Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50 % av rabatterte varer på HM online

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-08, 00:25   #41
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Takk for tips!
750 kroner brukt her også, men da er det jo nesten 30 plagg, inklusive en parkas til meg (resten til guttene )

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 00:28   #42
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Jeg husker ikke den personlige koden min på H&M...

Å ikke får jeg den på mail heller....har ventet i en halvtime nå.. duste H&M..

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 00:29   #43
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Jeg husker ikke den personlige koden min på H&M...

Å ikke får jeg den på mail heller....har ventet i en halvtime nå.. duste H&M..

Du trenger ikke den, du kan logge inn med kundenummeret ditt. Har du ikke en gammel regning eller mail liggende?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 00:35   #44
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du trenger ikke den, du kan logge inn med kundenummeret ditt. Har du ikke en gammel regning eller mail liggende?

Ahh,trenger jeg ikke det.. da prøver jeg på nytt

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 01:04   #45
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Der fikk jeg svidd av kr 600,- gitt. Mange bukser til jentene og to kåper og en bukse til meg.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 07:52   #46
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Så lite dere handler for.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 12:08   #47
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

1131,- fattigere, maaaange plagg rikere!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 14:19   #48
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Så lite dere handler for.

Det er fordi ingenting passer i størrelsene. Men dog, jeg klarte å svi av over noen hundrelapper jeg også.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 14:51   #49
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Det er farlig å være størrelse 34, gitt (i alle fall etter at lillebror har forlatt redet)... Det ble et par-tre jakker, mange bukser og topper til mor - og én bukse til storebror...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:01   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Det er farlig å være størrelse 34, gitt

Å være XL er veldig lurt, for da sparer man masse penger. :erfart:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:16   #51
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Er det på Outlet det er salg? Har vært der før, men nå finner jeg ingenting.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 08:52   #52
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 % av rabatterte varer på HM online

Det var ikke mye som passet til lillemann som er str 116 og heller ikke så mye til ho som bruker 134, men ho som er 158 var det mange bukser til. Godt det var ho som trengte det mest. :blid:

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no