Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Disse ullklærne

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 01:08   #1
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Utrop

Disse ullklærne

Ja altså jeg er jo helt freak, det skal jeg ikke nekte for. Både småtten og resten av huset bor i ull hele vinteren.
Men jeg har ikke alltid vært ullfreak, det viruset fikk jeg i sommer, godt påvirket av alt jeg leste om ull.

Har tenkt litt på denne ulla.
I fjor var småtten fra 10-17 mdr i vinterhalvåret. Han brukte bomull innerst på kroppen hele vinteren. OG, han var forkjølet stort sett hele vinteren. Han har litt lavt immunforsvar, så når han først blir forkjølet er han det som regel lenger enn andre barn.

I vinter har vi brukt ull, kun ull, alle mann.
Nå skriver vi straks slutten av januar, og, bank i bordet, ingen av oss tre har ennå vært forkjølet i vinter. Ikke antydning engang. Ingen forkjølelse og ingen halsvondt.

Så jeg lurer, er det ulla jeg kan takke for dette, det at vi alltid er varme innerst? Eller er det bare tilfeldigheter vi snakker om her?

Hva tror dere? Ullfreaker og absolutt ikke ullfreaker.

Vi kommer uansett til å fortsette å bo i ulla vår, det er jo så deilig og varmt.

__________________
Ibland säger man at man kan dö i morgon (för at man vil kjöpa något fint)
men man kan inte dö,
i alla fall inte i morgon
Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 01:10   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Tilfeldigheter.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 01:11   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Disse ullklærne

Flaks tror jeg, rett og slett

  Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 01:11   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg tror man blir syk av bakterier og virus, og nedsatt immunforsvar. Det å være varm kan nok hjelpe på siste punkt, men feks omgangssyke (diare og oppkast) tror ikke jeg er påvirket av klærne.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:10   #5
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg mener bestemt det kan ha betydning. Alt som fremmer din trivsel og helse gjør kroppen mer "på hugget" mot diverse inntrengere. Så bare det at du føler deg mer vel i ullklær kan ha betydning, for ikke å nevne alle de fysisk målbare vidunderlighetene ved ull.

Vesla her bruker også ull innerst store deler av året, og er veldig lite syk.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:14   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg tror ikke at man umiddelbart får bedre håndhygiene av å iføre seg ullklær. Barnet og jeg bruker ull - mannen bruker ikke ull - barnet og jeg er ikke signifikant mer friske enn mannen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:01   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg tror det kan ha innvirkning. I og med at bakterier og virus lettere biter seg fast når vi er kalde og fryser, så det nå virke. :logisk:

Jeg synes egentlig man bare kan måle det mot seg selv. Om mannen min ikke blir syk av å gå i en t-skjorte hele året, så betyr ikke det at jeg også kan gjøre det uten å bli syk. Men om jeg gikk i t-skjorte hele året og var mye syk, så ser jeg helt klart at det vil være en sammenheng med at jeg kledde mer på meg som gjorde at jeg var mer frisk. Sånn tror jeg det er med ull også. Noen blir mer frisk av å bruke det, mens andre igjen fungerer fint med bomull.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:11   #8
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Da må jeg spørre; var gutten din kald i hele fjor vinter? Forskjellen på ull og bomull i frisk/ikke-frisk sammenhengen er jo som DM sier, er man kald og fryser så er det lettere at sykdommen blusser opp. Ull i seg selv gjør ikke noe med immunforsvaret. Ergo tror jeg dette er tilfeldig eller kommer av at barnet ditt er ett år eldre, for jeg nekter å tro at du har latt barnet ditt gå så dårlig kledd at han frøs og var kald i hele fjor vinter og at det var derfor han var syk. Bomull er ikke skadelig i seg selv, bare hvis den blir våt og man fryser.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:15   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

, for jeg nekter å tro at du har latt barnet ditt gå så dårlig kledd at han frøs og var kald i hele fjor vinter og at det var derfor han var syk.

Men det er jo noen barn som er mer frostige enn andre. Jeg kjenner søsken som er slik at den ene er varmblodig og klarer seg fint i bomull, mens den andre alltid er kald i bomull og må ha ull. Det er jo ikke sikkert at ungen har fryst heller. Og noen barn søler seg mer våte enn andre. Uten at noen av delene er foreldrenes skyld.

Når det er sagt, så kan det jo veldig godt tenkes at alderen spiller inn, men jeg tror ullen også spiller inn. Det må jo ikke være enten eller.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:18   #10
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Da må jeg spørre; var gutten din kald i hele fjor vinter? Forskjellen på ull og bomull i frisk/ikke-frisk sammenhengen er jo som DM sier, er man kald og fryser så er det lettere at sykdommen blusser opp. Ull i seg selv gjør ikke noe med immunforsvaret. Ergo tror jeg dette er tilfeldig eller kommer av at barnet ditt er ett år eldre, for jeg nekter å tro at du har latt barnet ditt gå så dårlig kledd at han frøs og var kald i hele fjor vinter og at det var derfor han var syk. Bomull er ikke skadelig i seg selv, bare hvis den blir våt og man fryser.

