|
Autofil Bilsnakk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
14-08-24, 22:27 | #1 |
Yes, we can!!
|
Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Etter mye virring for å fundere ut spekken på hvilken bil vi vil ha, så tenker jeg at jeg ønsker meg
14-08-24, 22:28 | #2 |
Yes, we can!!
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Og:
14-08-24, 23:14 | #3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Har du sett på Volvo EX30? |
15-08-24, 00:22 | #4 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?
Den er veldig fin, men jeg ville ventet på en oppgradering. Den neste versjonen kommer med noen knapper for betjening. Nåværende modell styrer alt på skjerm, upraktisk.
15-08-24, 07:41 | #5 |
Peppy!
|
Enig i den. I tillegg så fortalte en bilforhandler at den der lille Kia Niro (den er vel som en Yaris?) er kommet med 4x4 nå. Sist redigert av Pepper Lemon : 15-08-24 kl 10:23. |
15-08-24, 08:58 | #6 |
Klar
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Jeg skulle inn og anbefale Kia Niro, hvis det er liten stor bil du vil ha. Den jeg har kjørt hadde firhjulstrekk og var en super bil å kjøre. |
15-08-24, 10:27 | #7 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Vil ikke Skoda Enyaq svare ut spesifikasjonen eller er den for stor?
15-08-24, 10:29 | #8 |
Yes, we can!!
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Kia Niro ser veldig fin ut, men den har bare forhjulsdrift, ser det ut til?
15-08-24, 11:25 | #9 |
Klar
|
Hmm, det ser sånn ut. Pussig, for min far er opptatt av firehjulsdrift. Den bilen kjører opp og ned til fjellet, på smale, bratte veier, sommer som vinter, så kanskje det holder? |
15-08-24, 11:32 | #10 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Kanskje denne kan være til hjelp? https://elbilvelgeren.elbil.no/
15-08-24, 14:50 | #11 |
Introvert textrovert
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Jeg skal ha ny bil nå, og mannen min ( ) har fått meg til å prøve nye MG4 (ikke den nye med firhjulstrekk, men det er den som er aktuell for oss nå) og en liten Volvo (husker ikke om den hadde firhjuls). Det er sikkert den samme Volvoen som er nevnt over her.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-08-24 kl 17:13. |
15-08-24, 14:52 | #12 |
Introvert textrovert
|
Interessant. Jeg likte Googlefunksjonen på den da. "Hey google."
15-08-24, 15:05 | #13 |
Har tro på forbedring
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Den Volvoen er jo kjempelekker - men klart, med 4x4 blir den jo ganske dyr om det skal bety noe. (all 4-hjulsdrevet koster vel en del?)
15-08-24, 15:16 | #14 |
Introvert textrovert
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Har id3 firhjuls? Ikke den jeg prøvekjørte den for 3-4 år siden tror jeg.
15-08-24, 16:16 | #15 |
Yes, we can!!
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Har vært og sett på en Kona nå, og selv om den bare har forhjulsdrift, så skal den være veldig god på vinterføre, særlig de nyere modellene.
15-08-24, 16:20 | #16 |
heimføing
|
Oi, under firehundretusen for firehjulstrekk? Da begynner kanskje elbil å bli interessant for meg snart. |
15-08-24, 17:12 | #18 |
Introvert textrovert
|
Ja, veldig god pris for masse, masse utstyr. (I følge mannen min, jeg er egentlig litt lite interessert i deltajene ut over hvordan den er å kjøre).
15-08-24, 18:01 | #20 |
Yes, we can!!
|
Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?Det er en del mikk med den MG-en, mener jeg å ha hørt?
|
|