Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Island

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 09:43   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Stort smil

Island

Jeg og en venninne skal til Island i april (lørdag- tirsdag). Vi har aldri vært der før, så vi må selvsagt gjøre alt som er obligatorisk for førstegangsbesøkende. Den blå lagune vet jeg om. Men hva annet? Tar gjerne restaurantanbefalinger også.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 09:55   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Island

Lækjarbrakka er en fantastisk restaurant!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 10:03   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Tapasbarinn! Prøv de islandske tapasene.

Og kom dere ut av byen. Thingvellir og geysirene er totalt verdt å se. Om dere vil litt lenger av sted, kan jeg varmt anbefale Vik og det fantastiske landskapet ved Dyrholaey og Reynisfjara.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 10:44   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Island

Det ser helt fantastisk ut! Jeg gleder meg!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 10:48   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Island

Ridetur på islandshest!
Geysir og blå lagunen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:01   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Island er kjempegøy!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:12   #7
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Island

Ridetur, også for de som ikke kan ri. Vi var veldig fornøyde med mat og stemning på restaurantene Caruso pg Grillmaradurinn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:15   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Humarhúsið var veldig bra da jeg var der i 2009, og får fortsatt gode omtaler.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:25   #9
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Island

Jeg er veldig glad i Fish market, de har en fantastisk 11 retter (tasting menu) som er pent priset, og de ligger midt i byen.

http://fiskmarkadurinn.is

Den beste hummeren har de på Stokkseyri, og det er fullt mulig å ta det sammen med enten Thingvellir, gullfoss og geysir eller hvis man tar turen rundt sørvest enden av Island, forbi og bak flyplassen og deretter forsetter mot Selfoss.

http://www.fjorubordid.is

http://www.south.is/media/PDF/Markad...leidarkort.pdf
Se den turen som de kaller blue circle, den er rundt flyplassen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.

Sist redigert av Martis : 29-01-13 kl 11:33.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:28   #10
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Vik, som Toffskij sier, er fantastisk. Der klatret jeg ut på noen klipper og satt helt for meg selv, kjente på kreftene i havet og vinden, fullstendig betatt av utsikten og lydene. Virkelig enormt!

Den beste maten jeg fikk servert, og vi spiste MYE mat på mange veldig gode restauranter, var på Caruso i Reykjavik. Men også Strikid i Akureri var virkelig bra.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:46   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Island

Åh, så mange bra tips! Jeg noterer og googler flittig nå. Tar gjerne flere tips!

Hva er beste måten å komme seg rundt på? Leie bil selv eller guidet tur?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:48   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Jeg har bare vært med på å leie bil, og syntes det var veldig fint og greit.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:54   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Island

Regner med at dere skal bo i Reykjavik. Det tar ca 30 minutter fra Keflavik (flyplassen) til sentrum. Den Blå Lagune ligger mellom Reykjavik og Keflavik, så dersom dere tar ettermiddagsflyet fra Reykjavik kan det være greit å ta Blå Lagune på vei hjem.

Det er enkelt å ta seg til fots rundt i Reykjavik sentrum. Det er også utrolig enkelt å kjøre bil på Island (så fremt det ikke er kolonnekjøring, for når det snør og blåser der blåser det skikkelig). Dersom dere skal leie bil kan jeg tipse deg om ett utmerket utleiefirma. De henter deg på flyplassen og kjører deg tilbake, de ligger 5 minutter unna, men møter deg i ankomsthallen med plakat. Jeg har betalt rundt 1.500,- for stor (type SUV) leiebil når jeg har vært der i 2-3 dager. I motsetning til Avis og Hertz hvor du må gå ett lite stykke (hvilket oppleves som flere mil i isende storm) når du skal levere bilen igjen. *jeg har gitt deg tilgang til bloggen min her inne så kan du lese om mitt første møte med Island, jeg har vært der flere turer siden altså! Island er UTROLIG flott, men mitt første møte var litt "strengt"*

Blå Lagune er selvfølgelig flott, Geysir er også det, Gullfoss er flott osv osv. Hver eneste morgen kl 06.30 står turistbussene klare utenfor hotellene for å frakte turister ut av byen med kameraene dinglende rundt halsen, så kjører man da på rekke og rad ut av Reykjavik på vei ut til attraksjonene. Så går man i kø resten av dagen. Dette hørtes kanskje negativt ut, det er flott å se, men det er sånn det er. Så kommer du tilbake til hotellet sånn i 18-19 tiden om kvelden.

