Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-21, 13:20   #601
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg får tilbud om fast stilling der jeg jobber nå!
Etter fire år som midlertidig og helt frynsete selvtillit. Jeg får jobbe med de elevene jeg liker aller, aller best, og fortsette med kollegaer som jeg allerede har rukket å bli glad i. Herregud, for en lettelse!

Hurra!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå  
Gammel 08-04-21, 13:29   #602
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg får tilbud om fast stilling der jeg jobber nå!
Etter fire år som midlertidig og helt frynsete selvtillit. Jeg får jobbe med de elevene jeg liker aller, aller best, og fortsette med kollegaer som jeg allerede har rukket å bli glad i. Herregud, for en lettelse!

Gratulerer!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 13:30   #603
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Grattis, Input!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 13:33   #604
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.251
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg får tilbud om fast stilling der jeg jobber nå!
Etter fire år som midlertidig og helt frynsete selvtillit. Jeg får jobbe med de elevene jeg liker aller, aller best, og fortsette med kollegaer som jeg allerede har rukket å bli glad i. Herregud, for en lettelse!

Gratulerer, for en lettelse!

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå  
Gammel 08-04-21, 14:24   #605
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Takk dere! Det er virkelig en lettelse, ja!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nå ble jeg glad Input, både på dine, og ikke minst dine elevers vegne! Voksenopplæringen trenger slike engasjerte folk som deg. Gratulerer!

Tusen takk, for et fint kompliment!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 14:27   #606
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg får tilbud om fast stilling der jeg jobber nå!
Etter fire år som midlertidig og helt frynsete selvtillit. Jeg får jobbe med de elevene jeg liker aller, aller best, og fortsette med kollegaer som jeg allerede har rukket å bli glad i. Herregud, for en lettelse!

Så fantastisk! Ekstra fint er det jo å ha det på plass etterhvert som man får møtt dem igjen også. Gratulerer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 14:57   #607
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer, Input! For en lettelse.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 15:47   #608
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer, Input. Endelig!

I dag er jeg så glad for at jeg har turt å gjøre noe jeg for noen måneder (og dager) siden aldri i verden hadde sett for meg at jeg turte. Og så gikk det bra!

Får skrive meg bak øret at det er lurt å tråkke grundig ut av komfortsonen innimellom.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 16:16   #609
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer, Input!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 19:01   #610
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer, Input.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 08-04-21, 19:20   #611
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Så fint, Input! Gratulerer.

Jeg ble glad da jeg fikk vite at en kollega som skal gå av med pensjon hadde tatt seg bryet med å skrive til begge sjefene mine og skrytt og rost meg såpass at jeg sikkert burde bli flau. Men så valgte jeg å bli bare glad i stedet. Det var uventet og veldig veldig hyggelig.


Sist redigert av Kaija : 08-04-21 kl 20:36.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 19:51   #612
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Fantastisk Input! Kan forstå følelsen !

I dag har jeg blitt glad av en førsteklassing som gav meg en klem i det jeg bøyde meg ned for å hjelpe med å ta strikken under støvlene Savner klemmer fra de små på jobb..

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 20:21   #613
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer Input

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 20:43   #614
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg fikk en superdigg yogabukse i posten idag. Utgått type som man bare får kjøpt på finn.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 19:22   #615
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

I vinterferien laget jeg en liten mus med tilhørende ost, av leire. Den ble behørig fotografert og lagt ut på Facebook, as you do. En dame jeg kjenner i Australia ble vilt begeistret, og ønsket seg en sånn, så da måtte jeg jo bare sende den avgårde. Den ankom i dag, på fødselsdagen hennes som jeg ikke visste om engang! Snakker om perfekt timing.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 19:40   #616
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer, Input!

I dag er jeg glad for mange ting som har med rydding å gjøre:
- Mannen har kjørt bort oppussingssøppel som har ligget ute siden i fjor høst.
- Eldstemann og bestekompisen fikk 100 kroner for å frakte en tilhenger med jord og spre i bedet i drivhuset, så nå er det helt klart for ny sesong.
- Samtidig som tolvåringene arbeidet, fikk jeg ryddet et gruelig kaos i potter, merkepinner og fandens oldemor som jeg hadde prokrastinert over og grudd meg til, så nå er det klart til å dyrke der ute i morgen.
- OG OG OG: Det er så varmt ute i drivhuset at det går an å dyrke der selv om det hagler og er drittvær ute!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 19:47   #617
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg hadde glemt at jeg skulle få lønn i dag.
Og i går kom skattepengene.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 19:51   #618
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gratulerer, Input

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 20:19   #619
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Først bonus fra arbeidsgiver, så lønnsøkningen siste år og attpåtil personlig tillegg. Og det etterbetalt siden Juni i fjor, på April lønn. Egentlig greit at butikkene er stengt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå  
Gammel 09-04-21, 21:24   #620
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Glad og glad, men jeg er litt fnisete over at Lillebror har logget seg på med min PC til et konfirmasjonsarrangement på nett. Nå ser det ut som om Billa 46 år sliter så i Coronaens tid, at hun joiner konfirmantene til show og quiz på en fredagskveld

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no