Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se, han danser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-19, 22:51   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Altså, jeg hadde blitt sur hvis hadde sett en video med mannen min med så unge jenter på denne måten, faktisk. Hvis han hadde hatt samme type track-record som Giske, hadde jeg den videoen fått meg skilt. Det er bare så helt utenkelig at han hadde gjort det.

Selvsagt er det ikke ulovlig eller spesielt uetisk eller bryter partiregler, men det bare sier noe om hvem han er. Og som Eilertsen sier; tillit er ikke noe man kan kreve, det er noe man må gjøre seg fortjent til. Det ser det ikke ut som Giske har forstått.

Jada, det har nok vært et hardkjør. Men dette er en situasjon han har satt seg i helt selv. Jeg må ærlig innrømme at jeg håper dette var siste gang jeg ser et sleskt bilde av ham sammen med purunge jenter, og jeg håper i hvert fall at han aldri kommer i en maktposisjon overfor noen noensinne igjen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 22:58   #82
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg så intervjuet på nrk og tenker også at han overhodet ikke har skjønt poenget. Tenk om han bare kunne dratt en "faen, jeg er en kronidiot".
Maktkamp, mæhæ, jammen, klart det er skikkelige folk som ønsker å ta plassen hans.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 23:30   #83
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg synes at en noenogfemti-åring med kul kone og baby hjemme uansett ikke bør lar seg avbilde fjolleklinedansende med tjueåring på bar. Uansett, og særdeles ikke når man har en historie og potensielle verv som det Giske har. Jeg synes denne saken og utfallet av den er nokså enkel, og Giske burde, selv om alt (inkludert dagens intervjuer) tyder på at han dessverre ikke skjønner det: Let it go, Giske, det er på tide å rusle hjem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 23:52   #84
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Og hele: det hadde vært uhøflig å si nei til å ta selfie-greia. Klart han ta selfie med alle og enhver, men det går an å ta regien hvis en ung dame foreslår noe som du kanskje bør skjønne at ikke kommer til å se bra ut og derfor kommer til å komme ut. Jeg har tatt mange selfier, med mange andre og av en eller annen grunn er ingen av dem i den posituren som Giske ble filmet i. Han fremsto ikke bedre etter intervjuet på NRK.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-19, 00:08   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg ble bare helt sånn når jeg så ham live på NRK. Han har virkelig ikke skjønt noen ting. Fullstendig blottet for dømmekraft.

Jeg synes oppriktig synd på Haddy, men synes har har oppført seg helt fullstendig idiotisk.

Og å skylde på maktkamp? Det er vel ærlig og redelig nok å ønske seg et parti med et landsstyre bestående av folk MED integritet?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-19, 00:30   #86
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se, han danser

Jaja, han viser at han ikke er den smarteste skuffen på kjøkkenet. Dette er forhåpentligvis den siste dråpen fra hans kant.

Men fra en som ikke er Støre sin største fan syns jeg han var tydelig og svarte bra på de spørsmålene han fikk fra VG.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-19, 13:54   #87
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Jeg er med Pøblis på alle punkter.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-19, 13:56   #88
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Nå fikk i alle fall Støre en god anledning til å ta avstand fra Giske og det var litt godt kjente jeg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-19, 14:09   #89
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se, han danser

Han bekrefter jo til gangs at han ikke skjønner at han har tråkket over mange unge kvinners grenser og at han ikke inngir tillit til noen andre enn de som er boldfans. (Jeg fatter ikke at han har noen, og det skjønner jeg jo ikke når det gjelder Trumå heller - det er i grunnen skremmende likt hvordan de to møter motstand og ikke evner å at ansvar for egne handlinger.)

At han skylder på maktkamp og lar være å ta inn over seg at han er ansvarlig for sinehandliger. Å stadig innta martyrrollen når du bør ta ansvar og legge deg flat, det sømmer seg ikke en som ønsker seg politiske verv.

Håper jeg slipper å lese en eneste sak om "mannen" på lenge.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-19, 14:54   #90
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se, han danser

Det er ikke vanskelig å kjøre maktkamp når han gir motstanderne sine så gode kort å spille med. Dette la han opp til helt selv.
Hadde det vært noen som hadde gravd opp noe gammelt grums om han eller noe så kunne hovedfokus vært på maktkamp, men her var det kun hans egen dårlige dømmekraft og oppførsel som felte ham. Og at han kan stå på tv og ikke ta noe ansvar og dermed bevise at han ikke skjønner greia i det hele tatt, det er flaut. Ikke minst for de som har støttet han og jobbet for comebacket hans.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-19, 20:31   #91
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se, han danser

Leste denne på VG nå. VG beklager.


https://www.vg.no/nyheter/innenriks/..._content=row-1

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no