Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Simultansurfing ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 16:17   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Simultansurfing ...

Om man har for eksempel Firefox, og surfer med FP i en tab og NM i den andre, da ser man virkelig forskjell på hastigheten. Eller mangel på sådan, alt ettersom.



Jeg kan jo lese 4 diskusjoner her, før jeg har kommet inn på NM i det hele tatt.

(Og det aller beste er at jeg slipper luringsøk her inne. Her er det meste interessant, i motsetning til NM med alle barselklubbene!)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:19   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Simultansurfing ...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Om man har for eksempel Firefox, og surfer med FP i en tab og NM i den andre, da ser man virkelig forskjell på tregheten. Eller mangel på sådan, alt ettersom.

Nei, synes jeg du var stygg, Lille Ru! Snart jul, og alt mulig, det er da virkelig unødvendig å ... åh. Hastigheten, ja. Ok.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:21   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Simultansurfing ...

:rolf:

( )

Fornøyd nå?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 17:13   #4
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Simultansurfing ...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Om man har for eksempel Firefox, og surfer med FP i en tab og NM i den andre, da ser man virkelig forskjell på hastigheten. Eller mangel på sådan, alt ettersom.



Jeg kan jo lese 4 diskusjoner her, før jeg har kommet inn på NM i det hele tatt.

(Og det aller beste er at jeg slipper luringsøk her inne. Her er det meste interessant, i motsetning til NM med alle barselklubbene!)

Som jeg skulle sagt det selv!

mehmet, en simultansurfer.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 17:21   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Simultansurfing ...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

(Og det aller beste er at jeg slipper luringsøk her inne. Her er det meste interessant, i motsetning til NM med alle barselklubbene!)

Vi har forumfilter for "Uleste innlegg" også, i kontrollpanelet (Nederst).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 17:26   #6
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Simultansurfing ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har forumfilter for "Uleste innlegg" også, i kontrollpanelet (Nederst).

Det er genialt! Slipper å lage mitt eget bokmerke med luringsøk.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 18:11   #7
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Simultansurfing ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, synes jeg du var stygg, Lille Ru! Snart jul, og alt mulig, det er da virkelig unødvendig å ... åh. Hastigheten, ja. Ok.



Denne siden er genial.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:21   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Simultansurfing ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har forumfilter for "Uleste innlegg" også, i kontrollpanelet (Nederst).

Genialt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no