Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-16, 12:41   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Liv har en 24'' sykkel fra Scott som begynner å bli for liten. Setet er satt så høyt det går - jeg lurer på om denne er litt mindre i ramma enn de fleste sykler med 24'' hjul. Hvor store sykler har deres barn omkring samme høyde?

Jeg la merke til at det allerede i fjor var flere jenter på hennes høyde som fikk sykler med 26''-hjul, altså voksenstørrelse. De var åpenbart for store, syntes jeg da jeg så dem i aksjon, og jeg vet at det oppstod uhell for noen også fordi de manglet kontroll på sykkelen. Noen tanker eller tips til små damemodeller som evt. kan være aktuelle? Hun ønsker seg i utgangspunktet bagasjebrett og kurv, visstnok - nå har hun en ganske ribba offroader.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 12:46   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Mine hadde 24" da de var så store og enda litt til, de fikk 26" i år, med 14" ramme. De er nå 152-155. Sånn omtrent. Jeg tror ikke du finner en sykkel med 26" hjul som har liten nok ramme til en på 140, dessverre. Jeg vil tro de kanskje var 135 da vi kjøpte de forrige syklene, da, så de var sikkert større i rammen enn sykkelen Live har.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 12:55   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg tror ikke du finner en sykkel med 26" hjul som har liten nok ramme til en på 140, dessverre. Jeg vil tro de kanskje var 135 da vi kjøpte de forrige syklene, da, så de var sikkert større i rammen enn sykkelen Live har.

Ja, jeg tror mange av de syklene er større, altså.

Og jo, det finnes nok slike 26''-sykler også - det var barn i hennes klasse som brukte slike allerede i fjor, da de var rundt 1,35, faktisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 12:58   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Oi.. min 9-åring på 140 cm fikk nettopp ny sykkel. Den var 24''. Den passer han godt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:00   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Min på 160 fikk nettopp en 26" sykkel, og den er stor altså. Han kunne vært litt mindre og hatt setet helt nede, men jeg tror ikke han hadde hatt særlig med kontroll om han var 140. Og han kan ha denne lenge. Kompisene hans som er fra din datters størrelse og opp til hans har alle kommentert at han har stor sykkel.

Kan du ikke kjøpe kurv og bagasjebrett til offroaderen henns da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:05   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

En ganske så stor en. Jeg aner ikke tommer, men han når på tå nedi når setet er helt nederst.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:11   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Mine hadde 24" da de var så store og enda litt til, de fikk 26" i år, med 14" ramme. De er nå 152-155. Sånn omtrent. Jeg tror ikke du finner en sykkel med 26" hjul som har liten nok ramme til en på 140, dessverre. Jeg vil tro de kanskje var 135 da vi kjøpte de forrige syklene, da, så de var sikkert større i rammen enn sykkelen Live har.

Samme her. Vi kjøpte damesykkel Merida Juliet Birkebeiner str XS i fjor høst, da var jenta 150 cm og 24" sykkel var virkelig blitt liten.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:26   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Jeg er 160 og har en sykkel med ramme på 17'', hjulstørrelse 26''. Den var stor til min gutt på 140.

Han har i dag en sykkel med hjulstørrelse 24'' og den får han altså beholde på ubestemt tid. Dersom han skal få ny må det bli en med rammestørrelse på 15'' (som passer til mennesker 150-160 cm, altså en liten voksensykkel).

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:26   #9
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Denne har jentene, den minste størrelsen. Jeg tror ikke man får dem så mye mindre, men jeg tar gjerne feil.
http://www.xeedbikes.no/xc/xc-2-active-athena/

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:30   #10
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Det som er viktig om du skal finne en sykkel med store hjul til henne, er at du finner en som er skikkelig kort i rammen fra setet og til styret.

Jeg får neller av unger som har for store sykler, da jeg så på sykkelprøvebarna sykle forbi i fjor var det noen som hadde nærmest 100 m i svingradius fordi de bare akkurat når fram til styret. Det er jo trafikkfarlig.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:30   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Ja, har kikket på den, Sol. Tror den er for stor, ja.

Jeg har selv en hybrid med 28''-hjul og liten ramme, og den er opplagt for stor til 9-åringen. Tenker at enkelte offroadere er mindre i rammen, men tror dere har rett i at voksensykkel blir i største laget.

