Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Liker du sakte-TV?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-23, 15:18   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du sakte-TV?

Ser amders Wahl har sykling minutt for minutt nå i sommer. Jeg har aldri fått grepet på sakte Tv, så lurer på om du har det?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 15:27   #2
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ser amders Wahl har sykling minutt for minutt nå i sommer. Jeg har aldri fått grepet på sakte Tv, så lurer på om du har det?

Som en person som egentlig ikke trenger å se en film - det holder å vite hvordan den ender: Nei. Jeg har aldri fått grepet på sakte-TV.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 15:29   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Det kommer helt an på. Noe liker jeg, andre ting er dørgende kjedelig. Andreas Wahl hadde vel en av tre uker med sykling på ulike steder. Jeg så bare litt av de to ukene med Andreas og Else Koss Furuset, og jeg synes det jeg så stort sett var kjedelig. De to klarte liksom ikke å fenge meg. Denne siste uka har det vært andre programledere og selvsagt er det morsommere for meg å se siden det er fra mitt nærområde, så nå har jeg sett ganske mye og kost meg med det. Kveldssendingene har jeg ikke helt sansen for, men selve syklinga på dagtid har vært underholdende denne uka. Men mulig det blir litt vel mye intern dølahumor?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 15:30   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Det kommer fullt og helt an på tema. Grieg minutt for minutt elsket jeg, men kommer ikke på noe annet jeg har hørt/sett som har fenget. Jeg finner sjelden glede i tema som ikke interesser meg, så sykling minutt for minutt er totalt uaktuelt. Izzi-mannen må ha Tour de France på headset. Det er jo litt minutt for minutt greie

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 15:36   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Nei, det interesserer meg overhodet ikke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 15:42   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Nei, jeg har ikke sett noen minutt for minutt-sendinger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 15:43   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Eg likar det. Har riktignok ikkje sett på årets sykkel-sending, enda dei var i heimbygda med mykje kjentfolk og alt det der. Men konseptet sakte-tv det syns eg at er fint.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 16:00   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Det er sånn tv jeg bruker til pause og avkobling, jeg kan like det. Spesielt hvis det er steder jeg kjenner. Det er like mye noe vi kan ha på som noe jeg sitter og ser på. Så helt ok avkobling for min del.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 16:09   #9
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Nei, absolutt ikke.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 16:34   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Hurtigruta var nydelig s a k t e-T V.
Særlig da kursen gikk mot nord og landskapet og tonefølget rørte meg til tårer. #elskernordnorge

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 16:38   #11
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Likte de 15 min jeg så med Andreas Wahl, mest pga landskapet tror jeg.

Likte hurtigruta minutt for minutt.

Så 15 minutt i dag, fristet ikke til mer. Og Kåss Furuset synes jeg er for anmasende.

Hva tror vi NRKs neste saktetv-konsept blir; snekker i skjærgården? Gå på tur med ryggsekk?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 16:39   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Hurtigruta var nydelig s a k t e-T V.
Særlig da kursen gikk mot nord og landskapet og tonefølget rørte meg til tårer. #elskernordnorge

Enig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 16:44   #13
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Hurtigruta i Nord- Norgeog rundt Svalbard så jeg. Ellers ser jeg ikke på det. Nrk sine sommersatsinger rundt omkring pleier jeg aldri se.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 17:29   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Hurtigruta var nydelig s a k t e-T V.
Særlig da kursen gikk mot nord og landskapet og tonefølget rørte meg til tårer. #elskernordnorge

Jah! Da Hurtigruta gikk forbi Tromsø gjennom fontene fra slepebåter på hver side, til lyden av Espen Linds When Susanna cries. Kunne ikke vært bedre, så det live og på tv samtidig.

Reinflytting minutt for minutt. Kommer kanskje snart.
Direktesendinga fra Nationaltheatret av opplesinga av rapporten fra sannhets- og forsoningskommisjonen. Da Sajje leste og gråt, fra sine forfedres områder. Da siste kapittel ble lest halv to på natta av ei jente på 11.

Sykkel så jeg tilfeldigvis idag at fantes, visste ikke at det gikk på dagtid. Har tilfeldigvis sett et par kvelder, deriblant igår.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 17:30   #15
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Det er det absolutt kjedeligste jeg kan tenke meg. Jeg klarer det bare ikke. Jeg har forsøkt, fordi jeg tenker at herregud nå er du voksen og vel så det og du bør jo klare å se sånn voksentv, og når andre liker det så vil jeg også være en som liker sånt, men jeg begynner bare å klø overalt...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 17:37   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Overhodet ikke - skjønt det kan tenkes at jeg hadde likt sykkelsendinga litt bedre enn Hurtigruta, som var helt drepen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 17:45   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Nei, ikke i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 17:53   #18
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

.

Hva tror vi NRKs neste saktetv-konsept blir; snekker i skjærgården? Gå på tur med ryggsekk?

Klimakrisen minutt for minutt, kanskje.. (Skogbranner..)

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 18:12   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Nei, jeg ser bare på ting som jeg fokuserer helt på, aldri sånt som er sånn halvveis i bakgrunnen mens man gjør litt andre ting samtidig eller går til og fra. Har aldri TV-en bare «stående på».

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 18:26   #20
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Liker konseptet, men det er ikke alt som fenger.

Andreas Wahl måtte jeg se på siden ene dagen var på hjemstedet mitt og både slekt og venner var intervjua og med på sendingene.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no