Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-08, 10:08   #121
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

glemte en ting barnas super jul fysj måtte den aldri vises igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 13:08   #122
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hvordan kan det ha seg at det bare er et par stykker som har nevnt Uhu? Uhu er gruuusomt. Måtte hele gjengen bli stappet oppi den derre blikkboksen og hele greia bli forseglet en gang for alle. Og jeg som trodde reprisen endelig var over. Men nei, med sommeren på hell fikk de nok en gang sin gjenninntreden i TV-ruta. Skal det aldri ta slutt

Jeg har også et anstrengt forhold til Gnottene. De kan jo ikke en gang snakke de derre håpløse pelsdottene! Hvis de klarer å indoktrinere mine unger til å si SILVERT skal jeg vurdere saksøking av NRK

Vi har ikke Playhouse, men ungene har sett litt hos besteforeldre. Og jeg må slutte meg til de av dere som kjenner dere klør i fingrene etter å slå Handy Manny i hodet med noe tungt og hardt Han har jo litt av hvert å ta av i verktøyskassa si.

Kalle og Molo er jo bare søte, da. Det eneste problemet er at det bare er JEG som liker det. Ungene på sin side er ingen stor fan


Sist redigert av Tuddelu : 28-08-08 kl 18:12.
Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 13:50   #123
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Det eneste Gnottene duger som, er ingrediens i smoothie.

Også de helvetes Supersnuserne og Små Einsteins som later som om de skal gjøre barna lurere også serverer de sånn uvitenskapelig piss og tullesanger. De hater jeg faktisk. Lurer på om Albert roterer litt i grava?

Det er NRK da, omtrent alt på Playhouse og de andre barnekanalene er jo uspiselig, så det må jeg isåfall skrive en sint bok om, for det får umulig plass her.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 17:25   #124
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Bjørnen i det blå huset får meg til å tilte fullstendig.

Bare intromusikken får mørket til å senke seg over sinnet mitt. Jeg får lyst til å skade noe når jeg hører den.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 19:26   #125
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Barnas supershow blæææææææææææ det er grusomt alle de idiotiske tingene de skal ha Asgeir til å gjøre.Brandi og herr Viss vass nesten alt på jetix
Rebecca med den ekkle pipestemmen
hanna montana med norsk tale *skrekk og gru*

Fullstendig enig! Og hvorfor må de oversette akkurat Hannah Montana? De oversetter jo ikke noe annet.

Jeg må også få tilført at jeg ønsker "Kaninbyen" og "Pokemon" dit pepper'n gror.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:12   #126
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Uhu er mitt mareritt om dagen.
Skulle virkelig ønske ungene ikke ønsket å se det, men det er jo "gøy med spøkelser mamma!"

Jeg er ikke så fan av drømmehagen heller... men minstemor elsker det.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:15   #127
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Uhu er mitt mareritt om dagen.
Skulle virkelig ønske ungene ikke ønsket å se det, men det er jo "gøy med spøkelser mamma!"

Jeg er ikke så fan av drømmehagen heller... men minstemor elsker det.

Drømmehagen ja.
"Hopsi-Deisi, her er jeg, bare jeg er Hopsi-en, bare jeg er Deisi og - Hipsi-Hopsi-Deisi nå!"

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:16   #128
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hvem er det der nye mennesket på Barne-TV.
Jeg fikk fnatt av damen, mannen og poden likeså.

Drømmehagen er forferdelig fjåttet, men poden elsker det.

Plinki-plonki, og knoppi-doppi og makka pokka.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:18   #129
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbies!

Og min sønn er nå på vei inn i den alderen da de bare digger dem....

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:19   #130
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Bjørnen i det blå huset får meg til å tilte fullstendig.

Nei, du kan ikke få snuse på meg, du kan stikke den fæle nesa di i et rottehull og la den bli tygd i fillebiter av sultne gnagere!

Her i huset elsker vi "Smulebjørn".
Begge to.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:21   #131
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvem er det der nye mennesket på Barne-TV.
Jeg fikk fnatt av damen, mannen og poden likeså.

Drømmehagen er forferdelig fjåttet, men poden elsker det.

Plinki-plonki, og knoppi-doppi og makka pokka.

Nei nei nei.
Plinki-plonken, Ninki-nonken, Makka-pakka (for mannen min og jeg som er litt bevandret i dop-lingo forklarte det navnet en hel del! ), Hinkel-Pinkel, Hopsi-Deisi, Tomlingene, Konglene og Hahoene.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:21   #132
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Teletubbies!

Min sønn vet ikke hvem Teletubbies er.
Det var en av to ting jeg ikke ville se noe til.
Det andre var Kabel Satan, og han kan man nok ikke unngå når alle de andre ungen i barnehagen digger ham.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:23   #133
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Min sønn vet ikke hvem Teletubbies er.
Det var en av to ting jeg ikke ville se noe til.
Det andre var Kabel Satan, og han kan man nok ikke unngå når alle de andre ungen i barnehagen digger ham.

Nei.
Jeg har styrt unna så godt jeg overhode kunne, men fikk frysninger da Liten en dag sto på badet og sang "HIIIV Å HOOIII!!!" av full hals.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:34   #134
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kan noen fjerne UHU?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:46   #135
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg tror Kalle har hatt seg med Hannah Montana, og Molo er garantert avkommet deres. Genetisk søppel.

Noen som husker Daniel Duppsko, forresten? Fra "gamle dager"?


For en DUST. Nok et genetisk makkverk. Hvem gjør sånt med beina sine med vilje?

Sitat:

Daniel Duppsko fra allemannsland,
liker å plaske med bena i vann.
I vann, parafin og en kanne bensin,
så skoen blir skinnende blank og fin.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:49   #136
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei.
Jeg har styrt unna så godt jeg overhode kunne, men fikk frysninger da Liten en dag sto på badet og sang "HIIIV Å HOOIII!!!" av full hals.

Jeg har tatt en helomvending og tatt vel i mot Kapteinen.
Ikke minst fordi poden er lettlurt og kan lures med alt mulig rart som begynner med pirat ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:44   #137
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Titten Tei. Den avskyeligste skapning TV har fremvist. Det vrenger seg i meg fortsatt når jeg ser opptakene av presumtivt oppgående mennesker samt stort sett hele kongefamilien drive og småpludre med den vesle übersnusfornuftige rekvedfiguren.

Hallo! Den er ikke ekte!!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:53   #138
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Åhh Endelig noen flere enn meg som virkelig ikke kan UTSTÅ Uhu På det området er jeg og ungene også HELT på linje.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:59   #139
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Åhh Endelig noen flere enn meg som virkelig ikke kan UTSTÅ Uhu På det området er jeg og ungene også HELT på linje.

Forferdelige greier

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 22:42   #140
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

ALT som sendes på Cartoon network er noe møl. Jeg er uhorvelig glad for at den kanalen forsvant herfra for ett år siden.

Men hva er det med Postmann Pat? Går det an å være så uhorvelig tett? Jeg er sikker på at han brenner godt, han og

Små Einsteins er et av de få programmene jeg ikke klarer å stenge ute selv om jeg prøver. Utrolig irriterende!

..ellers slår jeg et slag for tv-stue i kjelleren, langt fra mor

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no