Må si meg enig i dette. Vi har to barn som ingen av dem tåler ull. De går jo ikke rundt å fryser av den grunn, da måtte vi ha funnet på noe drastisk
Storesøster er mye syk, lillesøster har vært borte fra barnehagen en gang, en dag. De får også samme mat og går i samme barnehage. Det vil si er like mye ute og omgis av de samme sykdomsutbruddene.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:19   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Disse ullklærne

Tja, litt tilfeldig tror jeg nok det er. Her tåler forøvrig ikke de minste ull, huden blir rød og tørr som sandpapir.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:20   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg tror det er tilfeldig. Nå er jeg en liten snikmotstander av ull innerst mot kroppen , og brukte det kanskje 4-5 dager på babyen i hele fjor vinter. Hun var forkjølet én gang, men uten feber. Så langt i vinter har hun kun brukt ullundertøy 2-3 ganger, og hun har ikke vært syk. Hun er varmblodig av seg og har god naturlig polstring. Den eneste gangen hun har vært syk med feber, var under en varmeperiode tidlig på sommeren.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:22   #13
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men det er jo noen barn som er mer frostige enn andre. Jeg kjenner søsken som er slik at den ene er varmblodig og klarer seg fint i bomull, mens den andre alltid er kald i bomull og må ha ull. Det er jo ikke sikkert at ungen har fryst heller. Og noen barn søler seg mer våte enn andre. Uten at noen av delene er foreldrenes skyld.

Jeg tror også på de individuelle forskjellene her, og mener ikke å si at ull ikke er bra. Jeg tror bare ikke det har så mye å si i frisk/ikke-frisk sammenhengen så lenge man ikke fryser. Poenget mitt er at jeg ikke tror barnet har vært kledd slik at det frøs i hele fjor vinter. Da ville foreldrene ha merket det. Man kjenner jo veldig godt om et barn som har vært ute er kald eller varm på kroppen. Og hvis barnet ikke fryser så tror jeg det er ett fett om det er ull eller bomull innerst.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:23   #14
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Men at deres unger sånn og sånn betyr jo ingenting egentlig. Man kan ikke sammenligne en unge med andre unger. Ungen kan bare måles opp mot seg selv.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:24   #15
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men at deres unger sånn og sånn betyr jo ingenting egentlig. Man kan ikke sammenligne en unge med andre unger. Ungen kan bare måles opp mot seg selv.


Jeg har ikke dratt inn mine egne unger. (som forøvrig tåler og bruker mye mer ull enn jeg noen gang har klart)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:25   #16
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Disse ullklærne

Mine barn bruker bare ull når temperaturen er under 15 grader. Og gjett om de har hatt sin andel med sykdom. Men tross alt, ullen sørger for at de to frysepinnene mine fryser mindre og sjeldnere, noe som gjør dem gladere og mer aktive. De slipper å bli kalde på brystet av sikkel, det må være en fordel m.t.p. hoste og slim i bronkiene.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:39   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg vet ikke. Mellomsøster hadde aldri vært syk før i 2007. Jeg antar at det er tilfeldigheter som gjør at hun ble syk først etter at vi begynte med ull...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:56   #18
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Disse ullklærne

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Da må jeg spørre; var gutten din kald i hele fjor vinter? Forskjellen på ull og bomull i frisk/ikke-frisk sammenhengen er jo som DM sier, er man kald og fryser så er det lettere at sykdommen blusser opp. Ull i seg selv gjør ikke noe med immunforsvaret. Ergo tror jeg dette er tilfeldig eller kommer av at barnet ditt er ett år eldre, for jeg nekter å tro at du har latt barnet ditt gå så dårlig kledd at han frøs og var kald i hele fjor vinter og at det var derfor han var syk. Bomull er ikke skadelig i seg selv, bare hvis den blir våt og man fryser.

Nei, han var ikke kald, som du sier har jeg selvfølgelig ikke latt han gå og fryse. Men han sitter og satt mye på gulvet inne, og gulvet er kaldt. Ute er han selvfølgelig godt kledd, både i fjor og i år, så han har ikke sittet og vært kald ute nei.

Jeg vet ikke om ulla hjelper til mot forkjølelse, det var bare en tanke jeg gjorde meg i og med at han var så mye forkjølet i fjor og ikke har vært det i vinter.
Og jeg kjøper gjerne at det er tilfeldig, jeg mener selv det like godt kan være det som ulla.
Snuppa brukte aldri ull innerst på kroppen, var ikke sånt da hun var lita, ikke var man så opplyst heller. Hun var ute hele dagen med bomull innerst og ull utenpå bomullslaget, og hun var sjelden syk.

__________________
Ibland säger man at man kan dö i morgon (för at man vil kjöpa något fint)
men man kan inte dö,
i alla fall inte i morgon
Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:57   #19
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse ullklærne

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg har ikke dratt inn mine egne unger. (som forøvrig tåler og bruker mye mer ull enn jeg noen gang har klart)

Det var ikke rettet mot deg, men generelt til dem som gjorde det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:37   #20
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Disse ullklærne

Jeg har brukt ull innerst på minstemor stort sett hele vinteren, men hun har hostet og snørret bortimot hver dag siden kulda satte inn. Men kanskje hun hadde hostet og snørret enda mer dersom hun hadde hatt bomull innerst?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no