Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-15, 14:06   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Hvordan er biblioteket i Bergen sentrum? Er det "lesesalsplasser" der? Eller er det høyere utdanningsinstitusjoner med lesesaler e.l. hvor man kan sette seg og jobbe noen timer? Jeg skal være i Bergen hele dagen fredag 20 mars, og har medbrakt rettebunke og ingen planer.

(Hvis noen FP'ere jobber i sentrum og vil møtes for å spise formiddagsmat eller ta en kaffe rett etter jobb er det også veldig hyggelig! )

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-15, 14:09   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Du er greit å sitte i kjelleren på hovedbiblioteket å jobbe, synes jeg. (Magasinavdelingen eller hva det heter, iallfall der alle avisene er.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-15, 14:11   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Kom til Tromsø heller, vi har et fantastisk fint bibliotek.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-15, 14:12   #4
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kom til Tromsø heller, vi har et fantastisk fint bibliotek.

Det vet jeg, jeg har faktisk vært på fest midt mellom alle bokhyllene.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-15, 14:16   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Det er mulig å sitte og lese i underetasjen på biblioteket ja. Men man sitter litt tett på hverandre.

Om du ikke er avhengig av bord, så er det veldig fine lesebenker oppe på ungdomsrommet i andre etasje også. Men nå så jeg at du skal rette, så da trenger du vel gjerne bord.

Og så er det mulig å sitte og lese på Universitetsbiblioteket.

Og jeg er i byen 20. mars og vil gjerne drikke kaffe, enten i løpet av dagen eller etter jobb.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-15, 16:11   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Ub på HF og SV har i hvert fall plasser der hvem som helst kan sitte.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 15:56   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Du kan sitte ute hos meg, men det er 10 min fra sentrum, da.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 21:04   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Jeg ser at jeg kan ikke etter jobb likevel. Jeg må gå tidlig. Men jeg kan ta en kopp kaffe i løpet av dagen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 23:05   #9
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Da gjør vi det, Blå! Send meg en PM med tid og sted, så skal jeg innfinne meg. gøy er det ikke å annengangsrette semi-pretensiøse 16-åringers stiler om identitet...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 23:56   #10
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Sånne stiler retter jeg bare en gang og knapt nok det. Neida. Joda. Neida.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 00:08   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvordan er biblioteket i Bergen sentrum? Er det "lesesalsplasser" der? Eller er det høyere utdanningsinstitusjoner med lesesaler e.l. hvor man kan sette seg og jobbe noen timer? Jeg skal være i Bergen hele dagen fredag 20 mars, og har medbrakt rettebunke og ingen planer.

(Hvis noen FP'ere jobber i sentrum og vil møtes for å spise formiddagsmat eller ta en kaffe rett etter jobb er det også veldig hyggelig! )

Jeg er også i Bergen 20. Mars. Hvor lenge blir du?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 07:47   #12
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig turist: Bibliotek i Bergen eller andre lesesaler?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er også i Bergen 20. Mars. Hvor lenge blir du?

Jeg blir til søndag.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no