Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Etisk - skulle man latt være?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-16, 22:48   #121
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Poenget mitt er at man ikke VET. Selv ikke lærerne på skolen VETnødvendigvis hele historien. Og skittkastingen i media synes jeg er kjip fra alle sider, og gjør ingen noen tjenester. Hverken eventuelle mobbeoffer som burde skjermes eller mobbere som burde blitt håndtert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:48   #122
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja, det ble ikke fattet enkeltvedtak, rektor svarte ikke mor på e-post, og mor følte seg ikke hørt. Og byttet skole.

Da kan det jo tenkes at fylkesmannen ville konkludert med noe annet ved en gransking? Jeg ser for øvrig ikke hensikten med å sammenlikne en sak der en tenåringsgutt har blitt mobbet i åresvis og faktisk tar luvet sitt, med en sak der en jente sulte ihjel og moren deretter peker fem år tilbake og sier hun ble mobbet. Når hun i møter med skolen har sagt at alt er tipp topp.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:49   #123
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Ja. Det er jo det mor og media har gjort i denne saken. Jeg regner med at det er et retorisk spørsmål og at du også er enig i at det er temmelig dårlig gjort.

Mhm, men i motsetning til deg ser jeg ikke på deg som noe sannhetsvitne i dette.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:50   #124
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Nei, vi vet ikke. Ingen vet. Og derfor burde ikke media gått så hardt ut med "mobbet til døde". Det gjorde de, og derfor synes jeg det er greit at andre siden er belyst. Jeg er enig i at det beste hadde vært om det ikke var en mediesak i det hele tatt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:50   #125
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Da kan det jo tenkes at fylkesmannen ville konkludert med noe annet ved en gransking? Jeg ser for øvrig ikke hensikten med å sammenlikne en sak der en tenåringsgutt har blitt mobbet i åresvis og faktisk tar luvet sitt, med en sak der en jente sulte ihjel og moren deretter peker fem år tilbake og sier hun ble mobbet. Når hun i møter med skolen har sagt at alt er tipp topp.

Sammenligningen var ifht om mobbere skulle skjermes uansett, om de var unge da det skjedde og det var mange år siden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:50   #126
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mhm, men i motsetning av deg ser jeg ikke på deg som noe sannhetsvitne i dette.

Det trenger du heller ikke. Men jeg har lest hvert ord i rapportene, har du?

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:51   #127
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

At moren hadde sagt fra dersom barnet ble mobbet, er jo virkelig ikke noe bevis på at hun ikke ble det. Det finnes massevis av historier der barn er blitt mobbet, uten at selv tilstedeværende foreldre har merket det. Og mange av disse ungene har blitt alvorlig syke som følge av mobbingen i ettertid.

Selvsagt. Det er jo derfor fylkesmannen sier "ikke sannsynliggjort". Ingen har vel bestridt at man kan bli alvorlig syk av mobbing. Men man kan jammen bli alvorlig syk av hardt mediekjør også.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:52   #128
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, vi vet ikke. Ingen vet. Og derfor burde ikke media gått så hardt ut med "mobbet til døde". Det gjorde de, og derfor synes jeg det er greit at andre siden er belyst. Jeg er enig i at det beste hadde vært om det ikke var en mediesak i det hele tatt.

Nettopp. Det kommer jo en bok nå, der et årskull med jenter fra en navngitt skole for evig stemples som årsaken til et barns død. Det skulle bare mangle at ikke flere stemmer slipper til.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:52   #129
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Det trenger du heller ikke. Men jeg har lest hvert ordni rapportene, har du?

Nei, hadde jeg vært direkte involvert hadde jeg hatt vett til å ikke komme med sensasjonslystne, halvkvedede viser på Internett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:56   #130
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Jeg er ikke det. Heldigvis. Ferdig med å diskutere med deg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:56   #131
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvis barn blir mobbet slik at de utvikler spiseforsyrrelser synes jeg absolutt det bør snakkes om. Høyt og lenge.

