Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å bli feiret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen?
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 0 0%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 36 24,49%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 63 42,86%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 17 11,56%
Broccoli til vanlig 7 4,76%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-15, 13:59   #101
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 21:55   #102
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Vi er på vei opp til Esme for å fikse surpriseparty, vi nå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 22:56   #103
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

mel: JEG ER HAVREN

Esme liker ikke styr og tull
feiring det er tøys, taushet er gull
Neste runde år de feires skal
i en fjellhule, så mørk og kald

Gjester, nei, det hører ikke til
når man livets seire feire vil
heller sitte stille i en krok
enn å drikke sjampis i stor hop


Sorry for nødrim. Sånn går det når det skal gjøres i en fei.

Gøye hatter fås ved inngangen.


Jeg har både tiara, Carmen Miranda-frukthatt og blinkende reinsdyrhorn, så det skal gå bra.

Jeg elsker jo fester, det er mer det at jeg synes liksom ikke at man trenger å ha meg som fokus, mer at man har en morsom fest sammen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 23:13   #104
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Både mannen og jeg kommer fra familier der man "skal" mislike og bli feiret, og hvor alle bursdager, brylluper, barnedåper og konfirmasjoner følgelig har fokus på ikke ha jubilanten/brudeparet/dåpsbarnet/konfirmanten i fokus, men heller kakebordet, onneværet og den nye snøfresen. Gud forby man måtte gjøre noe så flaut som å si noe rosende om den man feirer. Etter si noe høyt overhodet. Følgelig er alle familieselskap ganske kjedelige, og man er hensatt til å trøstespise av det rause kakebordet.

Jeg liker å bli feiret, men i moderate mengder. Jeg er ikke så fryktelig glad i å være midtpunkt. (Men seriøst, når jeg gifter meg/ fyller førti etc så vil jeg ha taler og havresanger mer enn jeg vil ha et midtnorsk kakebord.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 23:42   #105
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

:stemmer i den råsa havresangen:

Jeg er nok midt på både her og der. Er ikke veldig begeistret for å være midtpunkt, og syns fort det kan bli kleint - i alle fall om jeg ikke føler det er fortjent. Når det er sagt setter jeg veldig pris på positive tilbakemeldinger (konstruktive negative også, men fortrinnsvis ikke i plenum), og selv om jeg gjerne føler meg ille til mote der og da tar jeg det gjerne til meg når det får synke inn (om jeg føler det er berettiget, that is).

Har ingen problemer med å feire bursdag, men føler ikke jeg blir så midtpunkt der akkurat. Er vel snarere snakk om å samle gode venner og familie, og
å ha det gøy i lag. Kan imidlertid styre meg for gaveåpning eller det å få noe. Veldig hyggelig, men det er omtrent det kleineste jeg vet om, og jeg har faktisk store komplekser når det kommer til å åpne gaver fordi jeg er så teit på det og knoter noe veldig. I bryllupet vårt slapp jeg det, og det gikk fint med oppmerksomheten bortsett fra at det kostet meg alle kakestykkene jeg ikke rakk å spise.
Får sånn cirka passe med oppmerksomhet til vanlig.

Har enda minner om Odelia som skulle forlate bryllupet sitt: "Men....men...jeg har ikke spist kaken min!!"

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 08:47   #106
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Om dere spør noen av mine venner, så vil de garantert svare at jeg liker å være midtpunkt, men jeg gjør egentlig ikke det så veldig godt. Jeg mener et menneske som går rundt med kakehatt og plakat rundt halsen en hele dag, inklusive stor foreldrekaffe, når hun fyller 40 må jo like det. Jeg gjorde nemlig det, det gikk greit, men det hadde også gått greit uten.
Jeg kan godt feire bursdag, men da veldig uformelt, og jeg liker jo å få gaver og sånn. Men jeg var sjeleglad fordi jeg hadde morgeninspeksjon da jeg hadde bursdag sist, og slapp og bli sunget for på morgenmøtet.

Jeg får sånn passe med oppmerksomher.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no