Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-23, 11:47   #21
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Lurer på hvor mange politikerfamilier som har diskusjoner om ektefellens/samboerens aksjehandler og hvor mange som synes det er vanskelig å sovne.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 12:12   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mannen min har gått i «kvinnefella» og har null oversikt. Han drar kortet sitt når han betaler for varer, men det er jeg som overfører penger til kortet. Jeg kunne brukt alt (som ikke er særlig mye) på rosa pudler og han ville ikke ant hva som skjedde før namsmannen tok huset. Men han er ikke statsminister.

Sånn er det her også.

Men jeg blir også litt "satt ut" av at jeg har tenkt at politikerne er folk som "oss" så viser det seg at dette er en verden der sekssifrede beløp flyr ut og inn uten at det jubles og feires/bannes og grines.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 12:17   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror som vanlig på forklaringen til politikeren det er snakk om (og denne gang fra Høyre, siden jeg ble beskyldt for å ha på rosabriller til egne meningsfeller sist ). Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal sitte og anta at hun lyver?

For meg virker det ganske åpenbart at hun er i krise etter et tillitsbrudd fra en betrodd ektemann, det får være ille nok nå.

... så får Økokrim håndtere Finnes senere.

Her må man skille mellom statsministeren og privatpersonen. Privatpersonen må gjerne være i en krise fordi mannen er en dritt, men hun er også tidligere statsminister. Hennes personlige kriser har ingenting med den rollen å gjøre, og som eks-statsminister må hun tåle at det stilles spørsmål når hun gjør ting som direkte setter demokratiet i fare. Akkurat som alle de andre politikerne. Jeg er sikkert farget av at jeg synes Erna Solberg slapp alt for billig unna med mange "Ups! Oisann. Jaja, visste ikke/alle kan gjøre feil..." da hun var statsminister. Videre farget av min egen opplevelse av at regelverket hun selv vedtok og "glemte/ikke forsto/ikke brydde seg om" gikk hardt og brutalt ut over meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 12:51   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er glad for at jeg ikke har en stadig økende mistillit til politikerne, slik mange hevder de har. Politikerforakt er farlig, og jeg tror ikke at det er grunn til å ha det. Ja, det er mange dumheter og feil som begås, det er også råtne egg blant de folkevalgte. Og ja, folkevalgte har et særskilt ansvar for å følge regelverket og må ta konsekvensene av det når de ikke gjør det. Men jeg tør ikke tenke på hvordan det var «i gamle dager», da det var lettere for alle, både folk flest og folk i tillitsverv, å unngå regelverket. Man hadde ikke de samme kontrollmekanismene, og regelverket var i beste fall utydelig eller ikke-eksisterende.

Jeg tror politikere generelt følger reglene, og det er bra at feil avdekkes så fort som mulig, slik at dette blir synlig. Men å si at man ikke har tillit til politikere generelt, blir for meg omtrent som å si at alle innvandrere er kriminelle.

Når det er sagt, har min tillit til Erna fått seg en betydelig knekk, selvsagt. Én ting er hva hun visste eller ikke visste da hun var statsminister, men dette visste hun om før valget, og det er utilgivelig.


Sist redigert av Hyacinth : 15-09-23 kl 13:00.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 12:58   #25
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg føler at dette er nøyaktig som Anniken Huitfeldt. De har ektemenn som har drevet med aksjehandel og som, jeg tror, ganske bevisst ikke har informert konene sine om detaljer og omfang av dette. Sikkert i en eller annen forskrudd tanke om å skåne dem slik at de ikke skal få habilitetsproblemer.

Sindre Finnes ser jo ut til å ha gjort justeringer ved årsslutt, for å skjule omfanget.

Her er jeg også. Jeg tror på både Anniken og Ernas forklaringer. Menn, ass

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:01   #26
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror som vanlig på forklaringen til politikeren det er snakk om (og denne gang fra Høyre, siden jeg ble beskyldt for å ha på rosabriller til egne meningsfeller sist ). Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal sitte og anta at hun lyver?

