Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Melkefri sjokolade

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 10:08   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Melkefri sjokolade

Jeg har aldri vært noe sjokoladespiser, men etter at jeg måtte over på melkefrikost pga lillemann så har jeg begynt å spise sjokolade. Jeg har spist Nestle swiss dark chocolate. Den er jo knallgod og jeg har blitt avhengig. Problemet er at jeg ikke har sett den i noen butikker, kun i taxfree. Svigers kjøpte 5 plater til meg (400g plater), men desverre hadde hun blingsa og kjøpt melkesjokolade istede for den mørke så jeg kan ikke spise den.

Noen som vet om den er å få kjøpt her hjemme? Jeg har prøvd mange andre varianter av mørk sjokolade, men ingen faller i smak. Kom gjerne med forslag, men det bør ikke være for mye kakao i de (i nestle sin er det kun 46%).

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no