Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 09:42   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Tror mamma har kastet alt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 09:45   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Om du ikke har savnet dem alle årene de lå hos moren din, så vil du neppe savne dem nå. Legg de på Finn på "gis bort" og kast om ingen henter dem.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 09:46   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Tally Det var norskbøkene sine det.

Jeg husker jeg elsket å få nye norsk- og engelskbøker. Jeg leste dem som regel ut i løpet av den første dagen.

I denne tror jeg både Black & Decker var, At döda et barn og en om en mor som forteller om sin opplevelse med adoptivbarnet sitt som var veldig sterk.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 09:48   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Tok vare på alle bøker alt for lenge. Fordi de liksom er et møbel og dannelseskapital og jeg vet ikke hva Har over tid røsket ut av bokhylla ved flere anledninger. Gitt masse skjønnlitteratur til loppemarkeder (som jeg ikke likte, ikke gadd lese igjen eller aldri orket å begynne på, la oss være ærlige) og kasta gamle lærebøker.

Har beholdt bøker jeg liker å lese igjen fra tid til annen, og oppslagsverk og ordbøker.

Den største kamelen var alle gamle barnebøker som jeg har tatt vare på fra egen barndom. Jeg måtte etter hvert innse at barnelitteratur forandrer seg, og det som var fint og passet da, ikke gjør det lenger. Skjønt jeg presset ungen til Tordivelen flyr i skumringen...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 10:01   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Den største kamelen var alle gamle barnebøker som jeg har tatt vare på fra egen barndom. Jeg måtte etter hvert innse at barnelitteratur forandrer seg, og det som var fint og passet da, ikke gjør det lenger. Skjønt jeg presset ungen til Tordivelen flyr i skumringen...

Her har ungene vært veldig oppslukt av enkelte barnebøker fra min barndom, og helt tilbake til deres oldemors barndom. Men de har vært brukt først og fremst til høytlesning da, de har ikke hatt så lyst til å lese dem selv. Akkurat nå leser jeg "Veien til Agra" høyt for alle tre, også leser jeg "Anne fra Bjørkely" for yngstejenta (tidligere lest for eldste). Vi har lest Tom Sawyer, Den hemmelige hagen, Jungelboken, Barna i Nyskogen, Heidi, Marens lille ugle, Frendeløs, Narnia-serien, alt mulig Astrid Lindgren, Anne Kat Vestly og Alf Prøysen, og flere av bøkene jeg fikk i Bokklubbens Barn. Så bøker fra min barndom kastes ikke. Men er enig i at en god del er utdatert også. Bobsey-barna og den slags, for eksempel. Og Evy Bøgenes (hvis det noen gang var inndatert).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 10:08   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Jeg har norskbøkene haha, ikke pga novellesamling, men fordi jeg husker den kostet 800 kroner! Det var så mye penger, at jeg ikke klarte å kaste den og nå står den der da.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 10:22   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Mannen og jeg har endelig fått kastet alt. Først kastet vi en del da vi flyttet til Oslo, men alt for lte, for vi var fremdeles så unge og det var så nært. Så kastet vi en del permer med kopier og notater da vi flyttet fra Oslo. Vi kastet en god del da vi la nytt gulv på loftet i fjor og så fikk vi endelig kastet alt nå i forbindelse med at vi pusset opp. Så utrolig deilig!

Hva skal man med det?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 10:28   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Jeg gymnaset har jeg norskbøker, med Ei fullstendig oversikt over rockens historie i Fusa. Nynorske ordliste og den røde ordboken skal jeg kaste, de er så utdaterte. En perm med besvarelser har jeg tatt vare på, bare fordi jeg skrev så pent den gang. Jeg har beholdt noe historie, samfunnsfag og idèhistorie. Fordi jeg har lært den gamle historien fra før 1991, og det er historie i seg selv.

