Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Feil dato på dåpskoppen!!!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 13:44   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Feil dato på dåpskoppen!!!!

Argh, det er feil dato på dåpskoppen til Lillebror! Og det aller verste er at det er MIN feil. Jeg har oppgitt feil dato!!! Hva pokker gjør jeg nå, noen som vet om det går an å få endret det, uten at koppen ser helt snål ut etterpå??? Det blir jo bare helt latterlig å ha en kopp med navnet hans, og så en helt tilfeldig dato mnd før han ble døpt....

IRRITERENDE!!! Skulle ønske jeg aldri hadde oppdaget det! Nå kommer det til å irritere meg til dommedag at jeg kunne være så senil!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:16   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Slapp nå av! Det gpr fint an å få det fjernet og gravert inn ny dato.
Ro deg ned, menneske.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:18   #3
Sassafras
Fullverdig medlem
 
Sassafras sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 36
Sassafras har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Det er vel mulig å fikse. Hvordan klarte du å oppgi "en helt tilfeldig dato"?

Sassafras er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:21   #4
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Irriterende ja, men ta å hør med dem som laget innskripsjonen om noe kan gjøres. Hvis ikke, hadde jeg spandert på en ny kopp. Så får han heller ha denne som en "lekekopp". Håper det ordner seg!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:21   #5
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

DET KAN FIKSES!!

Har dere tungt for det eller?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:27   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

DET KAN FIKSES!!

Nemlig.
Og det er ikke spesielt dyrt eller vanskelig engang.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:28   #7
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

DET KAN FIKSES!!

Har dere tungt for det eller?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:29   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

DET KAN FIKSES!!

Har dere tungt for det eller?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:32   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Sassafras, her.

Hvordan klarte du å oppgi "en helt tilfeldig dato"?

Ja, fortell!! :nysgjerrig:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:53   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Ta den med deg og få den fikset, ikke noe problem det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:20   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Slapp nå av! Det gpr fint an å få det fjernet og gravert inn ny dato.
Ro deg ned, menneske.

*Puster roligere*

Det var da enda godt å høre!

Men gjett om jeg ikke skal ta den med til samme stedet, aldri om jeg innrømmer offentlig at det er jeg som har gravert inn feil! Nei dette skal fikses i ro og fred, uten at noen, ikke en gang min bedre halvdel finner ut av feilen. Snakker om å være senil!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:25   #12
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Det kan fikses - håper jeg.

Store deler av svigerfamilien her er av den påståelige typen som alltid har rett. Så til mellomstens barnedåp spurte de ikke oss for å få navn og datoer rett, med det resultat at det var feilgraveringer på alt sølvtøyet derfra. Jakob ble til både Jacob, Jacop og Jakop, og fødselsdatoen tror jeg bare var plukket vilt fra kalenderen. Jeg er treig, og har ennå ikke fått tatt det med til gullsmeden for omgravering, men jeg har i hvert fall fått lovnad om at det kan fikses. -Nå venter jeg til etter Sverres dåp, for det kan jo hende det må litt omgravering til etter den seansen også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:26   #13
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Sassafras, her.

Det er vel mulig å fikse. Hvordan klarte du å oppgi "en helt tilfeldig dato"?

Det var tydeligvis ikke vanskelig i det hele tatt

Jeg må ha vært helt fjern, for det er både feil dag og feil mnd. Har overhode ingen god forklaring på hvorfor, og jeg reagerte ikke på at det var feil dato da jeg hentet heller, og hun viste meg datoen. Det var først da jeg satte den inn i skapet, ved siden av storesøter sin at jeg tenkte at de var døpt omtrent samtidig, i november. Helt til det slo meg med full tyngde at vi døpte Lillebror en uke før jul... jadda....

Senil, senil, senil, ikke mer å si om den saken. Men jeg skal liste meg inn på en gullsmed og skylde det hele på mormor, pappa eller julenissen. Skal i alle fall ikke ta ansvar for det selv

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:40   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Senil, senil, senil, ikke mer å si om den saken. Men jeg skal liste meg inn på en gullsmed og skylde det hele på mormor, pappa eller julenissen. Skal i alle fall ikke ta ansvar for det selv



Det minner meg på da mannen ripte opp bakskjermen på bilen ganske saftig da han prøvde å rygge inn i garasjen. Da han leverte bilen til oppretting og lakkering spurte verkstedmannen hva som hadde skjedd og mannen forklarte ærlig hva han hadde gjort. Da sa verkstedmannen: Endelig en ærlig sjel! Du vil ikke tro hvor mange koner som rygger i garasjen sin.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:49   #15
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.



Det minner meg på da mannen ripte opp bakskjermen på bilen ganske saftig da han prøvde å rygge inn i garasjen. Da han leverte bilen til oppretting og lakkering spurte verkstedmannen hva som hadde skjedd og mannen forklarte ærlig hva han hadde gjort. Da sa verkstedmannen: Endelig en ærlig sjel! Du vil ikke tro hvor mange koner som rygger i garasjen sin.



Det er bra det lar seg ordne da, for sånt er skikkelig irriterende.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 16:39   #16
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Sassafras, her.

Hvordan klarte du å oppgi "en helt tilfeldig dato"?

Ammetåken fikser det meste vil jeg tro.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:48   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Vi hadde jo ikke fortalt noen at puddingen skulle døpes et annet fornavn enn det vi brukte til daglig før presten sa det i kirken. Så graverte gaver kom med hverdagsnavnet. Min svigermor ble helt vill, og forklarte i laaange bananer om at det gikk an å korrigere graveringen (litt sånn som Vimsen forsøker stakars). Men vi ville jo HA hverdagsnavnet på vi da - det var jo litt derfor vi ikke hadde sagt noe.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:01   #18
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

De sliper bort det gamle først og graverer på nytt igjen.
På skjeen til vårt dåpsbarn hadde de klart å gravere inn feil navn.. Ole Anders.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:11   #19
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

*Puster roligere*

Det var da enda godt å høre!

Men gjett om jeg ikke skal ta den med til samme stedet, aldri om jeg innrømmer offentlig at det er jeg som har gravert inn feil! Nei dette skal fikses i ro og fred, uten at noen, ikke en gang min bedre halvdel finner ut av feilen. Snakker om å være senil!

Jeg har jobbet i gullsmedbutikk fra jeg var 14 og det er MANGE som har gjort det samme som deg. Regn med at de ansatte ikke løfter på et bryn engang.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:12   #20
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feil dato på dåpskoppen!!!!

Du BØR forresten gå tilbake dit du var, pga skrifttype.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no