For meg virker det ganske åpenbart at hun er i krise etter et tillitsbrudd fra en betrodd ektemann, det får være ille nok nå.

... så får Økokrim håndtere Finnes senere.

og

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan man klarer å ikke følge med på sånne ting og ikke snakke om det. Og jeg hadde vært så JÆVLIG skuffa om det var min felle som gikk bak ryggen min på det viset!

Jeg kan ikke anne enn å forstå at dette må få konsekvenser for henne som partileder. Og jeg liker Erna (vi finnes. ). Men det er ikke lov å ha sånne skylapper på at man ikke får med seg at ektefelle investerer stort i aksjer. Kanskje ble hun lurt av den dialogen som var med statsministerens kontor ved oppstart og trodde alt gikk riktig for seg. Men det er i kirka man skal tro.

Jeg hadde seriøst vurdert samlivsbrudd om min partner hadde gjort noe som fikk sånne konsekvenser som dette. Det er utroskap av verste sort!

Jeg blir tom for ord, egentlig. Nå MÅ det komme på plass samme regler for regjering/storting som for næringslivet ellers når det gjelder aksjehandel.

Håper de statuerer et eks eple med både Borten Moe og Finnes.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:04   #27
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Eks eple. Eller eksempel. Pick a choose.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:10   #28
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er glad for at jeg ikke har en stadig økende mistillit til politikerne, slik mange hevder de har. Politikerforakt er farlig, og jeg tror ikke at det er grunn til å ha det. Ja, det er mange dumheter og feil som begås, det er også råtne egg blant de folkevalgte. Og ja, folkevalgte har et særskilt ansvar for å følge regelverket og må ta konsekvensene av det når de ikke gjør det. Men jeg tør ikke tenke på hvordan det var «i gamle dager», da det var lettere for alle, både folk flest og folk i tillitsverv, å unngå regelverket. Man hadde ikke de samme kontrollmekanismene, og regelverket var i beste fall utydelig eller ikke-eksisterende.

.

Jeg tror mye ligger i at politikere i "gamle dager" i større grad var en av oss, de kom fra folket og var en del av folket. Mens nå ser det ut som toppolitikere lever i en egen boble, og når de ikke er på tinget el er politiske rådgivere, så jobber de i First House. Når gubben tjener 1,8 mill på aksjehandel på si uten at du merker det, da er det åpenbart at de lever i en annen verden enn oss vanlige velgere, selv de som stemmer høyre. Jeg syns det er et problem for demokratiet.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:32   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Akkurat nå er jeg mer sjokkert over at Finnes jobber i Norsk Industri, gitt hvor tett de lobbyet under corona.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:34   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg tror mye ligger i at politikere i "gamle dager" i større grad var en av oss, de kom fra folket og var en del av folket. Mens nå ser det ut som toppolitikere lever i en egen boble, og når de ikke er på tinget el er politiske rådgivere, så jobber de i First House. Når gubben tjener 1,8 mill på aksjehandel på si uten at du merker det, da er det åpenbart at de lever i en annen verden enn oss vanlige velgere, selv de som stemmer høyre. Jeg syns det er et problem for demokratiet.

Det er jeg enig i, at det er et problem for demokratiet, altså. Men jeg har nok tenkt at politikere egentlig er like mye «en av oss» som tidligere, men at det er folket som har endret seg uten at vi har tenkt på det på samme måte.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:35   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Her er jeg også. Jeg tror på både Anniken og Ernas forklaringer. Menn, ass

Fra lunsjen her, når jeg sier at dette er akkurat som Anniken. Nei, det er noe helt annet, det var mye verre. Jaha, sier jeg, hva er annerledes da? Det er arbeiderpartiet.

