Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg om Nerja og Granada

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-15, 18:52   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Nerja og Granada

Jepp, for hit går årets sommerferietur. Jeg har vært i Spania endel ganger før, alt fra Pamplona, San Sebastian og små fiskelandsbyer i Nord, på storbyhelg i Madrid, desperasjonsferie til Benidorm (som var bedre enn forventet! Vi har en ganske unik evne til å finne urørte perler, selv på slike steder) og partyferie på Mallorca som tenåring.

Men det er første gang vi skal på familieferie dit.

Sommergarderoben min er ganske sørgelig, men jeg lurer på om det er verdt å vente med å handle noe til vi kommer dit? Spania er jo ofte gode på skinnsko, og i tillegg til det trenger jeg bare noe flagregevanter for å beskytte meg mot solen. Finner jeg det der?

Hvilke restauranter bør sjekkes ut?

Granada har jeg skjønt at vi bør (må) forhåndsbooke billetter til, noe annet jeg bør tene på der?

Vi bor rett ved Playa Burriana, bør de andre strendene besøkes også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no