Fra høyskolen har jeg beholdt Porter og Philip Kotler, de er ikoniske for min tid.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 10:33   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Hvis du ikke har hatt behov for å åpne bøkene fra vgs og frem til nå, får du det heller ikke i fremtiden. Kast, kast, kast. Hvis det ikke kan tenkes at noen har bruk for de nå, da.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:03   #30
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Jeg har norskboka (den med skjønnlitteratur, ikke den med språkhistorie...), de andre er kastet. Eller, det er jo ikke helt sant, naturfagboka ble brent.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 13:00   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alt er kastet som ikke ble solgt. Hva i all verden skal man med utdaterte lærebøker?


Enig. Jeg har dog noen filosofibøker fra året mitt på Nansenskolen. Har i over 25 år tenkt at jeg skal ta dem fram og lese mer i dem. Særlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:48   #32
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Hva jeg skal med dem? Tja, historieboka er faktisk ganske interessant, jeg kunne godt tenke meg å lese litt fransk igjen og det er gøy å se hva vi lærte i matte. Altså ganske liten sannsynlighet for at jeg åpner bøkene de neste 10 årene.

Jeg har tatt vare på en del bøker fra universitetet, de er relevante for jobb og åpnes jevnlig.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 22:00   #33
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg husker jeg elsket å få nye norsk- og engelskbøker. Jeg leste dem som regel ut i løpet av den første dagen.

I denne tror jeg både Black & Decker var, At döda et barn og en om en mor som forteller om sin opplevelse med adoptivbarnet sitt som var veldig sterk.

Save

Black and decker er ei ordentlig syk novelle som eg ler og ler av. Leste den for ela-elevane mine i høst.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 22:22   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Vi refererer til den stadig vekk i heimen når vi skal drille noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 22:51   #35
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Jeg solgte de fleste bøkene mine fra vgs for å ha råd til å kjøpe neste års skolebøker. Den eneste boka jeg tok vare på var en tykk lesebok med masse tekster fra forskjellige epoker, og den bruker jeg på jobben inni mellom nå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 08:48   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Norskbøker, ja. Jeg husker førstegym, da leste vi "Nattmat 8" og "Mannen fra i morgen". Og "Brother Death" i engelsken.

I norskboka var det en tegneseriestripe jeg har lett og lett etter helt siden da. Jeg har til og med spurt her inne. Det er en helsides tegneserie der en mann og en kvinne sitter ved et bord, og i hver rute sier mannen "Jeg. Jeg. Jeg. Jeg" og kvinnen følger lyttende med. Så i siste stripa sier hun plutselig "Eg!" og mannen gjesper. Hvis noen HAR den stripa, eller vet hvor jeg kan få tak i den, så pliiiiis si i fra.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 08:49   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Akkurat nå leser jeg "Veien til Agra" høyt for alle tre,


__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 20:12   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg gymnaset har jeg norskbøker, med Ei fullstendig oversikt over rockens historie i Fusa. Nynorske ordliste og den røde ordboken skal jeg kaste, de er så utdaterte. En perm med besvarelser har jeg tatt vare på, bare fordi jeg skrev så pent den gang. Jeg har beholdt noe historie, samfunnsfag og idèhistorie. Fordi jeg har lært den gamle historien fra før 1991, og det er historie i seg selv.

Fra høyskolen har jeg beholdt Porter og Philip Kotler, de er ikoniske for min tid.

Har du den novella? Det er den mest sykt morsomme novella ever!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 20:28   #39
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alt er kastet som ikke ble solgt. Hva i all verden skal man med utdaterte lærebøker?

Akkurat matematikk irriterer det meg litt at jeg ikke har vedlikeholdt i voksen alder. Jeg som var så innmari god
Tror ikke matematikken er utdatert. Selv om 3mx sikkert er historie for lengst.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 07:44   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Matten er jo ikke utdatert i seg selv, men mange av metodene er avlegs. Hilsen mamma til 7. klassing.

Men har man ikke matte som eget fag i medisin? Jeg håper inderlig at det ikke er gymnasmatten jeg har glemt, liksom?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no