Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-14, 12:07   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Seint i går kveld oppdaget jeg at instagrammen min var full av hatefulle og slemme meldinger fra en person som selvsagt var anonym. Utgangspunktet var rettet mot min 11-åringe sønn, og ett av bildene hans hadde også fått en stygg kommentar. Det var ingen ting mot kommentarene som var på mine bilder, trusler og dritt mot sønnen min, og hele familien egentlig. Det egner seg ikke på trykk. Det skinner igjennom at det er skrevet av barn på samme alder som min sønn, enten på samme skole eller her i byen i alle fall. Herregud så fælt det er! Det kan liksom ikke beskrives før man har opplevd det selv... (klisje). Til og med bilde av babyen vår hadde fått stygge meldinger.

Jeg slettet meldingene/bildene, men tok skjermdump.
Jeg kontaktet skolen på mail og de har tatt tak i saken med EN gang. Mail skal gå ut til foreldrene.

Jeg ringte politiet, som skulle ringe meg opp igjen, og det venter jeg fremdeles på.

Så nå håper jeg at synderen(e) står frem/slutter/konsekvenser etc - og skjønner alvoret av dette her. :/ Shit altså.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:14   #2
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Huff, så kjipt

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:14   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Fy fa...

Veldig godt du tok skjermdump av alt, og at dette blir tatt både med skole og politi, om ikke anner, så for prinsippet sin del.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:17   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så kjedelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:21   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så ekkelt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:27   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Ja, er litt spent på hva politiet sier (håper de ringer snart...) selv om jeg ikke har så mye håp om noe særlig. Men effekten kan vel kanskje være der likevel, alvoret liksom.

Skolen (jeg snakket med rektor) har jeg mer tro på, og de har tidligere fått frem en "angrende synder" ved konfrontasjon/tema oppe på skolen.

Utrolig viktig at foreldre tar seg noen prater med ungene om dette her altså, for instagram-brukere som er anonyme kan spre mye dritt. Det virker som at ungene ikke skjønner konsekvensene i det hele tatt.

"du har en kjempe stygg sønn ingen liker han er rar barnslig og en jævla homo og du moren hans er feit rar og kjempe ekkel!

Her er stilen. Og noen er værre og.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:36   #7
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så utrolig ekkelt og kjipt!

Bra du tar affære, håper virkelig skolen også gjør det!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:36   #8
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så utrolig idiotisk og unødvendig! Og ondt ...

Jeg kjenner jeg blir mer og mer stresset av sosiale medier og barn. En blir jo rammet av et eller annet enten man er der eller ikke.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:41   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Tagerine: enig. "Alle" er jo der - og jeg er virkelig av den oppfatning at det er viktigere å lære ungene om nettvett, god oppførsel etc, enn å prøve nekte og skjerme dem fra nettet, for de klarer å få til det mest utrolige på egenhånd og. Åpenhet er viktig. Men så skjer slike ting, og man føler seg så sårbar. Men uansett så er det vel en god ting å ikke la mobbere styre og bestemme hva man skal gjøre. :/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:42   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Auda. Nå fikk jeg skikkelig vondt av dere! Godt det tatt tatt tak i umiddelbart.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:44   #11
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.704
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så ekkelt. Bra skolen tar tak.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:47   #12
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Tagerine: enig. "Alle" er jo der - og jeg er virkelig av den oppfatning at det er viktigere å lære ungene om nettvett, god oppførsel etc, enn å prøve nekte og skjerme dem fra nettet, for de klarer å få til det mest utrolige på egenhånd og. Åpenhet er viktig. Men så skjer slike ting, og man føler seg så sårbar. Men uansett så er det vel en god ting å ikke la mobbere styre og bestemme hva man skal gjøre. :/

Mens jeg mener at alle ikke må være der, sosiale medier er redskap som krever refleksjon og erfaring for å bruke, og at det fort blir farlig i hendene på unger. Denne 'likes'-kulturen er et unødvendig innslag hos barn og unge som skal forme sitt selvbilde. Jo flere foreldre som tillater det tidlig, jo større blir også presset på andre. Likevel kan man sette foten ned. Så her er vi kjempestrenge. Er de ikke der, så kan de i alle fall ikke berøres like mye som om de deler selv. Vi vet det kommer til å bli diskusjoner, men på noe kommer til vi til å kjøre knallhardt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:54   #13
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Droningen: jeg er ikke uenig - det fins vel neppe noe fasitsvar her. Men i akkurat dette tilfellet her så blir jo faktisk MINE bilder brukt som utgangspunkt i mobbingen for å nå min sønn. Og jeg nekter å la min nettbruk bli diktert av anonyme 11-åringer som skriver hatefulle meldinger om at vi er så stygge at vi bør ta selvmord etc. Jeg velger å tro at verden er et bedre sted og at vi må få tatt tak i slik oppførsel i stedet for å begrense oss selv så lenge vi oppfører oss normalt på nettet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:55   #14
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Mens jeg mener at alle ikke må være der, sosiale medier er redskap som krever refleksjon og erfaring for å bruke, og at det fort blir farlig i hendene på unger. Denne 'likes'-kulturen er et unødvendig innslag hos barn og unge som skal forme sitt selvbilde. Jo flere foreldre som tillater det tidlig, jo større blir også presset på andre. Likevel kan man sette foten ned. Så her er vi kjempestrenge. Er de ikke der, så kan de i alle fall ikke berøres like mye som om de deler selv. Vi vet det kommer til å bli diskusjoner, men på noe kommer til vi til å kjøre knallhardt.

