Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 23:16   #21
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Krydder! Synes faktisk ofte at de har litt mer spennende krydder der enn her.. (f eks Limepepper! NAM!!)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 23:18   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

stikkelsbær cide. Huker ikke hva den heter på svenskmen bilde av grønne bær hehe


var på nordby 2 år siden ,snart og aldri mere....
Hehe men var gravid da men det var gae norsker over alt
*riste på hode*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 23:25   #23
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Alt er nevnt men vi kjøper mest kyllingfilet, karbonadedeig, fullkornspasta i mange typer fra BARILLA, kjøttbullar, bacon, svin-indrefilèt, gulost, cola på boks og ikke minst smågodt!
Barnemat på glass er halv pris av norske.. husker ikke grøtpulver men de har uansett maaange flere sorter å velge i enn i Norge.
Dessuten er jo kursen veldig mye lavere uansett.

God tur.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 23:28   #24
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Ramløsa på boks - verdens beste drikke

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 09:54   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

ikke minst smågodt!

Nå bor vi jo ganske langt opp i norge ergo vi må opp i sverige hehe.Og der er det helt andre priser en på svinesund og nordby.

Her er det billigere å kjøpe smågodt på rema en på ica i sverige
eller blir samme pris.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 12:20   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Du bør kjøpe Scan sin falukorv. Det er verdens beste. Mamma Scan sine små köttbuller er heller ikke å forakte.....

Estrella Dillchips er også godt og svensk....

ja, også gurkpastej fra Pastejköket. Det er leverpostei med sylteagurk i. Den er himmelsk!!

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 13:12   #27
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Jeg bor i Sverige, men handler det meste i Norge....Men det som jeg har merket meg er billigere er:

- Kjøtt
- Kylling
- Bacon
- Det meste av grønnsaker
- Melk
-Vaskepulver
- Oppvaskmiddel
- Brus


Det jeg vet er dyrere her er bleier.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 13:14   #28
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

stikkelsbær cide. Huker ikke hva den heter på svenskmen bilde av grønne bær hehe


var på nordby 2 år siden ,snart og aldri mere....
Hehe men var gravid da men det var gae norsker over alt
*riste på hode*


Fläderbär? heter det ikke det da?Ellers er cider`n veldig god her.Grønne glass flasker...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 13:39   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Fläderbär? .

jaaaa


Eneste cideren jeg synnes er god. Bare 2.25 % eller no sånt i butikken. Men ikke noe gærsmak eller noe hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 14:02   #30
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

jaaaa


Eneste cideren jeg synnes er god. Bare 2.25 % eller no sånt i butikken. Men ikke noe gærsmak eller noe hehe



Ja den er veldig god.Liker eplesmaken også jeg...Nå lurer jeg på hva merket heter...Er det noe på K?

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:28   #31
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

kopparberg

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 17:12   #32
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.404
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

stikkelsbær cide. Huker ikke hva den heter på svenskmen bilde av grønne bær hehe

Ja, det må vel være fläder du mener (et er jo ikke stikkelsbær på norsk). Stikkelsbær er Krusbär men det gör man neppe cider på. Fläder er veldig godt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 17:26   #33
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Flæderbær heter hyllebær på norsk.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 17:32   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Åerrrh som jeg misunner dere som bor nær svenskegrensen! Fra oss tar det jo fader meg 10 timer å kjøre, omtrent. :hulk:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 17:35   #35
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Dette er tråden for oss, vi fikk oss omsider fryseskap denne uken, i helgen skal det fylles av kjøttvarer fra Sverige.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 00:15   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Stikkelsbær heter krusbär på svensk.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:29   #37
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Flæderbær heter hyllebær på norsk.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det må vel være fläder du mener (et er jo ikke stikkelsbær på norsk). Stikkelsbær er Krusbär men det gör man neppe cider på. Fläder er veldig godt.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Stikkelsbær heter krusbär på svensk.


Ja men hva er hyllebær?

Er nå bilde av stikkelsbær på boksen.


husker ikke hva det står på boksene.
Det finner jeg ut i morgen. Skal i bursdag i sverige da så skal innom butikken å kjøpe 5 ting.
kjøttboller, falukorv,skinkebiffer,grøt til snoopy, og den cideren hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:42   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.404
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Hyllebær er fläder

eller når det er blomst:


Stikkelsbær/Krusbär

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:56   #39
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør jeg se etter i Sverige i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hyllebær er fläder

eller når det er blomst:


Stikkelsbær/Krusbär


Ja fant det ut. var på kopparberg sin side,men stikkelsbær cidern var ikke der. kanskje det er det andre merke?

Men der fan jeg ut hva den hvite fanta`en som var 2003 speial edition i norge var.
Og den selger de enda i sverige hihi


Får vel ta bilde va cidern i morgen å lime inn Hehe

Og det er stikkels bær på den for den ligner ikke i det hele tatt på blomsteren som var på cideren på kopparberg sin side.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no