Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-11, 19:26   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Jeg har skrevet en oppgave, da jeg skulle sette inn sidetall slutter Word å svare.
Dokumentet lukker seg og nå finner jeg det ikke igjen
det kom opp en boks med noe kompatibelgreier som ikke kunne finnes og som jeg måtte trykke ok på.

Jeg har lett med lys og lykter på maskinen og finner det ikke igjen.
:trenger snart krisepsykiatri:

Er det i det hele tatt noen sjans til å finne dokumentet igjen?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:52   #2
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Har du prøvd å se i papirkurven?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:54   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Ja.
Oppgaven er forsvunnet.
det rare er at jeg endret et dokument jeg allerede hadde startet å skrive på. den første versjonen ligger lagret på maskinen akkurat slik den var før jeg fortsatte å skrive på den.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:57   #4
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Hva om du starter Word på nytt? Er man heldig kommer det opp gjenopprettingsspørsmål på siste dokument man arbeidet i.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:02   #5
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Hvis du åpner word igjen med et nytt dokument og velger "save as", så vil du antagelig få opp det samme stedet i dialogboksen som det forrige dokumentet havnet.

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:09   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Hva om du starter Word på nytt? Er man heldig kommer det opp gjenopprettingsspørsmål på siste dokument man arbeidet i.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Hvis du åpner word igjen med et nytt dokument og velger "save as", så vil du antagelig få opp det samme stedet i dialogboksen som det forrige dokumentet havnet.

Funker ikke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:13   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Du lagret ikke underveis altså? Hvis du gjorde det kan du jo bruke søk-funksjonen utforskeren for å finne det. Det kan du forresten gjøre med en tekststreng som du vet finnes i dokumentet også.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:19   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Det autolagres underveis, men jeg tror det skjedde noe ifbm den tekstboksen som kom opp.
Jeg tror jeg bare må innse aat jeg har tapt oppgavevn og må skrive den på nytt.
Gudskjelov var det ikke den lengste oppgaven, men jæsklig surt for det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:06   #9
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Har du forsøkt å søke etter dokumentet? Filnavnet eller deler av teksten?

Merkelig at ikke triksene til Tangina funker. Spesielt dette med at dokumentet lagres på et kryptisk sted fordi det autolagres eller fordi det blir uventet lukket av programmet selv er irriterende problemer, men jeg tror likevel dokumentet er der et sted.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:11   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Jeg har søkt både etter dokumentnavnet, deler av teksten, jeg har forsøkt triksene til Microsoft.
Jeg forstår virkelig ikke hva som kan ha skjedd all den tid dokumentet jeg fortsatte å skrive i ligger lagret der det skal, men uten mine redigeringer.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:11   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Ikke til hjelp akkurat nå, men til fremtidig skriving, trykk ctrl + s etter hvert avsnitt du har skrevet, og alltid før en går inn i ting som print, utskriftsformat, topptekst, osv.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:18   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger krisehjelp (Word 2010)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ikke til hjelp akkurat nå, men til fremtidig skriving, trykk ctrl + s etter hvert avsnitt du har skrevet, og alltid før en går inn i ting som print, utskriftsformat, topptekst, osv.

Husker på det heretter ja

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no