Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-16, 09:11   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

En kamp varer tross alt veldig kort, og den ihuga fansen har ikke en gang tid til å gå på do. Det er puben før (og evt smugling) som er problemet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:12   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Så det vi egentlig skal jobbe for er at puber stenger minst to timer før kampstart.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:14   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Eller la folk være drita i fred.

Man kan godt være enda strengere med innslipp, for min del.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:20   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Sitat:

Man kan godt være enda strengere med innslipp, for min del.

Dette!

Og det mener jeg overalt. Ikke slipp inn folk som er synlig beruset. Og vær strengere på å kaste ut folk som blir beruset.
Da kunne man servert alkohol omtrent hvor som helst for min del.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:27   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Joda, men jeg har såpass lite tro på en del norske fotballfans at jeg ikke tror en øl på kamp holder når den andre rusen eller begynnende sorgen kommer over dem. Kulturelt kanskje?

Men disse er jo fulle uansett? De har drukket på puben før de kommer, og de smugler inn alkohol.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Man kan godt være enda strengere med innslipp, for min del.

Ja, jeg syns man heller kan være flinkere til å luke ut folk som ikke kan oppføre seg. Og med økte inntekter fra alkoholservering har man råd til mer vakthold.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 10:17   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

De er ikke fulle uansett. Jeg tror "tribunen er et sted man kan drikke" kan endre det med at en del familier sammen drar på kamp.
Som barn tilbragte jeg mine timer på tribuner og likte aldri dem som var beruset før kamp, men ville nok likt enda dårligere voksne ved siden av meg med halvliter i hånda, vandrende forbi for tissing i kombinasjon med brøling. De som drikker uansett kan ha godt av en to timers pause med idrettsrus før de begynner på igjen på puben.

Jeg synes det er veldig godt med noen alkoholfrie fellesarenaer i samfunnet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 11:44   #27
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Jeg har samme grunnholdning som Candy.
For meg er det som regel unaturlig å drikke alkohol på idrettsarrangementer, men det betyr ikke at jeg syns et før forbys. Folk får lære seg å styre seg selv.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 11:52   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har samme grunnholdning som Candy.
For meg er det som regel unaturlig å drikke alkohol på idrettsarrangementer, men det betyr ikke at jeg syns et før forbys. Folk får lære seg å styre seg selv.

Det med å generelt mene at folk må styre seg selv tror jeg er ganske kjipt totalt sett med tanke på alkoholrelaterte problemer i samfunnet.

Fellesarenaer uten rus har veldig positive effekter. Det gjør det litt enklere for en del mennesker å være der.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 14:12   #29
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes på generelt grunnlag at det er for få steder uten alkoholservering og jeg tror ikke det er foruftig at alkohol blir en naturlig del av stadig flere sammenhenger. Jeg synes derfor det er fornuftig å holde idrettsarrangementer alkoholfri i den grad det er mulig, og synes at "hvorfor?" er et mer relevant spørsmål enn "hvorfor ikke?" her. Finnes det noen god grunn til at det skal være alkohol kombinert med idrett? Jeg synes ikke det.

Dette.

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har samme grunnholdning som Candy.
For meg er det som regel unaturlig å drikke alkohol på idrettsarrangementer, men det betyr ikke at jeg syns et før forbys. Folk får lære seg å styre seg selv.


"Folk får bare styre seg" er litt sånn "let them have cake". Litt solidarisk kan man vel være.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 14:19   #30
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes på generelt grunnlag at det er for få steder uten alkoholservering og jeg tror ikke det er foruftig at alkohol blir en naturlig del av stadig flere sammenhenger. Jeg synes derfor det er fornuftig å holde idrettsarrangementer alkoholfri i den grad det er mulig, og synes at "hvorfor?" er et mer relevant spørsmål enn "hvorfor ikke?" her. Finnes det noen god grunn til at det skal være alkohol kombinert med idrett? Jeg synes ikke det.


Jeg er veldig enig med deg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 15:24   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

At man har som grunnholdning at ting skal ha en grunn til å forbys er ikke det samme som at man lar alle seile i sin egen sjø. På samme måte som at folk som er for tettere regulering ikke nødvendigvis mener at staten skal detaljstyre livet til en hver innbygger. Litt gangsyn til begge sider er en Fin Ting.

