Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 19:59   #81
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.


Smokkene er det brune paret, det røde/gule og det grønne:

Hvor fant du de grønne/brune??? Lette overalt jeg, og fant bare blå og rød/gul!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 22:46   #82
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

ooooh! Jeg skulle også hatt noen sånne grønne! Det hadde matchet Katvig-dynetrekket i vogna (skjønt, det hadde nesten blitt litt sykt).

Jeg har kjøpt body i jente-avdelinga på Lindex til Hassel i dag: en fiolett body med grønne og hvite skyer på. Hvordan skal det gå med ham, stakkars?!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 23:20   #83
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Barnemishandling.

Jeg fant forresten smokkene, men syns frakten var fryktelig dyr der.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 23:31   #84
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.


Jeg har kjøpt body i jente-avdelinga på Lindex til Hassel i dag: en fiolett body med grønne og hvite skyer på. Hvordan skal det gå med ham, stakkars?!

You crazy woman! - Gutten blir homo - garantert!...
Hørtes forøvrig ut som en veldig fin body da! - lindex har så mye fint til småttiser altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 23:38   #85
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Poden har fått nytt bilsete;

Fargene er ikke helt de samme som her, men omtrentlig.
Det er 500 kr. i avslag på setet på Barnas Hus ifb. med deres bilstol-dager (som varer ut juni om jeg ikke husker feil).

Poden er fornøyd, så langt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 23:48   #86
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

ooooh! Jeg skulle også hatt noen sånne grønne! Det hadde matchet Katvig-dynetrekket i vogna (skjønt, det hadde nesten blitt litt sykt).

Jeg har kjøpt body i jente-avdelinga på Lindex til Hassel i dag: en fiolett body med grønne og hvite skyer på. Hvordan skal det gå med ham, stakkars?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

You crazy woman! - Gutten blir homo - garantert!...
Hørtes forøvrig ut som en veldig fin body da! - lindex har så mye fint til småttiser altså!

Garantert! Ikke at det er noe galt med dét, altså. Søstra til ei venninne av mamma kjenner en som er homo og han er visstnok veldig grei!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 00:02   #87
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Garantert! Ikke at det er noe galt med dét, altså. Søstra til ei venninne av mamma kjenner en som er homo og han er visstnok veldig grei!

Ja, sant nok! Men vi prøvde liksom å sette inn støtet overfor Kaninungen i stedet, slik at hun kan vokse opp og gifte seg med Ingrid Alexandra og bli dronninggemalinne. Hva Hassel skal bli når han blir stor, har vi ikke tenkt så mye på ennå.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 23:45   #88
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.


Jeg har kjøpt body i jente-avdelinga på Lindex til Hassel i dag: en fiolett body med grønne og hvite skyer på. Hvordan skal det gå med ham, stakkars?!

Sikkert like godt med han som min prince charming som til nå ofte har vært sett i lyserosa sokker, lyserosa strømpebukser, rød vinterdress, røde votter, rosa regntøy og røde skoletter.

Det kommer derimot en dag der de våkner opp og rister på hodet og sier: "Nei det er for jenter"... merkelig nok.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 17:18   #89
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg glemte jo å si at jeg solgte to vogner før jeg kjøpte Viben. Da var jeg vel flink, sånn miljømessig.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 00:22   #90
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Veske kjøpt på e-bay:

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 00:23   #91
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Ble ikke trille på meg. Utsolgt der jeg sjekket.

Minni: Hvor fikk du tak i den?

I stedet ble det mere klær fra Filabel.dk. Synes de har så mye flott der. Skjørt og kjole til storesøster + Ida T drakt til lillebror + noko attåt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 09:49   #92
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Kjøpte denne til begge, i lilla og grønn:



Og denne vil jeg ha, må bare finne den hos en norsk forhandler først:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 15:09   #93
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.857
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ble ikke trille på meg. Utsolgt der jeg sjekket.

Minni: Hvor fikk du tak i den?

I stedet ble det mere klær fra Filabel.dk. Synes de har så mye flott der. Skjørt og kjole til storesøster + Ida T drakt til lillebror + noko attåt.


Sandvika men jeg tok den siste.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:08   #94
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Sandvika men jeg tok den siste.

Hehe. Den er grei. Søstra mi fikk tak i i Trondheim i dag. Sender en sort til meg.

Har ellers bestilt dette (faktisk). Tror det kan bli bra i vogna + i OTH'en:

Mclaren footmuff:



og sånn pute for å ha øverst på selene + beskyttelse på selene:

Mclaren comfort pack:


Sist redigert av Dronningen : 25-06-08 kl 00:34.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 15:13   #95
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd

Bestilte disse See Kai Run skoene til lillebror i begynnelsen av forige uke, lå i postkassen allerede på fredag. Super myke og virker som om de er veldig gode å gå i.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 15:35   #96
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kjøpte denne til begge, i lilla og grønn:




KUL!

Liker slike knæsje farger!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 16:44   #97
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Poden har fått nytt bilsete;

Fargene er ikke helt de samme som her, men omtrentlig.
Det er 500 kr. i avslag på setet på Barnas Hus ifb. med deres bilstol-dager (som varer ut juni om jeg ikke husker feil).

Poden er fornøyd, så langt.

Godt kjøp!
Snuppa har et slikt sete (i akkurat de fargen), og vi er veldig fornøyd med det. Hun sitter som en dronning i det, og sover så godt i det.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:40   #98
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Denne til lillesøster:



Og denne til storesøster:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:01   #99
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd

Fikk disse for noen dager siden, veldig fornøyd!





Venter på velursett fra Ej Sikke Lej:


Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 21:33   #100
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Evita: Hvor?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no