Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva liker du å ha på pizzaen din?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-13, 19:47   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hva liker du å ha på pizzaen din?

Jeg har oppdaget ferdig, fryste pizzabunner på Rimi, og det er jo genialt for "jeg er alene hjemme og gidder ikke lage middag til bare meg" middag.

Men jeg er helt blank på hva jeg skal ha på, det ender med mozarella, fetaost, spekeskinke og sopp hver gang.

Såh - forslag til nam pizzafyll??

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 19:52   #2
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Mozarella, spekeskinke, sopp og oliven.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 19:52   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

På de bunnene har jeg alltid ost, mozzarella, rødløk, parmaskinke og oliven. Og kanskje ruccola. Så jeg henger her for tips.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 19:54   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Tomatpure, bernaisesaus, løk, pepper, ost, biffstrimler, pepper. I den rekkefølgen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 19:55   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Jeg foretrekker karamellisert løk og ruccola eller ruccolapesto (legges på etter steking) eller spekeskinke, evt røkt skinke, og ruccola.
Og så liker jeg best en blanding av mozzarella (rett pizzaostkonsistens) og cheddar (god smak) på toppen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 20:05   #6
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

-Rødløk, biffstrimler og ananas (jeg er en av de rare som elsker ananas på pizza).
-Kylling, rødløk, cashewnøtter, ananas og creme fraiche og krydderier blandet i tomatsausen.
-Spekeskinke og artistokk
- 4 oster
-Bacon, rødløk, sopp

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 20:08   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Hakkede tomater med krydder, kjøtt (gjerne stekt kalkun, eller lammekjøttdeig), fennikel, mais og annanas. (Og ost, om jeg hadde tålt det.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 20:12   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Tomatsaus, Mozarella, rødløk, hvitløk, tynne skivede poteter vendt i olivenolje, parmaskinke, pinjekjerner. Risle olivenolje over. Pepper og salt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 20:12   #9
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Jeg liker f.eks:

Pizzasaus(hjemmelagd eller peppes sin ferdige), ost(ekte ost, gjerne blanding norvegia og jarlsberg, ikke noe "smelt" altså), løk, grønn paprika, pepperoni(gjerne sånn snabb som man kutter opp selv i litt tykke skiver) og annanas.

Pizzasaus, ost, fersk sjampinjong i skiver, løk, marinerte biffstrimler og bacon

Pizzasaus, ost, mais, rødløk, rød paprika, taco-krydra karbonadedeig og tortillachips(mot slutten så de ikke blir brente)

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 20:15   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Tomatsaus med litt ansjos, det er viktig, diverse oster, gjerne blåmugg, spekeskinke og finskåret løk. Men bunnen må være syltynn og sprø, altså.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 00:57   #11
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Jeg prøver å finne nye kombiansjoner, men det blir ofte bolognese-type saus med ost, eventuelt Margerita, eller med pepperoni. Sort oliven er ikke å forakte på pizza heller ;-) Jeg liker det meste av reven hvitost som alternativ bare ikke for skarp; Norvegia, Jarlsberg, fast Mozarella, gjerne litt Gruyere på toppen om jeg har.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 02:10   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Creme fraîche, Norvegia, spekeskinke, tomat. Toppes med Peppes rømmedressing, ruccola og pinjekjerner før den spises. Hurtigvarianten er å bruke tortilla som bunn (ikke pizzavarianten, men vanlige - det blir best). Middag på 15 min - enklere blir det knapt

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 05:57   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Tynn bunn med hakkede tomater og ost. Ruccola og pinjekjerner på toppen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 08:33   #14
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Tomatsaus (Sopps spaghettisaus er god til saus på pizza og), løk, sopp, paprika, spekeskinke, kokt egg i skiver og ost.

Tomatsaus, kjøttdeig stekt med løk og sopp, ha i tacokrydder, ost på toppen.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 08:37   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Deilig, hjemmelaget tomatsaus som har kokt opp mot en time er et must om jeg skal lage god pizza. Tynn bunn, mild ost og paprika, sopp, oliven og spekeskinke hakket i små biter og to skivede sherrytomater. Jeg syns det er best når det ikke er for mye av noe.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 08:44   #16
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Skikkelig krydret pizzasaus, mozarella, bakt paprika, ananas, cashewnøtter, kylling og sprøtt bacon.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 09:05   #17
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Det varierer. Jeg liker best pepperoni,ananas, løk og rød paprika. Ibergsalat og rømme til. Nam.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 09:05   #18
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Saus av Creme Fraiche, oregano og en dæsj hvitvin eller hvit balsamicoeddik. Skiver av røkt andebryst, tynne appelsinskiver og mozarella. Ruccola og litt revet appelsinskall på toppen etter steking.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 09:31   #19
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

... kokt egg i skiver...

Oi! Det har eg aldri høyrt om på pizza!

Det eg likar best på pizza er raudløk, artisjokker og skinke/pepperoni. Pesto og sopp er også godt på. Elles et eg det aller meste på pizza, dog hadde eg syns egg var litt rart ja...

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 09:40   #20
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva liker du å ha på pizzaen din?

Tomatsaus, ost, biffstrimler, løk- og paprikaringer. I den rekkefølgen.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no