Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger råd/tips til tapet til kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 21:17   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.811
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger råd/tips til tapet til kjøkkenet

Her er kjøkkenet, det ene viser innredningen, og det andre viser spiseplassen. Ser ikke helt slik ut i dag, andre gardiner og diverse bilder osv. men det viser veggene, vinduene og innredningen ihvertfall.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjøkken 1.JPG (84,8 KB, 29 visninger)
Filtype: jpg kjøkken2.JPG (99,6 KB, 28 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 21:22   #22
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger råd/tips til tapet til kjøkkenet

Denne var knallkul da

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:21   #23
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.811
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger råd/tips til tapet til kjøkkenet

Dytter litt på denne jeg, jeg var på interiørbutikk i går for å se, og problemet nå er at det er jo så mye å velge mellom at jeg blir helt handlingslammet.
Jeg ser jo som du skriver salt at det antagelig hadde gjort seg med noe farge, men jeg kunne ikke tenke meg 2 røde vegger, liksom. Og 2 vegger med veldig voldsom tapet ser jeg for meg blir litt mye også. (ja jeg er antagelig kjedelig interiørsmakmessig...)

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:07   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger råd/tips til tapet til kjøkkenet

Hva med å bare male veggen da, for eksempel i grått, noe som ligner på flisfargen? Litt sånn stålgrått. Jeg har nemlig en grå vegg på kjøkkenet og det er veldig fint. Hvis du er lei alt det beige. Du kan jo henge opp et par fargerike bilder?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:21   #25
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.811
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger råd/tips til tapet til kjøkkenet

Maling utgår fordi det er miljøstrie på veggen som tåler lite før det blir merker/hakk. Men grå tapet er noe vi vurderer, så tanken var god.

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no