Vi har leid Artic Truck på Island, denne tok oss med til alle turiststedene, men i ett litt raskere tempo enn turistbussene, turen ble straks mer spennende når de tok luften ut av de enorme dekkene og dro ut av hovedveien.
Vi kjørte oppover fjell-landskapet utenfor veiene, bort fra alle turistbussene, over isbreer og ved foten av vulkanene. Det morsomme med denne turen var at guiden snakket fint lite, men hadde musikk som passet perfekt til kjøreturen og landskapet. HELT fantastisk!


Av restauranter anbefaler jeg:
http://www.grillmarkadurinn.is/ Utrolig kul restaurant med helt spesiell dekor. Vi spiste en 8 retters middag m/tilhørende drikke. Alle retter spesialiteter fra Island.

Og http://fiskmarkadurinn.is/english/index.php Fish Market (samme som Marits anbefaler) Vi bestilte også menyen hvor man fikk mange små retter med ulike fiskeretter fra Island.

Det blåser på Island, ha med vindtette klær, lue og votter. Du vil garantert få bruk for det uansett årstid. Men Island er FLOTT! Virkelig!

Kringlan er ett stort kjøpesenter som ligger ca 15 minutters gange fra Reykjavik sentrum, kan være ett ok sted å evakuere til hvis været blir for hardt til å gå i sentrumsgatene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 29-01-13 kl 12:05.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:03   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Blå Lagune er selvfølgelig flott, Geysir er også det, Gullfoss er flott osv osv. Hver eneste morgen kl 06.30 står turistbussene klare utenfor hotellene for å frakte turister ut av byen med kameraene dinglende rundt halsen, så kjører man da på rekke og rad ut av Reykjavik på vei ut til attraksjonene. Så går man i kø resten av dagen. Dette hørtes kanskje negativt ut, det er flott å se, men det er sånn det er. Så kommer du tilbake til hotellet sånn i 18-19 tiden om kvelden.

Men jeg har altså tatt runden to ganger med leiebil, begge gangene i relativ høysesong om sommeren, og da var ikke opplevelsen sånn i det hele tatt. Høres ut som om man bør sky turbussene, spør du meg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:05   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg har altså tatt runden to ganger med leiebil, begge gangene i relativ høysesong om sommeren, og da var ikke opplevelsen sånn i det hele tatt. Høres ut som om man bør sky turbussene, spør du meg.

Den ene gangen kjørte vi av gårde om ettermiddagen og spiste middag på Thingvellir. (Og så Björk i samme slengen! True story!) Og vi var ved geysirene nærmere midnatt i fantastisk junilys. Opplevelse for livet!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:10   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Island

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Den ene gangen kjørte vi av gårde om ettermiddagen og spiste middag på Thingvellir. (Og så Björk i samme slengen! True story!) Og vi var ved geysirene nærmere midnatt i fantastisk junilys. Opplevelse for livet!

Hvilket betyr - jeg anbefaler en leiebil på det varmeste. Evt. kjøp en guide med Artic Truck.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:14   #17
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Island

Leiebil og Aritc Truck er notert!

Dere er utrolige!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:22   #18
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Island

Vi leide bil, en vanlig personbil, som var helt grei. Men det var noen plasser vi da ikke kunne komme frem, og måtte snu. Neste gang blir det større leiebil, ja.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-15, 20:32   #19
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Island

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dersom dere skal leie bil kan jeg tipse deg om ett utmerket utleiefirma. De henter deg på flyplassen og kjører deg tilbake, de ligger 5 minutter unna, men møter deg i ankomsthallen med plakat. Jeg har betalt rundt 1.500,- for stor (type SUV) leiebil når jeg har vært der i 2-3 dager. I motsetning til Avis og Hertz hvor du må gå ett lite stykke (hvilket oppleves som flere mil i isende storm) når du skal levere bilen igjen. *jeg har gitt deg tilgang til bloggen min her inne så kan du lese om mitt første møte med Island, jeg har vært der flere turer siden altså! Island er UTROLIG flott, men mitt første møte var litt "strengt"*

Hvilket firma, om det fortsatt er relevant (vet ikke hvor lenge siden det er du var der)?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-15, 22:43   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Island

Jeg er der 3-4 ganger i året og nå er jeg i Sverige, men skal finne papirene mine når jeg kommer hjem i morgen. Jeg er fremdeles fornøyd med dette firmaet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no