Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Du forandrer aldri helt stil!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-15, 23:53   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Tja. Jeg er mer på kjoler og skjørt nå enn da, men stilen er innenfor samme sjanger, helt klart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 07:41   #42
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Ja, det stemmer nok. Har alltid foretrukket ensfargede klær i svart, brunt eller grønt. Liker fremdeles Dr.Martens, men også sko med litt hæler.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 09:49   #43
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Da jeg var 18 (i 1995) gikk jeg i levisbukser, strikkegensere og strikkejakker, maxiskjørt, skjorter og tørklær med bamser på og store, rutete flanellsskjorter. Nja - jeg går fortsatt levisbukser og strikkede overdeler, men bamseskjortene er jeg glad forsvant ut av motebildet. Digre flanellskjorter er også ute av bildet.

Jeg har nok fortsatt med litt av stilen og byttet ut deler av den. Jeg husker jeg jublet da det ble in med knelange skjørt litt senere på 90-tallet. Jeg har alltid likt skjørt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 10:45   #44
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Skavvise. 18. Da gikk jeg meg tie-dye skjorter, tights, pannebånd og skaut, farget håret svart og hadde 7 øredobber i hvert øre.
20. Da gikk jeg med sykkelshorts og dressjakker. 21, da hadde jeg storrutete flanellsskjorter og hullete jeansshorts med doc martens.

Stilen min har nok forandret seg mye siden den tid. Og selv om den ikke forandrer seg så mye lengre, så er det nok stadig utvikling.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 11:04   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Jeg hadde ingen stil da jeg var atten (i 1987), så det stemmer ikke på meg. Jeg var en fashionfiasko, og snudde kappa etter vinden og eide ikke smak. Men jeg var lite «sossete», og eide ikke merkeklær. Har aldri hatt på meg en Ball-genser, for eksempel. Det eneste jeg kan si har vært meg, er at jeg ALDRI har brukt rysjer og blonder. DER går grensen, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 11:19   #46
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Da jeg var 18 (i 1995) gikk jeg i levisbukser, strikkegensere og strikkejakker, maxiskjørt, skjorter og tørklær med bamser på og store, rutete flanellsskjorter. Nja - jeg går fortsatt levisbukser og strikkede overdeler, men bamseskjortene er jeg glad forsvant ut av motebildet. Digre flanellskjorter er også ute av bildet.

Jeg har nok fortsatt med litt av stilen og byttet ut deler av den. Jeg husker jeg jublet da det ble in med knelange skjørt litt senere på 90-tallet. Jeg har alltid likt skjørt.

Å ja, bamseskjorter og bamser her og der, de hadde jeg helt fortrengt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:00   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Skavvise. 18. Da gikk jeg meg tie-dye skjorter, tights, pannebånd og skaut, farget håret svart og hadde 7 øredobber i hvert øre.
20. Da gikk jeg med sykkelshorts og dressjakker. 21, da hadde jeg storrutete flanellsskjorter og hullete jeansshorts med doc martens.

Stilen min har nok forandret seg mye siden den tid. Og selv om den ikke forandrer seg så mye lengre, så er det nok stadig utvikling.

Gudsjelov, tror jeg vi kan si! Jeg prøver veldig hardt å se deg for meg med sykkelshorts og dressjakke, eller flanellskjorte!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:00   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Jeg har aldri brukt klær med bamser eller Mikke Mus på, i hvert fall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:07   #49
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Ikke helt ulikt, i hvert fall. Fortsatt mye svart/mørkt, men mye mer formelt og betydelig mindre smykker, øredobber og sjal og denslags. Jeg hadde vel også noe batikk og denslags på den alderen som jeg neppe ville gått med nå, når jeg tenker meg om. Og sykkelbukser under tunikaer og sånt. OK, har nok forandret meg en del fra 18 når jeg tenker meg om.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:16   #50
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg hadde ingen stil da jeg var atten (i 1987), så det stemmer ikke på meg.

Jeg hadde heller ingen stil, eller dvs. jeg hadde vel en trassig samma-hva-man-har-på-seg-bare-det-er-komfortabelt-stil, sentrert rundt olabukser og digre gensere. Etter det har jeg blitt bare mer og mer jålete. Alt må fortsatt være komfortabelt, da. Og jeg har alltid likt ca. de samme fargene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:18   #51
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Joda, det gjør jeg. Heldigvis. Vi snakker 1985, Madonna og Prince og pønk og Blitz og en liten(jeg nektet alltid for det, men sjekk blondene da) touch av Lady Di, vi snakker lange frakker, nettingstrømper, herrehatter, bittesmå kjoler, skinn, bukser med hull i, tørkle i håret, digre boots og glitter i tinningen...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:31   #52
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Jeg har vel mer stil nå (liker jeg å tro) enn da jeg var 18, men samtidig ser jeg jo at jeg til en viss grad unngår de samme tingene nå som jeg gjorde da. Jeg har alltid hatet hettegensere/collegegensere (synes de er bomsete og fæle) så det gikk jeg heller ikke med som 18-åring. Kjoler som er veldig femi, med innsvingede liv og blomster/mønster og sånn, likte jeg like lite da som nå. Jeg liker å gå i smale jeans/bukser, men mens jeg gjerne gikk med tilsittende topper til (til og med "body" -husker dere? ) da jeg var 18, foretrekker jeg gjerne en cardigan eller en litt mer figurvennlig (til den figuren jeg har nå ) topp nå.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:48   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Men kan dere i det hele tatt si at dere går i det samme nå som da? For min del er jo moten HELT forskjellig, så selv om smaken min hadde vært lik, så hadde jeg jo uansett ikke gått kledd i det samme som da. Jeg skjønner ikke helt ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 12:56   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men kan dere i det hele tatt si at dere går i det samme nå som da? For min del er jo moten HELT forskjellig, så selv om smaken min hadde vært lik, så hadde jeg jo uansett ikke gått kledd i det samme som da. Jeg skjønner ikke helt ...

