Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem inviterer man i 40-årslag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 23:45   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvem inviterer man i 40-årslag?

Ja, det lurer jeg litt på. Husbonden fyller nå i år og jeg fyller neste år.

Når vi skal feire husbonden reiser vi på hyttetur (fre - søn uten barn) med tre vennepar, men vi skal også ha kaffe og kaker med familie. Jeg lurer litt på om vi bør be inn min tante og onkel også da vi har litt mer med dem å gjøre enn med andre tanter og onkler.

Når det gjelder min egen så er det langt frem i tid, men hva har dere som har fylt 40 gjort? Har dere feiret med både venner og familie? Hvis famile, hvor mye? Tanter og onkler? Søskenbarn?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:54   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Jeg svarer selv om jeg ikke har fylt 40 jeg.
Om jeg skal feire den dagen vil jeg be venner og familie. Med familie mener jeg mamma, og mine søsken og deres barn (som er mere på min alder en mine søsken)
Noen av kusinene og fetterne min hadde det vært kult å ha der, men de får vente til jeg blir 50.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 00:27   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Jeg feiret 40-årsdagen min med en blanding av nære venner og gode bekjente. Jentefest, må vite.
Men nå har jeg kun meg selv å tenke på, ingen partner og veldig liten familie. Bursdagen var i romjula så den bel markert av mor og søster før jul og av familien vi var hos på selve dagen. Jeg har liten kontakt med den mer perifere familein så det var aktuelt for min del.

Jeg ville tenkt på hvem som er viktige for mannen din, hvis jeg skal mene noe om hans dag. Om det er famile det er snakk om så ville jeg nok invitert litt stort om det var naturlig (tanter, onkler, søskenbarn). Det er jo veldig individuelt hva folk ønsker og du kjenner jo mannen din best. Det handler vel litt om geografisk nærhet også, kanskje?

  Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 03:33   #4
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Har ikke fylt 30 en gang...... Men en kompis fyller 40 neste år, og vi planlegger allerede nå party.

Hva med å snakke med noen av kameratene hans?
Skal dere ha stort lag så inviterer man vel hele gutte gjengen med partnere?

  Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:35   #5
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Da jeg fylte 40 år i januar, inviterte jeg ingen.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:35   #6
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Men altså, man kan vel invitere akkurat hvem man vil. *hjelpsom*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:43   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Men altså, man kan vel invitere akkurat hvem man vil. *hjelpsom*

Det var min første tanke og. Det finnes vel ingen 40-årsoppskrift? I så fall er det fint om det dukker opp her, så har jeg noen år på å forberede meg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:47   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Når man er 10 år inviterer man hele klassen.
Når man er 20 år inviterer man alle man vil pule.
Når man blir 30 år inviterer man de parene man omgås.
Når man er 40 år inviterer man jevnaldrede venner som har fått grått hår.
Når man er 50 år inviterer man gamle tanter og onkler.
Når man er 60 år inviterer man yngre kollegaer som får man til å glemme at man er 60 år.
Når man er 70 år har man visitter.
Når man er 80 år inviterer man dem som har overlevd i vennekretsen.
Når man er 90 år inviterer man ordføreren.
Når man er 100 år inviterer man kongen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:49   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Jeg ville ha feiret med middag og fest med mange venner og min pappa (mamma lever ikke), min søster og min manns bror. Resten hadde jeg nok ikke invitert, mest for at mine tanter og onkler bor så langt unna. De hadde nok passet på å feire meg når jeg var der på besøk, alternativt at pappaen min hadde kommet hit, da hadde han selvsagt vært med på vennefesten.