Jeg er nok sånn ca den eneste ikke-borgerlige på kontoret, selv om et innlegg her inne ga meg mye større forståelse for den borgerlige siden som et lite sånn lys som gikk opp for meg brått.

Men gi meg i det minste et bedre argument for hvorfor det var verre enn at du ikke liker ap, derosm du vil tas alvorlig.
(Det er nok en grunn til at "religion og politikk bør ikke diskuteres på kontoret... i tillegg til å være den eneste ikke-borgerlige er jeg jo også den eneste ikke-menighetaktive...) jeg er en aldri så liten frik, en unormalt absurditet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:43   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nei, dette er veldig likt, sånn det ser ut.

Borten Moe ser verre ut, siden det ser ut som bevisst innsidehandel, men Huitfeldt og Finnes virker temmelig likt, bortsett fra at det virker som om Finnes har vært mer strukturert i gjemme-operasjonen.

AP har nok en større "sjokkeffekt", fordi man kanskje ikke forbinder AP med trading?

Men det er ærlig arbeid, trading, altså. Selv om det er fremmed for mange. De er tannhjul i et fungerende finansmarked, de også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:46   #33
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Hvor mye har mannen til Huitfeldt tjent da, har det kommet fram?

Finnes har vel aktivt dekket over det han har gjort og bevisst handlet mot råd fra SMK, og tjent mye penger, så for meg høres dette verre ut. Samt at de ser ut til å ha sittet på informasjonen så det ikke skal lekke før valget?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:51   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Hvor mye har mannen til Huitfeldt tjent da, har det kommet fram?

Tapte ikke han penger på de aktuelle transaksjonene som ble knyttet til Kongsberg? Men i helhet så har han jo tjent penger på aksjehandel.

Kjenner jeg blir skikkelig sur av hele greia.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:57   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Det var verre fordi det er ap fordi man ikke liker ap her rundt lunsjbordet altså. Det er ikke så ille med Sindre fordi det tross alt ikke får lov til å være så ille når det er et parti man liker, nemlig.

Sånt gjør meg litt gretten, men jeg bare svarte litt sånn småspsst og lar det ligge.

Men ja, jeg blir litt sur av hele greia

Trading er en ærlig business det, men gjerne ikke når man er gift med statsministeren og altså dekker over det ved å aktivt skjule det ved nyttår og sånn. Og, vel, har jo en annen (fulltids) jobb også? Det tar jo litt tid å holde seg oppdatert nok til å drive med daytrading?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:04   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Det Finnes har gjort er betydelig verre enn mannen til Huitfeldt. Det han har drevet med er jo ekstremt. Superavansert trading, og han har bevisst manipulert balansen ved årsslutt for å lure et eventuelt innsyn. Dette virker jo som fullstendig spillegalskap.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:05   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg tror Erna snakker sant. Aner jo selvfølgelig ikke og sitter på null inside informasjon i saken.

Enig med deg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:08   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det Finnes har gjort er betydelig verre enn mannen til Huitfeldt. Det han har drevet med er jo ekstremt. Superavansert trading, og han har bevisst manipulert balansen ved årsslutt for å lure et eventuelt innsyn. Dette virker jo som fullstendig spillegalskap.

Jeg skulle akkurat til å spørre dere om dette. Jeg satte meg ikke inn i Huitfeldt-saken. Skjulte mannen hennes dette på samme måte som Sindre? Ved bevisst manipulering?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:09   #39
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Skjulte mannen hennes dette på samme måte som Sindre? Ved bevisst manipulering?

Det har i så fall ikke kommet fram i saken, såvidt jeg har sett det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:09   #40
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skulle akkurat til å spørre dere om dette. Jeg satte meg ikke inn i Huitfeldt-saken. Skjulte mannen hennes dette på samme måte som Sindre? Ved bevisst manipulering?

Nei, han bare valgte å ikke si til henne at han kjøpte aksjer slik at hun ikke ble inhabil. Den løken.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no