Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

New York Times om motefenomener, kollektiv individualisme og trend

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-19, 00:04   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York Times om motefenomener, kollektiv individualisme og trend

Haha, spot on, My!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 15:28   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: New York Times om motefenomener, kollektiv individualisme og trend

Jeg har Ulvang-genser! :med i gjengen: Men noterer at jeg mangler bred stropp (de var ganske kule, vil egentlig ha), clogs, 1000-kroners-skjerf og Kari-Trå ull. Og Fjellrevensekk. Jeg får ønske meg, har snart halvtårsdag - er vel innafor med en gave eller fem da?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 22:32   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York Times om motefenomener, kollektiv individualisme og trend

Sånne veskestropper har jeg sett en stund, i butikkene. Ikke så mye på gata. Har en tenåring som ønsker seg en sånn. Treskoene ligner veldig på et par uggs jeg har på loftet, men dette er vel et eget merke? Ikke hørt om det. Kul reportasje!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 23:19   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York Times om motefenomener, kollektiv individualisme og trend

Ja, både stroppene og skoene er et spesielt merke som har blitt veldig gjeldene i en spesiell krets.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no