Tror ikke det er rom for noen kurv på den hun har nå (lavt styre), men en mulighet er å kjøpe en rimelig 24''-sykkel med kurv brukt og ha ut denne sesongen. Neste år kan vi kanskje kikke ett hakk opp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:31   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg får neller av unger som har for store sykler, da jeg så på sykkelprøvebarna sykle forbi i fjor var det noen som hadde nærmest 100 m i svingradius fordi de bare akkurat når fram til styret. Det er jo trafikkfarlig.

Ja, helt enig i dette - og jeg observerte som sagt det samme i fjor blant de barna som hadde fått "en sykkel å vokse i". Det er kjempeviktig at sykkelen er liten nok til at de har kontroll.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:33   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Dette er en liten sykkel med 26'' hjul:
https://www.antonsport.no/produkter/...white-12-22428

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:34   #14
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Her er en juniorsykkel med 26" hjul - den kan jo være liten nok i rammen?
http://www.merida.no/sykler/barn-jun...lowstone-14121

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:36   #15
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Min på 150 hadde da han var 140 DBS 24", og den har han enda.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:51   #16
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Vår på 150 cm har fortsatt sykkel med 24" dekk, men han ønsker seg ny nå. Jeg synes sykkelen ser passe stor ut, egentlig, men har ikke undersøkt hvorvidt setet er stilt på det høyeste.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:57   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Liv har en 24'' sykkel fra Scott som begynner å bli for liten. Setet er satt så høyt det går - jeg lurer på om denne er litt mindre i ramma enn de fleste sykler med 24'' hjul. Hvor store sykler har deres barn omkring samme høyde?

Jeg la merke til at det allerede i fjor var flere jenter på hennes høyde som fikk sykler med 26''-hjul, altså voksenstørrelse. De var åpenbart for store, syntes jeg da jeg så dem i aksjon, og jeg vet at det oppstod uhell for noen også fordi de manglet kontroll på sykkelen. Noen tanker eller tips til små damemodeller som evt. kan være aktuelle? Hun ønsker seg i utgangspunktet bagasjebrett og kurv, visstnok - nå har hun en ganske ribba offroader.

Min som er på den størrelsen, har 24", men med større ramme enn Scott sine.

I fjor hadde storesøstra (som da var 10 år og i underkant av 145 cm) Scott Scale 24", sikkert omtrent den dere har. Den fungerte helt fint i fjor, og det var ikke snakk om å bytte den ut da, selv om hun sikkert hadde taklet større sykkel. Hun var veldig trygg, hadde veldig god kontroll og satt fint på den, og da så jeg ikke behovet for å bytte den ut (selv om lillebroren altså da fikk en med større ramme, men den var litt stor til han da, og passer perfekt i år).

I år er hun ca 150 cm, og har nå fått en hybrid damesykkel med small ramme. Scott-sykkelen har gått til lillesøstra, som er ca 128 cm høy. Den er litt i største laget til henne, men hun er såpass trygg på sykkel at hun håndterer den fint.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 14:20   #18
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Scott har sykler med forskjellig avstand sete -styre på samme ramme.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 14:27   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Det finnes sykler med 26" hjul og liten ramme, jo. Ta en titt på Merida Juliet i dameversjon, f eks. Den har 13,5" ramme, og kan muligens passe.

Poden er snaut 140, og han begynner også å bli for stor til sine 24". Men den ene har liten ramme, uten at jeg akkurat husker hva nå. Han har forresten også en racersykkel med 28" hjul og 40 cm ramme, men den hadde jo uansett ikke vært egnet til vanlig bruk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 14:34   #20
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stor sykkel har deres barn på 140 cm?

Vi har endt med å kjøpe Scott sykler, da de har vært de med kortest avstand mellom sete og styre. (av de vi fant, på sportsbutikkene vi har tilgjengelig rundt her)

Vår ikke veldig lange 10-åring fikk ny, større sykkel (juniorstørrelse tror jeg, fremdeles Scott) i fjor, men vi beholdt 24" ut sesongen, rett og slett fordi den nye var litt stor, og hun som er så glad i å sykle i skogen, syntes den ble litt usikker der. Til og fra skolen gikk det derimot supert, og på litt lengre turer på landevei.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no