Jeg går ikke i det samme, men samme stil har jeg nok. Jeg er litt rocka og rufsete, jeg liker de samme fargene, jeg går i samme type bukser (svarte/mørkeblå stramme jeans), liker samme type sko (selv om støvletthælene har blitt høyere). liker skinnjakker og lange jakker osv
Så smaken min er ganske lik, stilen min ganske lik, og moten er ikke helt ulik nå enn i 1990? Eller: I dag er alt mer lov enn det var på den tiden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 13:10   #55
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Skal også sies at det er først etter fylte 30 at jeg har fått en forkjærlighet for Hello Kitty. Helst på sokker.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 13:17   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Er ikke stil og mote to forskjellige ting da? Stil handler om smak og personlige preferanser. De færreste velger ting fra motebildet bare fordi det er trendy, man plukker jo det man liker og kler. Og det vil være innenfor det samme segmentet selv om motebildet skifter. Skulle jeg tro.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 13:19   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men kan dere i det hele tatt si at dere går i det samme nå som da? For min del er jo moten HELT forskjellig, så selv om smaken min hadde vært lik, så hadde jeg jo uansett ikke gått kledd i det samme som da. Jeg skjønner ikke helt ...

Nei nei, det er selvsagt ikke snakk om å gå med det samme. Det går vel mer på stilen, altså om man var romantisk da så er man romantisk nå, kledde man seg rocka da så er man fortsatt rocka, eller formell, klassisk e.l. Var slik jeg tolket det i alle fall. Moten har jo forandra seg enormt siden jeg var 18, "sporty" i 1991 var jo ganske annerledes enn "sporty" i 2015.

Det jeg tenker på når jeg sier jeg har ca samme stil er at jeg kler meg casual og nøytralt, går lite med merkeklær (da er det i tilfelle helt tilfeldig, og det skal i alle fall ikke vises at det er et merkeplagg), men er glad i å finne noe spesielt, som ingen andre har. Bruker lite smykker og tilbehør, men også der vil jeg heller ha noe som er håndlaget/spesielt/arvet/betyr noe, enn noe som er dyrt og av et bestemt merke. Har likt sko som Doc Martens, Palldium, Camper, El Naturalista, litt varierende etter hva som har vært i omløp, men uansett litt røffe sko med rund tå. Går riktignok med smale jeans nå, fordi jeg har vendt meg til det fordi det har vært på moten så lenge og noe annet har vært vanskelig å få tak i, men egentlig er det ingen favoritt. Jeg har alltid likt best å kle meg A-formet, det vil si med smalere eller innsvingte topper og baggy bukser, eller bukser med sleng (og en periode med lange skjørt), lange jakker etc.

Har aldri følt meg vel i korte skjørt, blyantskjørt, dressjakker eller drakter, vide bluser eller gensere som avsluttes med elastikk nederst, slik at de blir ballongformet, spisse sko, cowboy- biker- eller armystil, rysjer, blonder og romantisk blomstrete stoff, m.m., uavhengig av hva som har vært moderne.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-10-15 kl 13:51.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 13:44   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Varta, her.

Skal også sies at det er først etter fylte 30 at jeg har fått en forkjærlighet for Hello Kitty. Helst på sokker.

Samme her. Utløst av at husets yngste mannlige medlem fikk like store føtter som meg slik at husets eldste mannlige medlem ikke lenger så forskjell på mine og barnets sokker. For å ha mine i fred kjøper jeg nesten bare rosa greier med nusselige dyr på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 14:01   #59
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Det betyr ikke at man går i den samme moten, den forandrer seg, men at man har noen grunnpreferanser stilmessig som har fulgt deg hele veien. Jeg er en casual type, liker veldig godt jeans, dressjakker, tilbehør, store skjerf, store vesker. Elsker Converse, men også sko/støvletter med høy hel som får meg til å virke litt høyere. (Jeg er jo jammen 18 i hodet enda slik sett! )

Dette er jo som man kan se av tråden ikke likt for alle, men kanskje for ganske mange?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-15, 14:44   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Jeg tenker også det kommer an på alderen - noen var jo 18 i en periode da motebildet var nokså ekstremt i farger og snitt, f.eks. midt på 80-tallet.

(Jeg har for øvrig i løpet av tråden blitt minnet på dette med sykkelshorts og enorme t-skjorter og bluser - det hadde jeg som 18-åring, men det hadde jeg fortrengt. En viss endring er altså å spore. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no