Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Men barbapapa da..

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 20:11   #1
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Men barbapapa da..

Har dere sett Søndagsbilaget i Dagbladet?Makan til gratis markedsføring har jeg sjelden sett,6 siders oppslag om disse små gummidukkene til mange penger, med den 7 siden på toppen, oversikt over produktene med prisinfo. Kan Dagbladdet trykke dette uten å være hkjøpt og betalt?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:14   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men barbapappa da..

Høres veldig kjøpt og betalt ut, spør du meg...

Hvordan var det igjen, det der med å blande redaksjonelt innhold og reklame...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:14   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: men barbapappa da..

Var det noe fint på interiørfronten denne søndagen?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:18   #4
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: men barbapappa da..

Nei det håpet jeg jo på da, men barbapappa var hovedoppslaget på en måte.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Var det noe fint på interiørfronten denne søndagen?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:21   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: men barbapappa da..

Da var det godt at jeg ikke tok bryet med å komme meg på Statoil.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:57   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: men barbapappa da..

Jeg har ikke lest det, men har fått med meg Barbapapa-feberen som har blusset opp igjen. Da vi var i Frankrike i sommer var det mye Barbapapa-effekter i butikkene. Og jeg kjøpte en stoor og myk Barbasterk i rødt.
Jeg vurderte å lage Barbapapa-tema på rommet til snuppa, men nå som det har vært i 6 sider i Dagbladet om saken, skal jeg revurdere. Gidder ikke å bli oppfattet som en

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:35   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men barbapapa da..

Åh! Jeg digger Barbapapa! Men leser aldri Dagbladet, annet enn på nett. Jeg skjønner at jeg må få tak i dagens Dagbladet i morgen. Kanskje det blir barba-gardiner på snupp?


Sist redigert av Gaia : 29-10-06 kl 21:36. Årsak: Det var disse kodene, da...
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:43   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men barbapapa da..

Opprinnelig lagt inn av kadabra, her.

Har dere sett Søndagsbilaget i Dagbladet?Makan til gratis markedsføring har jeg sjelden sett,6 siders oppslag om disse små gummidukkene til mange penger, med den 7 siden på toppen, oversikt over produktene med prisinfo. Kan Dagbladdet trykke dette uten å være hkjøpt og betalt?

80 % av alt som er i norske medier er "plantet" av gode PR-konsulenter :Påstand:

Reklame er det først hvis noen betaler for å få det dit. Ellers er det omtale.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:09   #9
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: men barbapapa da..

Har ikke lest Dagbladet i dag. Så forøvrig en dame i Bogstadveien i går med en Barbapappaveske! Det var trykk av hele Barbapappafamilien på vesken! Jeg ble helt svimmel og nostalgisk av gamle minner over Barbapappatiden, fra vår barndom!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 01:25   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men barbapapa da..

Jeg leste det også. Det er vel bare å finne nettsidene til butikken det var snakk om. Var det Hjemmefronten?
hjemmefronten.com


Sist redigert av -ea- : 30-10-06 kl 01:27. Årsak: Fant dem!
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 01:53   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: men barbapapa da..

Ztjerna fikk en barbapappa sparebøsse i gave da han ble født og jeg synes den er knallstilig - selv om jeg av en eller annen grunn ikke har noe forhold til figuren fra jeg var liten. Merker at den er in i tiden ja - og kjenner at jeg liker den mindre og mindre for hver gang jeg ser den avbildet i et blad.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 06:37   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men barbapapa da..

Jeg har aldri hørt om barbapappa, ikke før jeg leste denne tråden. Måtte google på hva det var for noe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:17   #13
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: men barbapapa da..

Det er fordi du er for ung det Iset

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 15:22   #14
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: men barbapapa da..

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

80 % av alt som er i norske medier er "plantet" av gode PR-konsulenter :Påstand:

Reklame er det først hvis noen betaler for å få det dit. Ellers er det omtale.

Kjartan Fløgstad referer til en annen gluping i sin siste bok "Grand Manilla" som sa at (fritt fra hukommelsen) "nyheter er det som folk ikke vil at andre skal lese. Resten er reklame." Tankevekkende og trist.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 15:46   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men barbapapa da..

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Det er fordi du er for ung det Iset

Hehe ja. Jeg søkte det opp, og ser det gikk på 70-tallet, og jeg er født i 1980.
Men jeg burde jo ha visst hva det var, i det minste.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 18:50   #16
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: men barbapapa da..

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe ja. Jeg søkte det opp, og ser det gikk på 70-tallet, og jeg er født i 1980.
Men jeg burde jo ha visst hva det var, i det minste.

Jeg har sett mye Barbapappa, og jeg er yngre enn deg og ...

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:15   #17
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: men barbapapa da..

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg har sett mye Barbapappa, og jeg er yngre enn deg og ...


jeg og...

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:49   #18
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: men barbapapa da..

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Åh! Jeg digger Barbapapa! Men leser aldri Dagbladet, annet enn på nett. Jeg skjønner at jeg må få tak i dagens Dagbladet i morgen. Kanskje det blir barba-gardiner på snupp?

Okey, jeg sa bare at jeg revurderte Si fra hvis du finner Barbapapa gardiner, det har jeg lett etter. Det er mulig jeg blir en meeloper uansett ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 00:04   #19
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Men barbapapa da..

Elsker barbapappa og resten av gjengen, husker jeg digget det som barn. Synes det er fordferdelig hyggelig at de er på vei tibake, akkurat i tide for at min llle sønn kan få oppleve de også. Synd jeg ikke fikk med meg søndagsbilaget.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no