Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 13:30   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Kul

Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Vi gifter oss til sommeren, litt sånn plutselig. Og så har jeg liten baby. Og så har bryllupsgreiene balla litt på seg (tinghuset hadde vært helt ok for min del!), så nå blir visst det klassisk hvitt bryllup på et hotell. Masse gjester også.

Så da må jeg få meg en kjole, da. I forrige permisjon så gikk jeg opp en del i vekt. Denne gangen håper jeg å unngå det, men jeg har virkelig ingen garantier. I tillegg så har jeg et håp om å fortsatt fullamme gutten når bryllupet står. Ergo bør det være god plass til pupper i varierende størrelser, og gjennomførbart å amme eller pumpe i kjolen, i tillegg til at den må være størrelsesfleksibel.

Og så har jeg ikke lyst til å bruke så veldig mye penger på en kjole

Noen som har tips til hvor jeg kan begynne letingen? Hvilke salonger er flinke? Når har de salg, forresten?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 14:10   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Gratulerer!

Jeg var forlover for en venninne før jul, og hun endte med en kjole på salg på Brudekjolen i øvre eller nedre Slottsgate for 2000 kr. Helt nydelig kjole men ikke årets design. Et pluss for hennevar at hun fikk denmed en gang. Harde ikke tidligere kolleksjoner på salg hele tiden tro?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 14:30   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo



Se hva de hadde på Ebay til 89 pund!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 21:54   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Nydelig, HV! Men jeg trenger nok å prøve den på. Aner ikke hva som kler meg, og jeg er ikke helt A4 i kroppen heller, så må i en butikk og få kyndig hjelp. Har jo sett på sånne thai-sider som syr billige kjoler også, men ser for meg at det fort blir dyrt hvis man må prøve og feile før man finner rette kjolen.

Palmen, takk for tips. Skal stikke innom der! Har pr i dag null peiling på brudekjoler, så om det er en gammel modell spiller ikke så mye rolle.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 22:15   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Det er lurt å dra og prøve forskjellige fasonger og modeller. Når du finner ut hva du kler og som er praktisk i forhold til amming, ja så kan du helt sikkert finne en kjempefin og rimelig en på nett.

Har du tatt en titt hos jenjenhouse.com?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 22:43   #6
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Jeg var i samme setting da jeg giftet meg ifjor. Måtte amme i en strapless kjole, ser på bildene tatt etter ammingen at det ikke var helt heldig. Det var ikke lett å få kjolen på like pent etterpå. Men ellers var jeg godt fornøyd med min relativt rimelige kjole av merket Lilly.

Lykke til, bryllup er moro!

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 22:48   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Jeg var i samme setting da jeg giftet meg ifjor. Måtte amme i en strapless kjole, ser på bildene tatt etter ammingen at det ikke var helt heldig. Det var ikke lett å få kjolen på like pent etterpå. Men ellers var jeg godt fornøyd med min relativt rimelige kjole av merket Lilly.

Lykke til, bryllup er moro!

Takk, det blir sikkert moro når jeg kommer meg litt ut av ammetåka her

Hvor kjøpte du kjolen? Hadde du snøring i ryggen, eller glidelås?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:37   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Monsoon har ganske rimelige brudekjoler. De har i alle fall en butikk rundt Majorstua et sted.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 00:26   #9
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Diin i Kirkeveien?

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 15:56   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har peiling på brudekjoler? Trenger en, i Oslo

Jeg kjøpte brudekjolen min på Uff.

De hadde et stativ med brudekjoler. De fineste saker fra 50- tallet og oppover. Jeg tok en som jeg fikk over puppene (Skatten var 2 måneder).

Dyr var den heller ikke - 490,-.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no