Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har fått fosterkatt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 09:20   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har fått fosterkatt

Foreningen for omplassering av dyr (FOD) bruker fosterhjem for noen av kattene sine, og siden dette er noe jeg har ønsket å gjøre lenge, har jeg nettopp fått inn min første katt. Barna får så mye ut av å ha katt i huset (selv om jeg ikke er like begeistret i lukten fra kattedoen siden fosterkatt nødvendigvis må holdes inne).

Jeg har laget en blogg om dette, så hvis du bor i Oslo og omegn og vet om noen som trenger en katt, eller ønsker å hjelpe, gå til: http://fosterkattene.blogspot.com/

Vi har vært veldig heldige med første katten. Han er en ideell familiekatt!

Jeg håper det er lov å lage et slikt innlegg...

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:22   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått fosterkatt

Så flott gjort! Men hvordan blir det for ungene å gi slipp på pusene etter hvert som de får nye hjem? Hvor gamle er dine barn?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:26   #3
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har fått fosterkatt

De er 1,5 og 3,5. Jeg tror det går veldig bra. Jeg tok dette steget fordi den forrige katten vår døde brått for 1 måned siden. Lillesøster ser ikke ut til å ha merket at han er borte, og storebror tok det litt for pent: "Vi kan bare kjøpe ny pus, vi", sa han. Jeg har prøvd å forklare at katten er gjest hos oss, og ikke skal bli her. Så vi får se hvordan det går etterhvert.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:41   #4
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått fosterkatt

Jeg hører gjerne mer om dette, når du har vært kattefostermor en stund til.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no