Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Valle Marina

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 12:58   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.641
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Valle Marina

Etter at vi fikk barn har vi ikke turt å reise utenlands pga matallergier og sykdom. I forrige nr av NAAF så jeg at det gikk an å reise til Valle Marina, og jeg tror jo at mine astmaplagede unger kunne hatt godt av en tur dit nå i vinter. Jeg så også at de tilbyr helpensjon.
Er det noen her som har vært der? Er det mulig å få diettmat der?|

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:45   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valle Marina

Jeg har faktisk jobbet på Valle Marina, som sykepleier, og bodde der da 1 mnd. Det skal være mulig å bestille diettmat der, det er jo et senter for astmatikere (og revmatikere) og mange har allergier i tillegg.

Du kan jo ringe Valle Marina og forhøre deg før du bestiller noe tur.
Spør om du kan snakke med en norsk sykepleier, f.eks.

Ellers er det et deilig sted, og kort vei til den fantastiske stranda på Anfi del Mar, Bjørn Lyngs time-share kompleks med butikker og kafeer/barer.
Minuset ved Valle Marina var forekomsten av noen digre kakerlakker.. *fobi*
Det er muligens mye bedre nå - 6 år siden jeg var der.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 30-12-07 kl 20:50. Årsak: Glemte revmatikerne mine!
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no