Ja, og hvorfor skal man legge ut så mye offentlig, lurer jeg på.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:56   #15
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ja, og hvorfor skal man legge ut så mye offentlig, lurer jeg på.

Det er mer som ikke er offentlig.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 12:59   #16
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Droningen: jeg er ikke uenig - det fins vel neppe noe fasitsvar her. Men i akkurat dette tilfellet her så blir jo faktisk MINE bilder brukt som utgangspunkt i mobbingen for å nå min sønn. Og jeg nekter å la min nettbruk bli diktert av anonyme 11-åringer som skriver hatefulle meldinger om at vi er så stygge at vi bør ta selvmord etc. Jeg velger å tro at verden er et bedre sted og at vi må få tatt tak i slik oppførsel i stedet for å begrense oss selv så lenge vi oppfører oss normalt på nettet.

Ja, jeg ser for tiden på hvordan min egen 11-åring oppfører seg og får servert på nettet. Og prøver samtidig å lære henne etterhvert. Jeg blir litt skremt.

På noen ungdomskoler blir det laget lister og rangert ang. både det ene og det andre. Der listes opp navn på både de som er på nett og de som ikke er det. Hvem er penest, hvem er mest p*lbar etc.


Sist redigert av Tangerine : 24-11-14 kl 13:01. Årsak: Elendig skriftsspråk. : på jobb:
Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 13:01   #17
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det er mer som ikke er offentlig.

Mer mobbing som ikke er offentlig, mener du?

Sikkert, men hvis man ikke legger ut noe offentlig og godkjenner følgere kan man jo unngå slik anonym mobbing ihvertfall.

Ikke for å kritisere HI, jeg skjønner at dette er en veldig kjip situasjon, men jeg skjønner ikke hvorfor man legger ut bilde av babyer offentlig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 13:16   #18
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Droningen: jeg er ikke uenig - det fins vel neppe noe fasitsvar her. Men i akkurat dette tilfellet her så blir jo faktisk MINE bilder brukt som utgangspunkt i mobbingen for å nå min sønn. Og jeg nekter å la min nettbruk bli diktert av anonyme 11-åringer som skriver hatefulle meldinger om at vi er så stygge at vi bør ta selvmord etc. Jeg velger å tro at verden er et bedre sted og at vi må få tatt tak i slik oppførsel i stedet for å begrense oss selv så lenge vi oppfører oss normalt på nettet.

Ja den ser jeg så absolutt.

Jeg tenkte mer på den biten med at 'alle er der'- og at å innprente nettvett hjemme, nødvendigvis ikke holder som strategi. Så lenge de er barn og ferdes blant folk med 'uferdige hjerner', så vil sosiale medier være et minefelt. Jo mer de eksponeres, jo større er sjansen for negative tilbakemeldinger, misbruk av bilder, ja generelt at noen er oppmerksomme på dem. Vi har ingenting delt offentlig på ungene generelt, og vi bruker sosiale medier mye.

Derfor kommer vi også til å begrense det meste så lenge vi klarer faktisk. Bevisste kjipinger. Lengre enn de foreslåtte aldersgrenser også. Facebook har vi snakket om kan være aktuelt på ungdomsskolen da det kan brukes som samarbeidsverktøy/beskjeder. Mens instagram og deling av youtubeklipp f.eks. ikke er noe de trenger.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 13:19   #19
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Bildene jeg legger ut på instagram er på ingen måte veldig intime eller avslørende eller noe jeg ser grunn til å skjule. Jeg lever et normalt offentlig liv, og ser ingen grunn til å ikke legge ut bilder i ny og ne, mesteparten er av "natur og diverse hobbyer etc", men også av ungene. Jeg tviler på at nett-troll-mennesker jeg ikke kjenner sitter og glor på instagram etter babybilder av babyen min. Da kan de jo like gjerne ta et bilde av henne mens jeg triller tur i byen. Disse stygge kommentarene begynte faktisk på et bilde av sønnen min sin TAPET av alle ting, så her tror jeg hva det er bilde av er underordnet.

Snakket med politiet. Han snakket først blabla om forebygging, men så fortalte jeg litt mer, og så ble han mer og mer sjokkert og jeg mer og mer "forbanna" sånn at jeg nesten ikke klarte holde tårene tilbake, så han konkluderte med at jeg skal komme ned på politiet i morgen og lage en anmeldelse av saken. Bra! Så får vi se hva som skjer.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 13:21   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Sikkert, men hvis man ikke legger ut noe offentlig og godkjenner følgere kan man jo unngå slik anonym mobbing ihvertfall.

Ikke for å kritisere HI, jeg skjønner at dette er en veldig kjip situasjon, men jeg skjønner ikke hvorfor man legger ut bilde av babyer offentlig.

For meg blir denne innfallsvinkelen omtrent det samme som å diskutere hva ofrene hadde på seg eller hvordan de oppførte seg i forbindelse med voldtektssaker. Selvsagt skal man tenke over hva man legger ut på nett, men uansett hvilket valg man tar er det alltid den som mobber som er ansvarlig for oppførselen sin, ikke den som blir mobbet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no