Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor shoppe i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-13, 10:34   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor shoppe i Oslo?

Jeg har timer nok til at jeg kan ta meg en fridag i morgen. Og i tillegg har jeg ungefri og ingen planer på lørdag slik at jeg kan innta horisontalen på sofaen hvis Oslotur tar all energi.

Jeg er på utkikk etter klær. Første stopp er LaLina. Der vet jeg at jeg får god hjelp til å finne rett BH, noe som trengs nå. Jeg vet ikke helt hvilken størrelse jeg er etter reduksjonen.
Pris spiller en rolle.
Jeg er på utkikk etter det meste egentlig (ref tråden min i M1).
Noen butikker som er gode på hjelpe? Noen jeg bare MÅ innom?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 11:06   #2
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

En tur inom Fine Ting på Byporten! En del dyre ting, men nå er mye på salg og de jentene som jobber der er veldig søte og flinke! Har sett tråden din i M1 og ser for meg at du nok kan finne noe der.

Sånn ellers så tenker jeg en tur på Zara og Mango Mye fint der. Vero Moda har jo mye fine tights om dagen. Har sett en del med "skinn"detaljer, som jeg tror kanskje ville være fint. Og de har også mye fine og rimelige overdeler - både skjorter og gensere og tunikaer.


Lykke til!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 11:39   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

Tusen takk.
Da er det notert.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 18:16   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

Noen andre som har tips?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 22:47   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

Hvis du jobber deg nedover Bogstadveien finner du det meste. Eller Skovveien, hvis du har lyst til å bruke litt mer penger.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 09:13   #6
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

Hele Bogstadveien og Hegdehaugsveien.
Marlene Birger, Zara, et par nye butikker på hjørnet ved sporveisgaten som er fine (oppenfor Home&Cottage), Vic, Oasis... jobb deg nedover fra Majorstuhuset. Høres himmelks ut!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 09:20   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

Hvis du blir sliten og havner i sentrum: Jeg liker Byporten. Det er flere bra butikker her, Fine ting (som jeg syns er dyr) og rimeligere (B-Young er vel rimeligste). Jeg liker også Oasis på Oslo city. Og Sorbet inne på Oslo S bak Accessorize.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 09:22   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor shoppe i Oslo?

Mexx har en del bra vanligvis synes jeg - finnes også på Byporten.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no