Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke parfymer bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-18, 00:08   #81
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Nå er jeg på Si (samme som Nenne), Michael Kors Midnight Shimmer, Lancome La Vie er Belle, Marc Jacobs Daisy.
Og selvsagt Jean Paul Gaultier Classique til litt mer pyntede anledninger.
(jeg hopper over alt om parfymeallergi og sånt, jeg og svarer på spørsmålet i overskriften )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 10:06   #82
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg mener de som lukter stramt (hud og hår) ikke dusjer hver dag. Jeg lukter når folk ikke har vasket håret på en dag eller to og det er den verste lukten ever! Men jeg vil ikke at det skal lukte parfyme oppå hud&hår-lukt, det kan bare lukte rent.

Jøsses and bevares. Må man dusje og vaske håret hver dag altså? Det er da fryktelig unødvendig og sløsete. I tillegg til at det ville ødelegge huden min, og sikkert mange andres også, totalt, både på kropp og hodebunn. Hvem som helst kunne lete meg opp kun basert på å følge sporene av flass.

Man kan fint vaske av seg svette uten å dusje hele tiden. Heldigvis.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 12:37   #83
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jøsses and bevares. Må man dusje og vaske håret hver dag altså? Det er da fryktelig unødvendig og sløsete. I tillegg til at det ville ødelegge huden min, og sikkert mange andres også, totalt, både på kropp og hodebunn. Hvem som helst kunne lete meg opp kun basert på å følge sporene av flass.

Man kan fint vaske av seg svette uten å dusje hele tiden. Heldigvis.

Man MÅ ingenting. Og heldigvis for det. Folk har forskjellig kroppslukt og folk har forskjellig sensitivitet mot kroppslukt. Jeg er svært sensitiv. Verre er det ikke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no