Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 21:15   #1
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Altså - jeg er ikke tynn. Hvis noen sier til meg at "det var da veldig så feit du er", har jeg lov å bli sinna, sur, såret - you name it.

Men det fortelle en slank/tynn person at vedkommende "eeeer så tynn, asså!" det er helt greit?



Selv den mest selvsikre person kan føle seg crap resten av dagen når noen begynner å snakke om kroppsfasong, vekt, høyde - hva som helst som går på utseendet. Ofte dukker disse bemerkningene rundt hvordan man ser ut opp i sammenhenger der man ikke venter dem også;

- Jeg tror jeg bestiller pizza.
- Ja, gjør det! Du trenger litt kjøtt på beina, høhøhø!


Hvorfor en tjukkas som meg selv gidder å henge meg opp i dette? Fordi jeg har venner av begge kjønn som stadig får små stikk av typen "sikker på at du spiser nok?" og "burde ikke du legge på deg litt?" enda de er noen av de sunneste folka jeg kjenner. Ah, og den "beste" kommentaren fikk en kompis av meg her om dagen; "Du går vel på amfetamin, du? siden du er så jævla tynn!"

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:16   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Hjelpe meg. Hva slags venner er det du har?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:18   #3
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Hjelpe meg. Hva slags venner er det du har?

Vennene mine er fantastiske skapninger! Jeg tror du har lest litt for fort.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:20   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.702
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Det ER ikke greit.

Men det er mange som later til å tro det.

Det er ikke uvanlig å høre slikt. Jeg fikk høre slike stikk jevnt og trutt på min forrige arbeidsplass. Typisk i lunsjen. Ikke så trivelig akkurat. Nå er jeg ikke heeeeeeelt like slank, og der er ei på jobb som er tynnere enn meg, samt at min nye arbeidsplass har litt hyggeligere " klima", heldigvis.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:21   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Dette har jeg ofte lurt på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:23   #6
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Vennene mine er fantastiske skapninger! Jeg tror du har lest litt for fort.

Ah, jeg trodde det var vennene dine som sendte stikk til andre av dine venner.

Jeg synes ikke det er greit å kommentere andres kroppsfasong uansett og har man noe som ligner på sosiale antenner så gjør man vel ikke det? Den kommentaren om amfetamin er lang over min linje hva angår vanlig folkeskikk. Jeg hadde antagelig blitt ganske flau over vedkommende om han var min "venn".

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:25   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Fordi det er idealet. Folk som er tynne er sunne og fine og dessuten avbildet i blader og aviser og reklameplakater og overalt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:28   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Fordi det er idealet. Folk som er tynne er sunne og fine og dessuten avbildet i blader og aviser og reklameplakater og overalt.

Ok, men på den andre siden må man også tåle å høre at tynne mennesker er stygt, ingen menn liker beinrangler, "mye å ta i er mye å være glad i", at man er et dårlig forbilde, at man må være syk, "big is beautiful", osv. Jeg ser det hele tiden på Facebook, at man skal hylle kvinnelige former og plus size, og det gjøres ved å rakke ned på en kropp med synlige krage- og hoftebein. Gjerne med to bilder ved siden av hverandre, en tynn og en fyldig kropp. Og så henger folk seg på med "liker" og uttrykker hvor stygt de synes det er med tynne kropper.

Hadde jeg postet noe i motsatt retning, så ville jeg antagelig blitt lynsjet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:29   #9
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Fordi det er idealet. Folk som er tynne er sunne og fine og dessuten avbildet i blader og aviser og reklameplakater og overalt.

Jeg ser fortsatt ikke at det gir voksne mennesker grunn til å mase om hvor tynne/feite de er.

Det er et ideal å være lykkelig gift og produsere søte små barn også - er det dermed greit at man fritter ut folk som er nyskilt eller barnløse?

Jeg ser hva du mener, og er klar over problemet med idiotiske idealer for både menn og kvinner i dagens media, men likevel - den sunne fornuften, da? Er den helt avleggs?

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:30   #10
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Jeg har en venninne som ofte får dette spørsmålet og det er så sårt for henne. Ja hun er tynn, veldig tynn men hun jobber sinnsykt hardt med å legge på seg. Det går bare ikke, kroppen vil ikke.

Jeg syns det er direkte slemt og frekt å si til noen at de er tynne, for tynne. Pass på deg selv tenker jeg da!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:31   #11
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ok, men på den andre siden må man også tåle å høre at tynne mennesker er stygt, ingen menn liker beinrangler, "mye å ta i er mye å være glad i", at man er et dårlig forbilde, at man må være syk, "big is beautiful", osv. Jeg ser det hele tiden på Facebook, at man skal hylle kvinnelige former og plus size, og det gjøres ved å rakke ned på en kropp med synlige krage- og hoftebein. Gjerne med to bilder ved siden av hverandre, en tynn og en fyldig kropp. Og så henger folk seg på med "liker" og uttrykker hvor stygt de synes det er med tynne kropper.

Hadde jeg postet noe i motsatt retning, så ville jeg antagelig blitt lynsjet.

Åååå, det der irriterer meg også!