Kaffe og kake med onkler og tanter høres jo hyggelig ut, inviter de dere har lyst å ha med og har plass til.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 09:50   #10
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Jeg feiret med mine søsken, deres barn og mine venner. Inviterte min ene kusine også.
Siden mine tantebarn er såpass unge (5-11 år) så ble det lørdag ettermiddag med middag og kaker. Og jeg ville ha tanteungene mine med - det var viktigere å få dem med enn å ha sjalabaisfest til langt på natt. (Og så er jeg for trøtt til noe langt på natt-feiring.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:04   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Min bror fylte 40 for noen år siden. Han inviterte 40 stykker - og av disse var det familie (søstra mi med gubbe og meg med gubbe, samt mamma, hennes kjæreste og en onkel), svigerfamlie, venner og noen naboer.

Det var veldig trivelig. Når jeg om ganske så lenge fyller 40 skal jeg ha to fester. En vennefest og en familiefest. Min familie og svigerfamilien min treffes altfor sjeldent.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:12   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Sambo fyller 40 i år og regner med vi inviterer venner og hans søsken.
Ellers inviterer man vel hvem man vil.

Chanett sa det fint

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:15   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Når det gjelder min egen så er det langt frem i tid, men hva har dere som har fylt 40 gjort? Har dere feiret med både venner og familie? Hvis famile, hvor mye? Tanter og onkler? Søskenbarn?

Jeg fylte 30 i fjor, så jeg tillater meg å svare.
Jeg valgte å feire med vennefest på kveldstid. Svigers var i utlandet på den tiden og moren min måtte passe barn. Jeg inviterte søsknene mine med følge og de to søskenbarna jeg har mest med å gjøre + venner og naboer.

Mannen fyller 40 til sommeren og hvis det blir selskap, så blir det nok en familievariant på hytta med kaffe og kaker og så en vennefest med naboer, venner og søsken.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:26   #14
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Mannen feiret 30 årsdag i fjor, og da var det familie/svigerfamilie og venner som ble invitert. Det var middag og kaker. Ca.30 stykker.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:12   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Ble 40 i sommer som var og da hadde min mann og datter arrangert feiringen på lokalet i bygda og de hadde invitert venner, min mor og hennes samboer, svigerforeldre, svigerinner, svogere,tanter, onkler, nieser, nevøer, så vi var mange og vi hadde hjemmelaget koldtbord og kaker med kaffe.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:37   #16
sannereg
Aktiv
 
sannereg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 292
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Denne var virkelig herlig

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Når man er 10 år inviterer man hele klassen.
Når man er 20 år inviterer man alle man vil pule.
Når man blir 30 år inviterer man de parene man omgås.
Når man er 40 år inviterer man jevnaldrede venner som har fått grått hår.
Når man er 50 år inviterer man gamle tanter og onkler.
Når man er 60 år inviterer man yngre kollegaer som får man til å glemme at man er 60 år.
Når man er 70 år har man visitter.
Når man er 80 år inviterer man dem som har overlevd i vennekretsen.
Når man er 90 år inviterer man ordføreren.
Når man er 100 år inviterer man kongen.

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:46   #17
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Da mannen fylte førti inviterte han en salig blanding av venner og familie. Vi var ca 50 stk, og hadde reker, og gryterett for dem som ikke tålte skalldyr. Så holdt vi drikken til maten.

Festen ble kjempegøy for dem som fikk ta seg ut. Jeg var 2mnd på vei......, men jeg koste meg alikavel.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:52   #18
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Jeg hadde en fin blanding av gamle og nye venner, med partnere, samt min bror med følge. Siden mange ikke kjente hverandre, tok Jålebukken og jeg en kort presentasjon av gjestene. Noe som ble satt stor pris på av alle sammen, selv de som ble "disset" litt

Familiebursdag med begges familier helgen etter. Med stort og smått var det rundt 20 personer.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:33   #19
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem inviterer man i 40-årslag?

Det vi begge har gjort (eller skal gjøre til helgen, når det gjelder mannen) er å ha kveldsfest med venner og søsken. Så har vi hatt åpent hus dagen etter til familie og andre som ikke kunne komme på festen, der man spiser opp resten av kaken og maten.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no