Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vepsestikkpoll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sammen heng mellom erfaring med vepsestikk og frykt for veps
Jeg er stukket som voksen og jeg er redd for veps. 9 6,98%
Jeg ble stukket som barn og er redd for veps. 25 19,38%
Jeg er stukket både som barn og voksen og jeg er redd for veps. 14 10,85%
Jeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. 43 33,33%
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er redd for veps. 13 10,08%
Jeg er ikke stukket av veps, og jeg er ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. 11 8,53%
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er ikke redd. 2 1,55%
Jeg HATER veps! 36 27,91%
Jeg synes veps er åreite dyr, jeg. 3 2,33%
Jeg stiller meg fullstendig likegyldig til veps. 8 6,20%
Agurkpoll! 9 6,98%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 15:02   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg fant ikke noe passende alternativ. Jeg har blitt stukket av veps både som barn og voksen, flere ganger, men jeg er ikke redd. Det gjør jo vondt å bli stukket, men med mindre man er allergisk så er det jo ikke farlig.

Jeg undrer meg litt når folk begynner å løpe hysterisk rundt og slå i luften hvis de ser en veps, må jeg innrømme. Den slags oppførsel øker vel sjansen ganske mye for å bli stukket også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:09   #62
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har blitt stukket både som barn og voksen. Er ikke hysterisk redd veps, men de er ikke akkurat yndlingsdyra mine heller.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:29   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg har blitt stukket som barn og voksen, men er ikke redd for veps. (derimot føler jeg meg ekskludert fra å få stemme. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:50   #64
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Som det eneste dyr/insekt, så kan jeg si at jeg hater veps -om høsten, ikke ellers.

Barna kan jo ikke spise ut på høsten nærmest, skumle greier.
Jeg har ikke blitt stukket.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:31   #65
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg har blitt stukket både som barn og voksen, og jeg liker ikke veps, men jeg er ikke så redd at det plager meg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:38   #66
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har blitt stukket to ganger, er allergisk og hysterisk overfor veps. Men jeg klarer å ta livet av de, da.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:44   #67
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke.

Jeg ble stukket to ganger som barn, og husker det som fryktelig vondt. Men fornuften sier meg at det umulig kan være vondt, og dessuten har jeg opparbeidet meg en ganske høy smerteterskel etter diverse gjenvordigheter.

Dog synes jeg de utviser en helt utålelig og innpåsliten oppførsel, spesielt når man spiser reker.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no