Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 21:29   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg liker ikke mitt eget utsende, men sliter nok mest med vekten. Ellers er det ikke så gale.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:30   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Så for deg er det likhetstegn mellom pen og slank. Gjelder dette bare for deg selv, eller alle andre også?

Meg selv bare.

Har venninner som er større enn meg, men FLOTTE. Det mener jeg virkelig.
Det handler mer om at jeg mistrives med de ekstra kiloene og vet hvordan jeg KUNNE sett ut. Jeg var rett og slett penere før i mine øyne. Det var også veldig deilig å ikke tenke på "å jeg ser tjukk ut" HELE tiden...

Jeg har virkelig et ambivalent forhold til det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:31   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg synes ikke at jeg er pen. Fri og bevares! Om noen forteller meg at jeg er pen tror jeg enten at de er pære fulle eller at de vil oppnå noe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:32   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.891
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:33   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg synes ikke at jeg er pen. Fri og bevares! Om noen forteller meg at jeg er pen tror jeg enten at de er pære fulle eller at de vil oppnå noe.

Fikk litt lyst til å se burugla jeg nå.
Nekter å tro at du er så fæl...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:34   #26
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Tja, ser vel helt grei ut.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:34   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fikk litt lyst til å se burugla jeg nå.
Nekter å tro at du er så fæl...

Berglijot er pen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:35   #28
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Føler meg ikke videre pen og hører det vel ikke akkurat så ofte. De gangene jeg hører det så blåser jeg det vel mest bort og blir flau.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:35   #29
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg har ett bilde av meg selv hvor jeg synes jeg er ganske pen, og et er i bryllupsalbumet. Som andre, så har jeg dager hvor jeg kan synes jeg ser mer vellykket ut enn andre dager, men jeg ser ikke på meg selv som pen. Jeg har alltid vært veldig kritisk til meg selv, og jeg er fæl til å sammenligne meg selv med andre. Jeg har lightened up litt de siste årene, men er fortsatt veldig streng med meg selv...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:36   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Berglijot er pen!

Har du sett meg? :angst:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:37   #31
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.846
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Føler meg ikke videre pen og hører det vel ikke akkurat så ofte. De gangene jeg hører det så blåser jeg det vel mest bort og blir flau.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:40   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.435
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg syns jeg er passe pen. Ikke modellvakker her heller, men jeg er fornøyd nok. Selvfølgelig har jeg dårlige dager og gode dager, men jeg føler ikke at jeg er en burugle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:41   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg er ingen skjønnhet.

Jeg føler meg ganske så ordinær, og etter et utall år med mobbing og tøys i oppveksten og en ganske så fraværende selvtillit, sliter jeg fortsatt litt med å ta i mot komplimenter. Jeg klarer ikke helt å tro at de mener, på et vis.

Nå har jeg vel uansett kommet til et punkt der det ikke betyr så mye om hvorvidt andre synes jeg er pen. Jeg har en smashing personlighet, og slår dem ihjel med det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:41   #34
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg har et avslappet forhold til dette med å være pen eller ikke. Når du stiller det spørsmålet så tenkte jeg automatisk på hvordan jeg selv tenker når jeg gir komplimenter til andre.

Jeg tar komplimenter i mot med takk og synes det er hyggelig.

Jeg er den jeg er.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:47   #35
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Nei. For min del er det utelukkende pga. vekten min.
Når jeg har vært slank har jeg vært godt førnøyd med utseendet mitt og fått mye komplimenter, men nå er jeg beint frem smellfeit og det er jeg veldig klar over.
Når jeg er så ekstremt overvektig som jeg er så er det vanskelig å finne noe fint med meg, og jeg får selvsagt heller aldri noen komplimenter.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:50   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vel. Nei. Skal jeg tro på de som sier at jeg er pen må jeg jo tro på de som sier at jeg er stygg også. Da er det bedre å ikke tro noen ting og heller ha på kule klær.


Nei. Dette ble helt feil, og dette spørsmålet er et av de vanskeligste jeg vet.
Jeg vet at andre synes at jeg er pen. Jeg synes det ikke selv. Det er mildt sagt forvirrende, for meg også. ...og jeg skulle ønske at jeg ga beng.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:51   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.871
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller. Når jeg tenker på ordet "pen", er det ansiktstrekk det handler om.

Det begynner å bli en stund siden noen har sagt at jeg er pen, tror jeg (bortsett fra snille Toffen som synes jeg er penere enn det siste bildet i bloggen min, da. ) Jeg vet ikke helt om jeg ville ha trodd på det, men hyggelig er det i alle fall å høre. Kanskje kan jeg være litt søt på en god dag, men jeg har definitivt også evnen til å se veldig grå mus-aktig ut. Sånn trendy modellpen blir jeg i alle fall aldri. Jeg er nok i en kategori som oppfattes som ganske pen av en viss type mennesker og som veldig kjedelig av mange andre. I første halvdel av ungdomstida var jeg fullstendig usynlig, og det preger nok fortsatt selvbildet til en viss grad.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:51   #38
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Tricky. Jeg skulle ønske jeg kunne svare ærlig ja eller nei på det spørsmålet. Det avhenger av settingen. Jeg øver meg på å tenke at jeg er pen nok i massevis!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:52   #39
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller, men jeg er nesten litt lei av å få "du er jo så slank"-kommentaren slengt etter meg hver gang jeg (i slike diskusjoner) forteller at jeg har et avslappet forhold til utseendet mitt. Som om det er det som er barometeret. Og at det er vekta som avgjør hvorvidt jeg er avslappet - eller i følge andre kan tillate meg å ha et avslappet selvbilde.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:55   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke jeg heller. Når jeg tenker på ordet "pen", er det ansiktstrekk det handler om.

Det er nettop det. Jeg føler ansiktet mitt kommer mye bedre frem som slank.
Jeg ser veldig anderledes ut med 15kg mindre. Penere i egne øyne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no