Hva jeg mener om tabloidenes hang til partsinnlegg har jeg allerede skrevet, men jeg synes ikke man trenger å følge opp clickbait-tankegangen for å veie opp heller, lissom.

Men barnet kan like godt ha utviklet spiseforstyrrelsene pga moren sin, bør ikke det være et likestilt tema her?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 22:59   #132
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er ikke det. Heldigvis. Ferdig med å diskutere med deg.

*poff*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:01   #133
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er ikke det. Heldigvis. Ferdig med å diskutere med deg.

*poff*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:02   #134
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Kan man diskutere sak og ikke person?Det hadde vært fint.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:07   #135
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Jeg synes uansett hva som har skjedd her, har media gått langt over streken, hvis den ene farens fremstilling er riktig. Journalister som tropper opp på skolen uten å informere rektor, ringer på døren hjemme hos små barn for å spørre dem om det er riktig at de mobbet sin nylig avdøde klassevenninne slik at hun døde?

Jeg blir så sint når jeg tenker på det at jeg nesten ikke klarer å skrive.

Selvsagt skal morens utsagn om mobbing tas alvorlig, om den kom da eller i ettertid. Selvsagt skal det etterforskes. Gjennom skolen og de riktige instanser. Pressen skal holde seg for helvete unna 10-11-12-åringer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:16   #136
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Det er etterforsket. Og moren går høyt ut i media og skriver bok. En annen side av saken er da greit at også kommer fram.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:45   #137
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hva skal til for at en fylkesmann skal kunne konkludere med sannsynliggjort mobbing mange år senere, egentlig? Spør fordi jeg lurer generelt.

Viss eg har forstått det riktig har Fylkesmannen granska anklagene om at mor har rapportert mobbing som ikkje har blitt fulgt opp av skulen. Altså, at det er meldt inn bekymring som ikkje er tatt på alvor. For at skuleleiing eller ein kommune skal kunne stillast ansvarlege, som i for eksempel Malvik-saken, må det vere mangel på oppfølging av meldt bekymring, i henhold til beredskapsplan mot mobbing. Eg skjønner heller ikkje korleis Fylkesmannen kan granske noko anna enn det formelle i desse anklagene.


Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så om hun ble mobbet skal ikke det snakkes om?

Jo, det synest eg. Men uavhengig av om ho blei mobba eller ikkje er det verken her eller i Odin-saken (kor biletet er heilt annleis på grunn av dokumentert bekymring som skulane ikkje har handla etter), er det riktig at barn skal bli framstilde som mordarar i riksmedia.

Som eg sa tidleg i tråden meiner eg at måten mor har fått bruke media som ukritisk formidlar av sin versjon (når ho faktisk viser seg å bli tiltalt etter etterforskning) er brot på VVP. Ho burde vore skjerma for seg sjølv. At dei som må leve med å få plassert ansvaret for barnets død på seg, svarer med sin versjon, tenker eg er ein konsekvens av den plassen denne saken allereie har fått i media.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:50   #138
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.223
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Det er ikke dokumentert mobbing i den angjeldende saken på Gullhaug skole.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror

Sist redigert av meisje : 23-11-16 kl 23:44.
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:56   #139
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Har ikke fulgt saken i media. I og med jeg ikke har lest siden som har gått ut og hevdet mobbing etc opplever jeg dette som rimelig "hard kost" fra budstikka sin siden. Faktisk kan jeg ikke huske at moren til ABB ble karakterisert så hardt i media! (og der fulgte jeg med. Husker jeg ble så overrasket da jeg leste bok om han som temmelig rett ut antydet at moren hans var mer eller mindre ko-ko <- ok, en smule forenklet referert, men dog)

NB! Skjønner at for de som har fulgt med oppleves saken anderledes.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-16, 23:59   #140
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Meisje; jeg antar da at moren har sendt kopi av alle mailene hun har sendt, til Fylkesmannen. Det er jo nettopp slikt de ser etter. Skoler slipper ikke kritikk fra fylkesmannen ved å overse masse meldinger fra foreldre. Det er heller ikke rektoren som har gransket seg selv og deretter konkludert

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no