Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete på Norwegian

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-12, 10:46   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Jeg har ikke reservert sete med Norwegian, det har gått greit.
Synes dog det er teit å ta betalt for det, men det er jo også en av måtene de tjener penger på.
Vi harnflydd mest SAS når jeg ognungene eller bare ungene har reist tilog fra London, og da har vi reservert sete, men det er fordi det ikke har kostet noe.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 11:50   #22
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Er ikke noe problem å sitte hver for oss, men jeg vil jo gjerne sitte sammen. Må tenke litt på det, er ikke før i sept vi skal reise.

Noen som vet hvordan dette er med SAS? Skal reise med de i juli og har ikke tenkt tanken før nå når vi fikk spørsmål fra Norwegian.


Reiser du med SAS på økonomiklasse, får du reservert seter 22 timer før avreise. Det koster ingenting.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:49   #23
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Om ein reiser med barn som ikkje får lov å reise aleine-aleine (altså må følgast av personell frå gate til fly osv dersom foreldra ikkje flyr med dei), er det då i det heile tatt lov å plassere dei ved sidan av framande utan foreldra/reisefølget? Ein del av greia med følge for "minors" er vel tryggleiken om bord, at det SKAL vere nok vaksne der som kan evakuere dei OG som tek ansvar for at dei vert evakuert?
Viss foreldre og små barn blir sittande i kvar sin ende av flyet så er det jo plutseleg som om barnet reiser aleine viss ein naudsituasjon oppstår.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:57   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Om jeg reiser alene og har booket meg sete bytter jeg ikke. Jeg er veldig redd i fly og trenger forutsigbarhet som en femåring. Men egentlig er det ikke noe problem. Jeg flyr bare SAS og der reserverer jo alle seter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 13:07   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Opprinnelig lagt inn av naima, her.

Om ein reiser med barn som ikkje får lov å reise aleine-aleine (altså må følgast av personell frå gate til fly osv dersom foreldra ikkje flyr med dei), er det då i det heile tatt lov å plassere dei ved sidan av framande utan foreldra/reisefølget? Ein del av greia med følge for "minors" er vel tryggleiken om bord, at det SKAL vere nok vaksne der som kan evakuere dei OG som tek ansvar for at dei vert evakuert?
Viss foreldre og små barn blir sittande i kvar sin ende av flyet så er det jo plutseleg som om barnet reiser aleine viss ein naudsituasjon oppstår.

Barn opp til 12 år plasseres sammen med foresatte mener jeg og huske.
Barn får heller ikke sitte ved nødutganger.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no