Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-13, 22:45   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

Klønete forklart, men jeg tenker på et cover som hindrer sidemannen på bussen å se skjermen min, med mindre man ser rett ned på den selv?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 22:45   #2
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

Har du sjekka på apple store?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 22:48   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

Ja det har jeg sett et sted, men hvor :googler:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 22:53   #4
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

http://www.elcandy.no/index.php?rout...product_id=203

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 22:59   #5
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

http://m.mytrendyphone.no/shop/ipad-...sstlcmpid=9454 her fant jeg en .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 23:03   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fins det gjennomsiktige cover til ipad mini som skjermer for innsyn fra siden?

Her - men vær obs på at det samme produktet finnes i flere varianter avhengig av ipad-versjon.

(jeg kom på at jeg i sin tid lette for mac-bærbaren min, ikke ipaden)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no