Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du sminke daglig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-07, 18:22   #61
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Mascara, øyeskygge, lipgloss og eyeliner brukes daglig.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:37   #62
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Nå om sommeren farver jeg gjerne vippene hos frisør, og da hender det stadig vekk at jeg hopper bukk over å sminke meg til hverdags. Når vippene har sin naturlige lyse farve, forlater jeg nødig huset uten sminke. Da består hverdagssminken av litt pudder, maskara, flytende kajal (oppe) og blyantkajal (nede).

Leppestift bruker jeg aldri, heller ikke til fest. Jeg synes det kan være pent på andre, men selv føler jeg meg skikkelig utmaiet med farve på leppene. Har forsøkt å trene meg opp, men det går bare ikke.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:12   #63
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Omtrent som meg du

Til daglig ingen sminke, jeg er mørk så jeg har mørke vipper og bryn. Mulig jeg legger litt lipgloss om morgenen, (men den går jo raskt av igjen) og slenger på litt solpudder.

Kjenner meg igjen, ja. Leppene er bleke etter dagens første kaffekopp.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:21   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Plenty. :jåle:

Jeg er også mørk, men det hindrer meg ikke i å legge concealer når jeg husker det, sånn kulepuddersak, mascara, litt div. øyeskygge, eyeliner(pensel) og kajal på våtlinjen, selv om det er fyfy. Og lipgloss.

Min filosofi er at jeg fremhever det jeg er fornøyd med, i stedetfor å dekke over det jeg ikke liker. Ergo ser jeg sminket ut, men ikke sparklet. (håper jeg)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:22   #65
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Signerer Hasselnøtt og Karamell. Jeg er og blir for bedagelig anlagt. Men når jeg virkelig skal på fest (= max en gang i året) så tar jeg den heeeelt ut. Da bruker jeg alt - absolutt alt. Jeg har stadig som mål å sminke meg mer, er gøy med sminke synes jeg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:30   #66
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Ja eg brukar sminke kvar dag. Avhengig.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:34   #67
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Foundation, solpudder, concealer, mascara, eyeliner, øyenskygge, lipgloss eller lebepomade.

Hvis jeg skal ut, så tar jeg vel også rouge, og litt mer fargesterkhet i det andre.

Jeg har fått bemerkninger at jeg burde ha mer sminke jeg.. Jeg går mest for veldig naturlige farger.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:01   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Orker ikke stå opp tidsnok til å både rekke sminke, tog og jobb hver dag. Når jeg en sjelden gang har prøvd å bruke sminke uten at "det er noe" føler jeg meg litt for godt kledd. Men det er moro til fest.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:06   #69
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Nei!

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:14   #70
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Ja, hver dag. Absolutt mascara bare jeg skal i butikken, hvis jeg ikke har farget vipper og bryn for sommeren, men mascara må gjerne på uansett. Markerer/mørkner bryn med blyant.
Ellers er det lipliner og gloss/leppestift. Prøver å ikke bruke rouge, men noen ganger om vinteren er det ok. Skal jeg på byen eller føler for litt mer farge bruker jeg eyeliner og/eller øyeskygge.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 12:32   #71
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Jeg bruker solpudder, kajal, og mascara hver dag. På fest bruker jeg mer. Tar meg 2-3 min å sminke meg før jeg går på jobb, så det er egentlig ikke tidkrevende i det hele tatt.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 20:30   #72
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Går sjelden ut av huset uten sminke. Til hverdags bruker jeg stort sett "naturlig" sminke, som sprites opp litt når jeg skal pynte meg litt ekstra.

I morges tok jeg faktisk bussen til jobben helt uten sminke på grunn av tidsnød (hadde et tilfelle av treåring med gå-sakte-aksjon), og da følte jeg meg bokstavelig talt naken. Først da jeg kom fram på jobben og fikk dratt fram sminkepungen følte jeg meg som meg selv igjen.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:15   #73
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Nei ,bare til fest .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:20   #74
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Ja, det gjør jeg stort sett. Hvertfall når jeg skal på jobb.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:53   #75
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Sminker meg aldri. Kjøpte en lebestift(skrives det sånn?) for 3 år siden, men tok den aldri opp av pakningen.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 20:34   #76
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

NEi. Jeg er også litt som karamell og hasselnøtt, jeg prøver i perioder. Jeg sminker meg som regel til fest da...

Men jeg kjøper meg stadig vekk ny sminke i forskjellige varianter, for jeg har en teori om at dersom jeg bare kjøper det så kommer jeg til å bruke det...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:58   #77
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Jeg gjør egentlig ikke det, men jeg burde gjøre det, for jeg føler meg utrolig mer vel når jeg gjør det. Er vel egentlig ikke så mye jeg bruker, går stort sett i flytende eyeliner og mascara.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:59   #78
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men jeg kjøper meg stadig vekk ny sminke i forskjellige varianter, for jeg har en teori om at dersom jeg bare kjøper det så kommer jeg til å bruke det...

Slik driver jeg også på i perioder, men jeg prøver å slutte. Det var bare så gøy å treffe på en mental tvilling.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no