Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford Focus-erfaringer?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-08, 13:36   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ford Focus-erfaringer?

Vi har i dag en Ford Mondeo (ikke stasjonsvogn), og skal ha oss ny bil. Dvs. mannen skal ha seg firmabil.
Vi har vært og sett litt, og falt litt for Ford Focus stasjonsvogn.
Den er litt mindre, men ikke mye, og lastekapasiteten er omtrent som det vi har i dag.
Er det noen her som har Focus?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:50   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Vi har. Hva lurer du på? Mitt inntrykk er at kvaliteten på Mondeo og Focus er ganske lik.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:54   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Jeg vet ikke helt hva jeg lurer på.
Går det finfint med bakovervendt sete, uten at den foran må ha haken på knærne, f.eks?

Ikke det at vi har noen i bakovervendt sete, men man vet jo aldri ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:55   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Det frister jo selvsagt at man kan stappe en Focus ganske full av ekstrastæsj for den samme prisen man ville fått en ribbet Mondeo til.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:55   #5
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Vi fikk en som leiebil fra verkstedet i sommer. Synes den var bitteliten. Men for det første er vi vant til Nissan Primera stasjonsvogn, og for det andre var grunnen til at vi fikk den at vi måtte bruke garantien på en Ford Galaxy. Så forventningene var iukke på størrelse med Ford Focus, så du bør muligens ikke høre på meg.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:57   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Vi prøvekjørte en på lørdag, så jeg vet at den ikke er bitteliten.
:Har kjørt rundt i Skoda Fabia:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:59   #7
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi prøvekjørte en på lørdag, så jeg vet at den ikke er bitteliten.
:Har kjørt rundt i Skoda Fabia:

Alt kommer an på hva du forventer, ja.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 14:02   #8
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg vet ikke helt hva jeg lurer på.
Går det finfint med bakovervendt sete, uten at den foran må ha haken på knærne, f.eks?

Vi har et Izi Kid bak passasjersetet, det gjør at det er litt trangt til meg som er 180 cm høy. Men ikke verre enn at det går fint å sitte der i noen timer, syns jeg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 14:51   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Jeg har sittet med haken på knærne fra Bergen til Oslo, og det går jo. Men det er ikke noe ønskesituasjon akkurat.
Jeg tenker at vi prøver bilen en gang til før vi evt. bestemmer oss, og så prøver vi med Cosmic-setet i.

Uansett skal vi bare ha bilen i 3 år, og det er ingenting som tyder på at vi får behov for plass til flere bilseter med det første.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 15:02   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Vi har en focus stasjonsvogn. Synes den er ganske romslig til å være såpass liten som den er.
Men det er litt "rusk" med den etterhvert... (2002-modell)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 17:11   #11
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Vi hadde en 2001 stasjonsvogn inntil nylig, og foruten at coilen røyk i garantiperioden, så har vi vært strålende fornøyd med vår.

Nå kjører vi Touran, og hver gang jeg ser en ny Focus, så irriterer det meg ørlite at vi ikke kjøpte splitter ny Focus fremfor 3 år gammel Touran.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:59   #12
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Vi har hatt en Focus og jeg syns det var en god bil. Gode kjøreegenskaper og god plass selv om det er en liten stasjonsvogn. Og jeg kjenner at jeg lengter tilbake til den når jeg skal parkere mondeoen vi har nå på små parkeringsplasser.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 20:15   #13
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi har i dag en Ford Mondeo (ikke stasjonsvogn), og skal ha oss ny bil. Dvs. mannen skal ha seg firmabil.
Vi har vært og sett litt, og falt litt for Ford Focus stasjonsvogn.
Den er litt mindre, men ikke mye, og lastekapasiteten er omtrent som det vi har i dag.
Er det noen her som har Focus?

Litt artig at du akkurat spurte om det i dag. Har akkurat kjørt min mor avgårde til et utleiefirma hvor hun fikk leid seg en bil. Hennes Ford Focus streiket helt i dag.
Vet mannen min (som jobber med bil) ikke vil ha Ford. Han er og legger tulla nå, ellers skulle jeg spurt han om hvorfor han ikke liker de bilene. Skal se om jeg husker å spørre ham etterpå.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 09:49   #14
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

At Focus har gode kjøreegenskaper er det ingen tvil om. Hvordan dagens Focus-generasjon er kvalitetsmessig gjenstår å se. Forrige generasjon var "midt på treet" gjerne i statistikker, og betydelig bedre enn Mondeo fra samme periode.

