Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 05:13   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Jeg leser på nettet at Trysil åpnet to bakker i helgen og at det er flere steder med snø og løyper nå.
Har noen vært ute på ski i bakken eller løypa ennå?

Jeg gleder meg sinnssykt til Trysil-romjul med ski, afterski, øl og Jäger-pauser og roser i kinnene og stuptrøtt til kvelds av all den friske luften og badstubadingen.

Jeg vinter med snø.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 08:41   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Nei, ikke enda. Ikke spesielt mye snø på vestlandet nå

Dessuten synes jeg det er vanskelig å få barnevakt de gangene vi skal på ski. Vi må reise bort for å stå på ski, ca 2 timer. Det er foreløpig ikke aktuelt å ha ungene med, de er for små. Hva gjør dere med barna når dere er i bakken?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 09:25   #3
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Her i Østfold er det litt tregt føre fremdeles. Men du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å tilbringe en halvtime med ski under beina i løpet av vinteren. Må bare kjøpe meg ski først.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:09   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Turbo har brukt langrendskiene ganske mange gang alerede i vinter

Men slalombakkene her er enda ikke åpnet.
Snø kanonene er ødelagte

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:20   #5
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Har ikke stått på ski enda, men jeg gleder meg vilt!!!!

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:44   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Ikke denne sesongen, ikke forrige sesong, ikke sesongen før det osv.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 18:23   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Nei, ikke enda. Ikke spesielt mye snø på vestlandet nå

Dessuten synes jeg det er vanskelig å få barnevakt de gangene vi skal på ski. Vi må reise bort for å stå på ski, ca 2 timer. Det er foreløpig ikke aktuelt å ha ungene med, de er for små. Hva gjør dere med barna når dere er i bakken?

Vi har bare 1 barn, men hun passes på av ivrige besteforeldre og noen ganger andre i familien. Vi er så heldige at vi har stor familiehytte på fjellet, og der er det sjelden at vi er færre enn 6 personer, så vi bytter på å passe unger og noen ganger blir ungene med i pulk på langrennski.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:02   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vi har bare 1 barn, men hun passes på av ivrige besteforeldre og noen ganger andre i familien. Vi er så heldige at vi har stor familiehytte på fjellet, og der er det sjelden at vi er færre enn 6 personer, så vi bytter på å passe unger og noen ganger blir ungene med i pulk på langrennski.


Åh... :misunnelig: I fjor var vi vel to eller tre ganger i trekket. Det var et svare styr å få barnevakt en hel dag for at vi skulle reise opp i fjellet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 17:22   #9
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har stått på ski ennå denne sesongen?

Ikke prøvd skiene ennå, men du dæven som jeg gleder meg til å bruke bortoverskiene mine!!!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no