Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-14, 10:38   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Er det noen som har handlet garn på Ebay her, spart penger, og ikke minst; vært fornøyd?

Tar gjerne i mot tips om annet på ebay også. Knapper, stoff, tråd osv...

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 07:40   #2
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Jeg har ikke handlet på ebay, men på Etsy har jeg handlet litt forskjellig og vært veldig fornøyd! :-D Gå inn på Etsy.com og søk etter det du vil. Disse knappene f.eks: https://www.etsy.com/listing/1255831...ef=favs_view_3 Lykke til! :-)

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 09:04   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Jeg handler også på Etsy, ikke ebay.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 09:22   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Ok, selger de garn på Etsy? Eller bare ferdiglagde varer?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 09:25   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Jeg har handlet garn der tidligere. Gjerne når jeg har vært ute etter et spesifikt garn som jeg ikke har funnet andre steder. Og så kjøpte jeg noe helt ok cashmerino garn fra kina for mange år siden.

Har kjøpt endel bambuspinner også, men det er litt varierende kvalitet. Greit når jeg begynte å strikke, men etterhvert har jeg kjøpt kvalitetspinner i de fleste størrelsene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 12:28   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Opprinnelig lagt inn av Fnissa, her.

Jeg har ikke handlet på ebay, men på Etsy har jeg handlet litt forskjellig og vært veldig fornøyd! :-D Gå inn på Etsy.com og søk etter det du vil. Disse knappene f.eks: https://www.etsy.com/listing/1255831...ef=favs_view_3 Lykke til! :-)

Nei og nei, nå flyr pengene! Så utrolig mange fine knapper.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 22:08   #7
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

Hehe. Ja, det er livsfarlig.

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 06:14   #8
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Garn og annet hobbystæsj på Ebay?

En venninne kjøpte garn på Ebay og var veldig fornøyd. Det var babyull og silkegarn. Utrolig billig der. Jeg har bare kjøpt småting, som rundeteller og markører. Billig og grei kvalitet.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no