Personlig hadde jeg vel i dette segmentet kanskje heller sett på Skoda Octavia, selv om ikke kjøreegenskapene på noen områder er like kvasse. Dog mulig at plassen i baksetet er litt dårligere, uten at jeg skal si det sikkert. Jeg synes dagens Focus var ok utseendemessig når den kom, men liker den ikke like godt i dag.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:11   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Personlig hadde jeg vel i dette segmentet kanskje heller sett på Skoda Octavia, selv om ikke kjøreegenskapene på noen områder er like kvasse.

Det blir ikke en Skoda om det så snør kremboller på tvers i helvete.


Det er ikke noe trøbbel med Mondeoen vi har nå, og mannen liker Ford (samt at vi får rabatter), så det ser ut som det blir en Focus.
Vi skal visst bare se på VW først.

Mondeoen er forresten 2003, og den kunne vi fint hatt lenge enda, hadde ikke mannen fått firmabil. Og det er mange fordeler med firmabil sånn sett; bare ha den i 3 år, slippe service og fjått ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:57   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Mannen hadde fått et veldig godt tilbud på Focusen, så nå får vi se hva sjefen sier. Med ganske mye stæsj og fine greier, havnet vi under 300 000, og det er fine greier.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 14:06   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det blir ikke en Skoda om det så snør kremboller på tvers i helvete.


Det er ikke noe trøbbel med Mondeoen vi har nå, og mannen liker Ford (samt at vi får rabatter), så det ser ut som det blir en Focus.
Vi skal visst bare se på VW først.

Litt komisk; "Det blir ikke en Skoda om det så snør kremboller på tvers i helvete." vs. "Vi skal visst bare se på VW først."

Dere vet at det er VW som eier Skoda, og har gjort det i over 10 år nå, og at bilene er basert på samme tekniske plattformer, samme motorer, stort sett samme interiør osv? F.eks. Skoda Octavia er basert på samme plattform som benyttes av Audi A3, Golf5, Touran og i en utvidet versjon i Passat.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 14:12   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Litt komisk; "Det blir ikke en Skoda om det så snør kremboller på tvers i helvete." vs. "Vi skal visst bare se på VW først."

Visst vet vi det. Hva tar du oss for?
Det står da til og med VW på motoren.

Jeg skal la være å gå på EtAnnetForumTM og finne alle mine innlegg om den helsikes Skodaen og den fordømrade forhandlere, og: Det er ikke samme sjappe som selger VW og Skoda her i byen. Det har mye å si.

Men det blir nok en Focus. Mannen hadde bare fått det for seg at han skulle se på Golf.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 16:31   #19
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Litt komisk; "Det blir ikke en Skoda om det så snør kremboller på tvers i helvete." vs. "Vi skal visst bare se på VW først."

Dere vet at det er VW som eier Skoda, og har gjort det i over 10 år nå, og at bilene er basert på samme tekniske plattformer, samme motorer, stort sett samme interiør osv? F.eks. Skoda Octavia er basert på samme plattform som benyttes av Audi A3, Golf5, Touran og i en utvidet versjon i Passat.

Vi har Skoda Octavia og er kjempefornøyd. Man får mye for pengene! Men de fleste nye biler er gode i dag. Så man kan ikke drite seg helt ut uansett hva man velger.
Lykke til Ru, min mor er fortsatt like glad i sin Ford Focus som nå er kommet ut fra verkstedet.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 16:45   #20
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Pappa har 2008 focus. hb. altså kombi. er hannes nr3 focus.
2008 er litt annen inni en den 2006 han hadde. den var større inni. Så nå er det litt trangt om snoopy skal sitte bakovervent andre plasser en fremme eller i midten. noe som ikke var noe problem på 2006.
Og vi får fint inn vogna,tfk, i bagasjerommet, stasjonsvogna er ikke så mye større bare at man slipper den kanten i bagasjerommet som kombien har.
Jeg synnes den er kjempe gd å kjøre. Bare at han har automat og det liker jeg ikke.
Herk å kjøre forbi med automatgir.
Den er super på vinterføre. Kommer meg like fint opp bakken til bhg med den som med 4*4.. Sikkert for at den har anti alt mulig dritt?!? Men den suger på slaps om man ikke skrur av alt anti skrens og dritt å lort:

Men den er SUPER på vinterføre og har aldri plagdes med den å komme opp til bhg eller opp hit vi bor. på toppen av en 3 km lang bakke

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 10-10-08 kl 08:13.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no