Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endringene i regjeringen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-16, 08:37   #81
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke årets endring, men har dere sett kulturministerens julehilsen?

Nei, hvor finner jeg den? Har bare sett reaksjoner på FB.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 08:38   #82
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nei, hvor finner jeg den? Har bare sett reaksjoner på FB.

Den ligger på fb-profilen hennes.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 08:42   #83
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Oh, my. Snakk om å være historie- og kunnskapsløs.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:09   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Og at hun med viten og vilje sprer en historie som er kraftig debunked, for egen vinning? Har de gått politikerskole hos Trump hele gjengen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:10   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Hjelpe meg.
Og har dere sett denne? https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/ak...atsministeren/

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:12   #86
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Ser bare innlegg Fra 22 des. 2015 på siden hennes.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:17   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Hadde jeg vært kristen hadde jeg vært rasende over hvordan denne regjeringen holder kristendommen gissel for egen vinning og rettferdiggjøring av egen fordomsfulle praksis. Jeg er hvertfall kjempesur over hvordan kulturministeren våger å definere det norske på vegne av det norske folk, inkludert meg selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:19   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ser bare innlegg Fra 22 des. 2015 på siden hennes.

Du må gå på den offisielle siden hennes. Ligger i toppen.

Her er en kopi av teksten. Uredigert. Alle skrivefeil er hennes egne. Evt. en rådgivers.

Sitat:

Vær stolt av det norske!
Kvikk Lunsj og brunost. Marit Bjørgen og Ole Einar Bjørndalen. Dugnad og grøt. Generasjoner har skapt det typiske norske. Ord, holdninger og verdier. Leser vi Ibsen og de andre gamle klassikerne så kjenner vi igjen dette. Det er for eksempel ikke tilfeldig at vi ikke klarte å skape nok entusiasme for IOC som medarrangør for nye Olympiske Leker i Oslo. Vi har alltid vært litt skeptisk til å bli ”bestemt over”.

Vi er litt skeptisk til hovedstaden vår også. Vi har et litt ambivalent forhold til Oslo. Vi elsker å besøke Oslo og i utlandet skryter vi av hovedstaden vår ved sjøen hvor du kan gå på ski rett ut fra der du bor. Men Oslo er også symbolet på de som ”bestemmer”, stedet hvor eliten bor.

Vi liker at bestemmelser er kortreist. Brüssel er altfor langt unna. Oslo også for så vidt. I mange bygder er kommunesenteret i nabobygda også for langt unna…. Men dette er Norge. Dette skaper identitet. Dette skaper entusiasme for å bevare identiteten.

Vi vil bevare det norske. Den norske kulturen. En kultur som oppfattes noe forskjellig fra person til person selvsagt. Men vi nordmenn kan ha en herlig selvtillit på å forsvare det norske. Spesielt på en restaurant i Syden i en diskusjon med en svenske. Og ikke minst i jula da vi drar fram tradisjoner som vi har lært av våre foreldre og besteforeldre. Mat, pynt, juletre, grøt med mandel og kålerabistappe som selvsagt skal lages akkurat slik bestemor gjorde det.

Så derfor forundrer det meg og gjør meg litt trist, når jeg leser at en skole i Stavanger ikke lar elevene synge Deilig er Jorden i redsel for å såre noen. For der ga rektor beskjed om at det kun skal nynnes til sangen. Jeg tror skolen skal være glad for at Nytt på Nytt har tatt Juleferie. For dette er bare komisk. At rektor snudde i tolvte time var klokt.

For hvilket folk og land skal vi være om vi ikke skal ha selvtillit nok til å ta vare på våre gode norske tradisjoner?

