Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-17, 23:49   #801
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Dere henter kaker selve konfirmasjonsdagen, ikke sant? Egentlig er det jo veldig greit med alt som kan gjøres kvelden før, men man vil vel gjerne ha kakene så ferske som mulig.

Butikkene er stengt konfirmasjonsdagen, så hvis vi bestiller må det hentes dagen før.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 00:11   #802
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg prøver å lage en kahoot, men står helt fast. Hva i alle dager skal man spørre om? Har dere ideer?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 00:23   #803
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg prøver å lage en kahoot, men står helt fast. Hva i alle dager skal man spørre om? Har dere ideer?

Skal dere ha Kahoot med konfirmanten som tema?

Har h*n noen gang stått på snowboard (eller noe annet som passer)?
Når begynte h*n å gå?
Hvor lenge spilte h*n håndball (e.l.)?
Hva vil h*n bli når h*n blir stor?
Har h*n noen gang sagt dette "..."?
Hvilket fag liker h*n ikke på skolen?
Hvor drømmer h*n om å reise?

Det er jo ikke meningen at alle skal kunne alle svarene, men idéen slik jeg ser det, er at man faktisk blir bedre kjent med konfirmanten gjennom dette. Vi bor ikke i samme by som familiene våre, så det er mye hverdagslige ting som ikke fanges opp. Synes en slik quiz kan blir veldig artig og opplysende for mange

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 00:51   #804
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Skal dere ha Kahoot med konfirmanten som tema?

Har h*n noen gang stått på snowboard (eller noe annet som passer)?
Når begynte h*n å gå?
Hvor lenge spilte h*n håndball (e.l.)?
Hva vil h*n bli når h*n blir stor?
Har h*n noen gang sagt dette "..."?
Hvilket fag liker h*n ikke på skolen?
Hvor drømmer h*n om å reise?

Det er jo ikke meningen at alle skal kunne alle svarene, men idéen slik jeg ser det, er at man faktisk blir bedre kjent med konfirmanten gjennom dette. Vi bor ikke i samme by som familiene våre, så det er mye hverdagslige ting som ikke fanges opp. Synes en slik quiz kan blir veldig artig og opplysende for mange

Ja, det får bli hovedpersonen i fokus. Tenker at det skal kunne være mulig å svare på en del av spørsmåla ved å ha fulgt litt med i tale o.l. Takk for forslag.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 10:12   #805
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Har bestilt kake med 30 biter på Coop - tenkte jeg skulle hente dagen før, men får den plass i kjøleskapet, tro?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 10:40   #806
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Henter marsipankaka dagen før, for kaka lages uansett dagen før av hun som baker for meg siden den skal få satt seg litt til dagen etter.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 22:09   #807
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Haha, etter en intens arbeidsinnsats i hagen, med påfølgende ryggsmell for egen del, er det bestemt at ambisjonsnivået skal senkes mange hakk. Jeg synes det hadde vært så stas å endelig få hagen litt på stell, men nå er den i alle fall ryddig om ikke annet.

Så om vinduene er pusset inne 27. mai, så får det være bra. Konfirmasjon blir det uansett, selv om konfirmantens mor nå går som en 80-åring.
Bunadene er i orden, blomster, bord, stoler, duker, kaker og mat er bestilt, fotografering til uken, tale skrevet.

Vi trenger kun å få til noe bildegreier, der er jeg fortsatt ikke helt sikker på hva jeg gjør. Power point?
Også må jeg ha kort og konvolutter så andre konfirmanter (venninner og venners barn)får en oppmerksomhet samme dag.
Håper vi er i mål nå snart..

emm er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:07   #808
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Kahhoot:
skonummer
fødselsdato
favorittlag
favoritt manager (fotball ja)
favorittmat
favorittdrikke
hva kalte han seg selv som liten
hva het favorittkosedyret som liten
hva het barnehagen
etc.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:08   #809
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Nå har jeg plukket stein til evt innbydelser. Restauranten ligger i fjæra, så det passer, Jeg har også plaine grå bordkort og noen svarte som ser ut som fotballer. Jeg klarer ikke lande. Fotballene kom i hus først og konfirmanten godkjente de, men jeg vet ikke helt selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:31   #810
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Så artig med kahoot!

