Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag? #15

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-23, 17:22   #121
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.077
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Mannen er bortreist og jeg overrasker ungene med nachos på en tirsdag.

Vi hadde også nachos. Stor stemning.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 05-12-23, 18:22   #122
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.841
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Vi hadde også nachos. Stor stemning.

Tredje på rad som melder om nachos. Den utflyttede sønn inviterte seg selv på middag i dag, og da smelter jo mor, og dropper trening og spiser Comfort food i stedet .

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 05-12-23, 18:25   #123
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.224
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Jeg lagde en stor porsjon av Paneng red curry fra Santa Maria med kylling og gulrøtter, brokkoli, rød paprika og løk. Den ble jeg spisende på alene. Mannen skulle ut og ungdommen spiste restepizza.

Helt greit, det. Det kommer flere muligheter - dette blir nok middag store deler av uka.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 05-12-23, 18:59   #124
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Linsegryte til tre: mann spiste med et snev av lidelse, sønn syntes det lukta vondt og smakte godt, og jeg tåler egentlig ikke linser, men ofrer ettermiddagen siden det tross alt er såpass godt.
Sistemann spiste pannekaker. Der var slaget tapt.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv  
Gammel 05-12-23, 21:04   #125
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.570
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Gratinert vegetarpasta.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 05-12-23, 21:15   #126
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.806
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Juleskinke, potetmos, grønnsaker og saus.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-12-23, 07:49   #127
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.926
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Stekt ris.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 06-12-23, 09:32   #128
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.031
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

I dag skal vi ha capreserisotto. Det er egentlig en vegetarrett, men knerten har bedt pent om den kan serveres med kylling eller god pølse i tillegg. Og det tenker jeg at vi kan fikse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 06-12-23, 09:54   #129
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

I dag blir det ferdig-grøt og en frossen billig-lasagne fra REMA på kvinner og barn(tenåring). Heldiggrisen mannen får rester av hjortegryten fra helgen. Det har han absolutt fortjent.

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 06-12-23, 10:15   #130
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.570
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

I dag blir det muligens pannekaker og tomatsuppe hos oss.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 06-12-23, 10:17   #131
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.567
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Pasta med grønnsak/kjøttdeig-saus.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv  
Gammel 06-12-23, 10:20   #132
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Juleskinke og rødkålsalat

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 06-12-23, 11:46   #133
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.987
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Ingen av oss har planlagt noe, så jeg tipper det blir brødskiver.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 09:37   #134
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.926
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Hjemmelagede kjøttboller i fløtesaus med potetmos og ovnsbakt blomkål og brokkoli.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 10:07   #135
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.348
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

I dag blir det chilli con carne.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 11:59   #136
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.570
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Matpakke på toget.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 07-12-23, 12:01   #137
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.077
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Krema kyllinggryte med grønnsaker og ris. Trur den blir rosmarinkrydra.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 07-12-23, 16:12   #138
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.245
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Julelunsj med rakfisk og røkelaks til forrett, pinnekjøtt og karamellpudding var så mektig at det holder til middag også.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 16:48   #139
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hjemmelagede kjøttboller i fløtesaus med potetmos og ovnsbakt blomkål og brokkoli.

Kjøttboller og potetmos her også, men ikke hjemmelaget eller med grønnsaker (men ungene får en rå gulerot i handa som forrett...)

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 08-12-23, 08:57   #140
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.926
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #15

Eldstemann har invitert vennegjengen på taco i anledning bursdagen sin så da spiser nok vi det samme etterpå selv om jeg ikke er spesielt begeistret for det.

Jeg lurte litt på hvor mye taco syv tenåringsgutter spiser og kom fram til at svaret nok er MYE så jeg handlet deretter.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no