Jeg tror mange av oss opplever at jula bringer oss nærmere til den kirken mange av oss tilhører.
Julesangene, juleevangeliet, julegudstjeneste og kirkeklokker som kimer julen inn, er kjære og viktige tradisjoner for veldig mange av oss. Vi våger å være tydeligere om vår kristne tro og tradisjon når det er jul enn ellers. Det synes jeg er bra. Vi kan tåle å bli mye tydeligere ellers i årets også. For toleranse er ikke det samme som utydelighet. Tvert om. Den som er tydelig og trygg i sin egen tro og tradisjon kan med større raushet møte dem som tror annerledes, med respekt og åpenhet. Å opptre nøytralt for å ikke tråkke noen på tærne er kanskje det skumleste vi kan gjøre.

Vi må tro på våre verdier. Være stolte av de. Og med selvtillit vise frem den norske kulturarven som generasjoner før oss har bygd opp. Å opptre nøytralt er også et valg. Vært stolt av det norske. God jul!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:34   #89
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Var jo en gøyal definisjon på norsk kultur, i det minste.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:40   #90
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hjelpe meg.
Og har dere sett denne? https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/ak...atsministeren/

Takk for link.

Tallulah:
Kjenner noen som jobber med kirkeadministrasjon, skal sannelig spørre om hva Kirken synes om å bli holdt som gissel for mer brunfargede holdninger fra den ytterste mørkeblå kanten, når vi treffes over nyåret.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:44   #91
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og at hun med viten og vilje sprer en historie som er kraftig debunked, for egen vinning? Har de gått politikerskole hos Trump hele gjengen?

At rektor skjønte at de hadde dummet seg ut og snudde kappa etter vinden er vel ikke akkurat det samme som at det er avkreftet?

Jeg er ikke enig i alt Helkeland skriver, men her synes jeg det var mange med vrangbriller på.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:47   #92
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:48   #93
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Hvis man er minister i Norge (eller hvilket som helst land, egentlig) så er det langt flere kulturer å være minister for, enn kvikklunsj- og kirkefolket.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:52   #94
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

At rektor skjønte at de hadde dummet seg ut og snudde kappa etter vinden er vel ikke akkurat det samme som at det er avkreftet?

Jeg er ikke enig i alt Helkeland skriver, men her synes jeg det var mange med vrangbriller på.

Jeg kjenner at jeg får både vrangbriller og blir uendelig trist av hvordan Høyre tydeligvis er mye brunere enn jeg hadde trodd. Jeg synes et slikt innlegg fra en minister er ganske uhørt i en tid hvor det polariseres og hvor frontene reiser seg og konfliktene høynes. Jeg synes hun som kulturminister tegner et ekskluderende og feil bilde av hva som er norsk kultur. HVis ikke Listhaug og Tybring-Gedde og kommentarfeltene hadde gått foran, er det ikke sikkert jeg hadde reagert sånn på kulturministerens innlegg. Men i konteksten som er Norge, desember 2016, så gør jeg det. Jeg syntes det var dumt skrevet av en statsråd - men konteksten nå gjør meg redd i tillegg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 09:55   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

At rektor skjønte at de hadde dummet seg ut og snudde kappa etter vinden er vel ikke akkurat det samme som at det er avkreftet?

Det var da ikke det som skjedde. http://www.dagsavisen.no/rogalandsav...anger-1.902232

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 10:12   #96
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg ble kvalm. Nei, jeg har ikke vrangbriller på. Her røres det i opprørt vann og jeg blir skremt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 20:15   #97
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg undret meg over at de plutselig har fått to Finnmarkinger inn i regjering

Per-Willy er fra Troms og Terje Søviknes fra Hordaland. Hvem er det du tenker på?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 20:23   #98
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Per-Willy er fra Troms og Terje Søviknes fra Hordaland. Hvem er det du tenker på?

Frank Bakke Jensen er jo finnmarking, men han er jo høyremann.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 20:57   #99
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg er stolt av norsk kultur. Men må man braute rundt med det som kulturminister? Det blur bare brungrumsete propagandaaktig og bidrar til polarisering. Uhyggelig utvikling.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:01   #100
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg kjenner meg ikke igjen i det som beskrives som norsk, og jeg er så utrolig lei av dette. Denne trusselen mot norsk kultur er jo bare oppspinn, den finnes ikke reell i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no