Det finnes helt sikkert idrettsarrangement der det passer fint å sitte og nippe til en prosecco, og som kunne hjulpet fattige klubber og idretter som ikke får like mye støtte som fotballen, til å få det til å gå rundt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 19:34   #32
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

"Folk får bare styre seg" er litt sånn "let them have cake". Litt solidarisk kan man vel være.

Men er det ett problem? Jeg mener at det bør være ganske problematisk hvis man skal sette inn forbud. Mener du det er solidarisk å innføre forbud mot alkoholservering? Hvilke arenaer er det ok? Hvilke er det ikke ok? Hvordan skal man vurdere dette? Er det slik at en stor andel av den norsk befolkning ikke greier å styre dette selv?

Mitt inntrykk er at de som drikker mye på slike arrangementer har drukket mesteparten før de kommer.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:13   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Idrettsarrangementer flest er felles samfunnsarena på helt annen måte og med en helt annen bredde med tanke på alder enn en del arenaer det det serveres alkohol. Alkoholservering er ikke uten betydning med tanke på hva slags arena man ønsker at slike arrangementer skal være.

Hvorfor er det så ille å ikke tillate? Det er mange veldig gode grunner til å redusere antall fellesarenaer med alkoholservering sånn mtp offentlig økonomi og folkehelse. Alkohol vil få økt fokus på arrangementet om det selges der. Så enkelt er det faktisk og det finnes ikke bøtter og spann med gode grunner synes jeg.
Jeg er nok ikke så fan av kontinentale drikkevaner. Ikke norske heller for den saks skyld.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:21   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men altså, er det idrettsarrangementer her i landet som har alkoholservering pr idag? Jeg trodde virkelig ikke det, men som sagt er jeg ikke i bransjen...

Nei, tror ikke det? Jeg husker hockeyfolka ønsket det for noen år tilbake og fikk ikke lov.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:22   #35
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Det blir riktigere å si tillates enn forbys vel, da det nå engang er en skjenkebevilling som må gis i disse tilfellene. Og jeg må si jeg syns det er underlig at det skal være så nødvendig å drikke alkohol på et sportsarrangement.
Det er altså så lite sjarmerende at alkohol er nødt til å være en del av alt mulig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:22   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Det finnes noen med alkohol ja.

http://www.osloby.no/--Helt-feil-med...r-8348224.html

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:27   #37
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Men er det ett problem? Jeg mener at det bør være ganske problematisk hvis man skal sette inn forbud. Mener du det er solidarisk å innføre forbud mot alkoholservering? Hvilke arenaer er det ok? Hvilke er det ikke ok? Hvordan skal man vurdere dette? Er det slik at en stor andel av den norsk befolkning ikke greier å styre dette selv?

Mitt inntrykk er at de som drikker mye på slike arrangementer har drukket mesteparten før de kommer.

Jeg tenker i alle fall at det ikke bør være verken lov eller sosialt akseptert med alkohol på alle sosiale arenaer.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:42   #38
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Han som urinerte på tribunen i fjor hadde nok drukket før landskampen. Men samme løsning som over, mer vakter og strengere vakthold. Kostnadene tar av fortjenesten på alkoholsalg.

http://www.vg.no/sport/fotball/lands...en/a/23560737/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:46   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Mer vakthold for å luke ut dritingspøbler er veldig ok, men det er bare kjipt om idrettsarrangementer må ha masse vakthold og sånt Pga økt mengde inntak blant publikum.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 00:12   #40
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men altså, er det idrettsarrangementer her i landet som har alkoholservering pr idag? Jeg trodde virkelig ikke det, men som sagt er jeg ikke i bransjen...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, tror ikke det? Jeg husker hockeyfolka ønsket det for noen år tilbake og fikk ikke lov.

Joda, det er alkoholservering i DNB arena i Stavanger blant annet. Senest i dag leste jeg om noen som var plaget av litt overgira folk med alkohol innabords.
Og husker jeg feil om jeg mener det selges alkohol på Lerkendal?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no