Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Om å pisse på andres lag

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 14:13   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om å pisse på andres lag

Jeg havner stadig vekk i diskusjoner om dette og vil ha deres synspunkt.

Jeg heier på Vålerenga. Med det mener jeg at jeg heier på laget mitt, men jeg rakker ikke ned på andre lag allikevel. På grunn av dette blir jeg beskyldt for å "være kjærring".

Jeg synes altså at man godt kan heie på sitt eget lag, men at man bør holde seg for god til å drite ut andre lag. Jeg finner ingen glede i at andre taper bare glede i at 'enga vinner.

Er det jeg som er skikkelig håpløs?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:15   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Enig med deg. Det er morro å vinne, men å drite ut andre synes jeg er dårlig sport.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 19:30   #3
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg er enig med deg, men det spørs om det er mange i klanen som støtter oss her...

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 19:40   #4
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Helt enig. Jeg syns det er pinlig å være på fotballkamp der det andre laget blir rakket ned på!
Forøvrig er det alt for mye banning på tribunene!!!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 19:41   #5
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg er enig med deg, jeg også.
Gleder meg stort når FFK vinner (ikke så ofte det skjer ), men har ingen glede av at andre lag taper.
Synes det blir for dumt å glede seg over andres nederlag.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:57   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Hehe, du er selvsagt helt håpløs. Det er klart man pisser på andre lag enn Enga

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:00   #7
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hehe, du er selvsagt helt håpløs. Det er klart man pisser på andre lag enn Enga

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:41   #8
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

For at favorittlaget ditt skal vinne, er de andre nødt til å tape. Derfor blir det jo helt naturlig at du ønsker at de andre lagene gjør det dårlig. Jeg har ikke noe stort behov for å drite ut andre lag, men jeg syns f.eks. det er moro å erte Liven og alfaCharlie når Liverpool taper, selv om jeg ikke har noe imot Liverpool i utgangspunktet.
Litt rivalisering må man ha, det er det som skaper stemning og engasjement.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:43   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Rivalisering, og vennlig småerting, syns jeg er bare morsomt -
kan tro våre venner som er Manure-tilhengere får høre det når Liverpool slår dem!

Men - å hetse andre lag, bue mot motspillere etc, det syns jeg er en uting.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:43   #10
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Det er i alle fall ikke du som er håpløs, Tjorven. Du er nok bare skrudd sammen litt annerledes enn mange av dine klan-kamerater.

Å bli kalt kjerring i slike lag tror jeg for øvrig man skal ta som en skikkelig kompliment.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:50   #11
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men - å hetse andre lag, bue mot motspillere etc, det syns jeg er en uting.

Enig i det! Spesielt hets av enkeltspillere, det blir bare patetisk.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:58   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Enig i det! Spesielt hets av enkeltspillere, det blir bare patetisk.

Ja, får helt vondt når folk for eksempel roper "Judas" etter en spiller som f.eks. hadde byttet fra Enga til Lyn.
(For å ta et grusomt eksempel... )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:07   #13
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Enig i det! Spesielt hets av enkeltspillere, det blir bare patetisk.


Enig her ja ,det blir for dumt.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:15   #14
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja, får helt vondt når folk for eksempel roper "Judas" etter en spiller som f.eks. hadde byttet fra Enga til Lyn.
(For å ta et grusomt eksempel... )

Eller omvendt Derek fortjener tyn!!! Judas

  Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:23   #15
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Eller omvendt Derek fortjener tyn!!! Judas

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:39   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg er litt enig. Man skal ikke hetse, men det er lov å kose seg og knegge litt når andre lag taper. Og det er lov å si at noen er svikere. Eller en Judas. Men man trenger ikke rope det....
Neste år, når Brann vinner seien og Rosenborg rykker ned, da må det være lov å knegge litt.

Man må jo kunne diskutere saklig:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:40   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Denne siste her var litt til Ryli (men det skjønte han nok).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:42   #18
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Kloke Liven, her.

Neste år, når Brann vinner seien og Rosenborg rykker ned, da må det være lov å knegge litt.

Selvsagt!

Opprinnelig lagt inn av Forvirrede Liven

Denne siste her var litt til Ryli (men det skjønte han nok).

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:50   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Rykker Rosenborg ned, blir det seriøs knegging her i huset...

Og Liven - den Pondusstripa - som de fleste andre Pondusstriper... Genial!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 00:39   #20
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Dette får meg til å tenke på den gangen Klanen unisont stemte i med allsang om Lars Bohinen, som hadde gått fra Enga via Young Boys til Viking og var tilbake på Bislett (ja, det er lenge siden...) "For han har solgt seg som ei hore, solgt seg som ei hoooore, å å å..."osv.

Jeg var en stakkars isselger på Bislett fra jeg var 11 til 15-16 år og jeg tror ikke foreldrene mine alltid var like begeistret for alle Klanen-sangene jeg kom hjem med

"Han ligner litt på nissen i grunn, det er ikke han det er Tom Lund..."

Men ære være deg, Tjorven, for det du mener. Synes du skal holde på det

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no