Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overreagerer jeg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 17:18   #1
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Overreagerer jeg?

........................


Sist redigert av Michelle : 27-03-09 kl 15:48.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:26   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Ta det opp på mandag. Skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal gjøre sånt ute. Det er greit hvis det er fint vær men ikke sånn som det er nå.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:27   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Nei du overreagerer ikke. Jeg hadde garantert tatt det opp. Man går ikke ut i slikt vær uten jakke og hue.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:29   #4
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Nei, dette bør du ta opp. Høres utrolig lite gjennomtenkt ut av barnehagen.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:29   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Været her er bitende og når de ikke engang har uteleik så kan dere skjønne hvor surt det er. Men å sende ungene ut i tynne kjoler og uten annet på er galskap og enda mere galskap når de vet at mange av barna nettopp har vært syke.
Det er jo å be om å få lungebetennelse.

Er nå utrolig sint og lei meg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:33   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Hvor innikorka hampen tett i huet er det mulig å bli. Min sønn med astma får ikke være ute i slikt vær med full påkledning engang, hvordan er det de tenker. Erre muli!!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:36   #7
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Hva i alle dager??? Tar man barna med ut tynnkledde i slikt vær? Det hjelper ikke om det aldri så mye karneval mener nå jeg....

Synes det er på sin plass å reagere. Dette høres ikke særlig ok ut!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:39   #8
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hva i alle dager??? Tar man barna med ut tynnkledde i slikt vær? Det hjelper ikke om det aldri så mye karneval mener nå jeg....

Synes det er på sin plass å reagere. Dette høres ikke særlig ok ut!

Signerer amor jeg.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:44   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Her går de også i karnevalstog i barnehagen, men det er innendørs.
Kan det ha vært det hun mente?

Om de har latt ungene gå ute i bare karnevalsklær så er jo det noe man virkelig bær ta opp, for det er faktisk vinter.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:51   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Her går de også i karnevalstog i barnehagen, men det er innendørs.
Kan det ha vært det hun mente?

Om de har latt ungene gå ute i bare karnevalsklær så er jo det noe man virkelig bær ta opp, for det er faktisk vinter.

De var ute dog en kort periode og jeg har snakket med ei annen jente som går der og dette stemmer.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:58   #11
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Hva? Ute i dag, uten uteklær, i det drittværet vi har her?
Tror de ansatte i barnehagen deres er helt tulleruks jeg, Nelle.
Så nei, jeg synes ikke du overreagerer, nei.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 18:00   #12
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av Tia, her.

Hva? Ute i dag, uten uteklær, i det drittværet vi har her?
Tror de ansatte i barnehagen deres er helt tulleruks jeg, Nelle.
Så nei, jeg synes ikke du overreagerer, nei.


Jeg er i utganspunktet fornøyd med de som jobber der men i dag må jeg virkelig lure på hvor hodene deres var eller om det var endel vikarer.
Det var mannen som bringte og hentet.

De vet jo hvor syk lillegull har vært og at mange andre barn der også har vært syke. Ufattelig at de da kan gjøre noe sånnt.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:30   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Du burde absolutt ta det opp. Hva hvis snuppa blir syk igjen da?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:32   #14
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Ta det opp på mandag du. Barn blir som regel dobbelt så syke på runde to, som den første. De burde helt klart ha vært nøye med påkledningen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:39   #15
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Du bør jo først finne ut om det er sant da... Det kan jo være hun mente noe annet. Men om de virkelig gikk ute i sånn kulde, så er det ganske horribelt av en barnehage, syns jeg.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:45   #16
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Overreagerer jeg?

Hvis det der virkelig stemmer så er det jo helt hårreisende.
Jeg kjenner helt hit at jeg hadde blitt ordentlig, ordentlig sint.
Og jeg klarer ikke å skjønne hvordan voksne, oppegående mennesker skal tenke at det er greit.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:51   #17
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Du bør jo først finne ut om det er sant da... Det kan jo være hun mente noe annet. Men om de virkelig gikk ute i sånn kulde, så er det ganske horribelt av en barnehage, syns jeg.

For det første så vet jeg om jenta snakker sant eller ei og for å sjekke det så ringte jeg til en annen familie hvis jente som går i barnehagen (Les lengre oppe)

Jeg er lynforbannet og tårene har rennt fritt nå. Jeg orker ikke mere sykdom nå og jenta min er så glad i å være med andre barn at det tærer på å se henne være så mye hjemme.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:56   #18
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Veldig lite gjennomtenkt.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:46   #19
Raquelita
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 19
Raquelita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hva i alle dager??? Tar man barna med ut tynnkledde i slikt vær? Det hjelper ikke om det aldri så mye karneval mener nå jeg....

Synes det er på sin plass å reagere. Dette høres ikke særlig ok ut!


Raquelita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:51   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Dette syns jeg var utrolig lite gjennomtenkt - og jeg syns du burde ta det opp, ja!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no