Kvar får ein kjøpt ok papirduk?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:33   #811
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Hva skriver dere på bordkortene? Navn? Navn og tittel (som mamma, tante etc.)?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:53   #812
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Blir bare fornavn her, tror jeg. Vi er ikke så mange.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:58   #813
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg kommer bare til å skrive fornavn. Det er bare kjentfolk som kommer.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 20:05   #814
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Har laget bildefremvisning, men trenger noen tips til musikk. Fant noen tips på Google (herfra blant annet) men det er jo ikke typisk konfirmanten og det blir for "trist". Noen som har noen gode forslag til bakgrunnssmusikk?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 22:01   #815
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Nå begynner det jammen meg å nærme seg konfirmasjon om to uker!
Vi blir 12, så ikke den helt store gjengen. Vi skal være hjemme hos oss - vi har plass både inne og ute til oss!

Konfirmanten har bestilt pølse og vaniljetogkake, så da blir det det
Også blir det koldtbord, sjokoladefontene, hjemmelagd is (laget med smak etter konfirmantens innspill - vi har et par interessante forslag for å si det sånn ) med kjeks og saus og strø, og ostekake med bær (frukt la inn en fantastisk en i en eller annen tråd her: )


Også skal vi ha en muffinsbukett. Noe sånt

Kakebordet må være glutenfritt så det legger jo litt rammebetingelser.

Og bordet pynter vi med et sjokoladetog, et sånt et med masse vogner.


Og ellers har vi masse ballonger (etter konfirmantens ønske)
Sanger - vet ikke helt gitt, det er vel sånn ca 2-3 av oss som er sangere
Taler - tja, kanskje? Konfirmanten vil hvertfall holde tale selv
Jeg og han skal lage bordkort nå i helga.
Powerpoint-bildekavalkade på storskjerm.

Og Kahoot! det var lurt! Kanskje vi må ha det!

Jah. Da er vi nok snart i boks. I dag har vi kjøpt dress, ellers er ismaskin og lite annet i hus Man kommer langt med dress og ismaskin, sant?!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 22:05   #816
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Da er vi klare for selve dagen imorgen. Øver på tale, ikke helt fornøyd, men den er grei. Søsteren min har spesialbestilt kake med Arsenal effekter etc som overraskelse til konfirmanten. I tillegg er det bløtkake som er laget av stedet vi har det på. Pluss tre kaker til. Pynt i gulldetaljer kjøpt inn, det skal matche serviset i blått/gull/hvitt de har der. Alle bunader og dresser er klare, skjorter strykes imorgen tidlig. Det som har vært praktisk er at jeg opprettet et arrangement på Facebook der jeg har lagt ut mer informasjon etter invitasjonene vi sendte ut. Vi har laget bildekarusell som skal rulle på lerret i bakgrunnen under middag og etterpå. Mesteparten av ting og tang er levert på stedet ikveld. De dekker og pynter bord osv. Vi har med to fotoalbum fra baby/småbsrnstiden til konfirmanten og legger de på gavebordet så folk kan se. Vi har barnevakt for hunden vår hos en kompis av mannen. Kl firkanten skal ønske velkommen, takke for gaver osv. Tror og håpet vi har alt klart nå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 22:09   #817
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

I dag dukket iskaka opp. Hadde bare bestilt på nettet, men en aner jo ikke når de kommer og ikke får en noe melding, så hadde egentlig avskrevet hele den kaka og tenkt å handle noe is i morgen. Men i dag halv åtte ringte en jeg nesten ikke skjønte hva sa og sa han hadde is til oss og sto rett på utsiden av døra vår. Jeg var ikke hjemme, men heldigvis var mannen akkurat kommet hjem igjen. Men da ble det hjerteiskake også gitt.
å.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 22:10   #818
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Håper dagen blir kjempefin, Lykken!

En uke igjen for oss. Jeg skal brette servietter i helgen, og lage en tale/presentasjon, og planlegge bordpynt. Skal ha fri neste fredag og skal bake et par kaker. Borddekking i lokalet lørdag, og selve dagen søndag. Vi må rydde etter oss også, men det skal gå greit.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 22:55   #819
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Da har vi laget liste over gjøremål i neste uke. Konfirmasjon neste lørdag.
Tar fri fredag og lager tapas.
Kollega lager focaccia og mams lager fiskesuppe.
Jeg må lage en langpanne sjokoladekake ellers er alle andre kaker i boks.
Pynt er handlet inn.
Bunad er klar på søndag. Mangler bare noen knapper i livet og stryke skjorte.
Video og tale er klar.
Vi er klare.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 28-04-17, 23:45   #820
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå begynner det jammen meg å nærme seg konfirmasjon om to uker!
____

Og bordet pynter vi med et sjokoladetog, et sånt et med masse vogner.
[IMG]http://makeitshabby.com/wp-content/uploads/2014/12/chocolate
Jah. Da er vi nok snart i boks. I dag har vi kjøpt dress, ellers er ismaskin og lite annet i hus Man kommer langt med dress og ismaskin, sant?!

Kommer meget langt!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no