Mange tror at hvis de forteller meg at de ikke liker tynne jenter, så er det et slags kjempekompliment til meg personlig, fordi jeg er tjukk. Er det SÅ vanskelig å dra fram noe som positivt eller vakkert ute å samtidig tråkke noe annet ned i søla?

*engasjert, grinete og sikkert utgammal*

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:33   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Er det SÅ vanskelig å dra fram noe som positivt eller vakkert ute å samtidig tråkke noe annet ned i søla?

Akkurat!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:33   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ok, men på den andre siden må man også tåle å høre at tynne mennesker er stygt, ingen menn liker beinrangler, "mye å ta i er mye å være glad i", at man er et dårlig forbilde, at man må være syk, "big is beautiful", osv. Jeg ser det hele tiden på Facebook, at man skal hylle kvinnelige former og plus size, og det gjøres ved å rakke ned på en kropp med synlige krage- og hoftebein. Gjerne med to bilder ved siden av hverandre, en tynn og en fyldig kropp. Og så henger folk seg på med "liker" og uttrykker hvor stygt de synes det er med tynne kropper.

Hadde jeg postet noe i motsatt retning, så ville jeg antagelig blitt lynsjet.

Jeg ser det veldig sjelden, egentlig, og tenker vel om det at folk tror folk vil være tynne, så å påpeke "oi, så tynn du er!" er et kompliment i så måte. Jeg synes det er meningsløst å kommentere andres kropp på den måten, og "så fin du er" holder lenge. Men det er mer problematisk å være tykk og det fører mer dritt, flere kommentarer og mindre "innpass" med seg å være tykk enn tynn, og med mindre man har et komplisert forhold til kropp og vekt, bør man tåle et "så tynn du er" bedre enn et "så tykk du er".

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 08-11-12 kl 21:39.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:36   #14
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Ah, jeg trodde det var vennene dine som sendte stikk til andre av dine venner.

Jeg synes ikke det er greit å kommentere andres kroppsfasong uansett og har man noe som ligner på sosiale antenner så gjør man vel ikke det? Den kommentaren om amfetamin er lang over min linje hva angår vanlig folkeskikk. Jeg hadde antagelig blitt ganske flau over vedkommende om han var min "venn".

Hehe! Neida, dette er mine venners bekjente og ymse andre mennesker de møter på.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:38   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.


Jeg ser hva du mener, og er klar over problemet med idiotiske idealer for både menn og kvinner i dagens media, men likevel - den sunne fornuften, da? Er den helt avleggs?

Sunn fornuft har vel ikke så mye med dette å gjøre. Jeg vil heller være tynn enn tykk, og hvis idealet er å være "normalvektig" er det vel dét folk flest bruker som målestokk når de gjør seg opp meninger eller kommenterer.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:39   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.702
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

HVORFOR skal man bedre tåle å få høre at man er et beinrangel, enn at man er feit? Hvorfor skal det være bedre å føle på at "men jeg klarer jo ikke å legge på meg!" enn "men jeg klarer ikke slanke meg"????

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:42   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

HVORFOR skal man bedre tåle å få høre at man er et beinrangel, enn at man er feit? Hvorfor skal det være bedre å føle på at "men jeg klarer jo ikke å legge på meg!" enn "men jeg klarer ikke slanke meg"????

Og hvorfor skal man evt. ha dårlig samvittighet for å ikke legge på seg? Jeg vil ikke legge på meg, jeg trives veldig godt i nedre del av normal BMI, og trivdes faktisk også som smått undervektig. Jeg spiser veldig sunt og jeg trener, og jeg lider ikke et sekund under det.

Det er alltid festlig når det går sport i få meg til å spise noe usunt. Som et kakestykke, f eks.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:43   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Altså, å høre at man er et beinrangel eller et skjelett er jo ikke noe fint og man skal ikke tåle hvasomhelst, men hvis noen sier til meg at jeg er tynn eller guuu, nå må du spise litt, tar jeg meg ikke nær av det, og jeg tenker at det hadde sikkert vært mye verre å få høre at man er tykk og ikke bør spise mer. Og det er pga samfunnet og holdningene til tykke/tynne mennesker generelt. SAmfunnet liker tynne mennesker best. Da er man som nevt sunn og frisk og fin og kan bli undertøysmodell hos H&M.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 21:58   #19
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sunn fornuft har vel ikke så mye med dette å gjøre. Jeg vil heller være tynn enn tykk, og hvis idealet er å være "normalvektig" er det vel dét folk flest bruker som målestokk når de gjør seg opp meninger eller kommenterer.

Jo, det er den gode gamle sunne fornuften som hindrer oss i å ukritisk svelge hva media påstår er riktig.

Problemet med dagens ideal er ikke at "tjukkasene blir så lei seg, stakkars" - men at idealet ikke er sunt for noen av oss. Tynn er ikke nødvendigvis sunn, men media vil gjerne at vi skal tro det.

Jeg skulle ønske idealet var mer flytende. At ikke alle skulle dyttes inn i den samme, intetsigende forma. Hva skjedde med egenart?

At du personlig tar tynn som et kompliment er bare flott! Folk er ulike, og jeg forventa da heller ikke at alle skulle være enige.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:02   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Jeg tror folk flest anser tynn som et kompliment.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no