Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor lenge har dere en bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 02:02   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hvor lenge har dere en bil?

Dette er en liten avsporing fra Polyannas tråd om biler. det ble der stilt spørsmål om hvorvidt de skulle ha automat eller manuell, og da med tanke på at barna etterhvert skal øvelsekjøre. En rask titt på sigaturen hennes viste at det ikke er aktuelt før i 2018, noe som er endel år til, og ca to biler frem i tid for vår del.

Vi bytter bil relativt ofte. Vi har nå en 2009 modell, og det er gammelt for oss. Ja, ikke at bilen er gammel, men vi kjøpte den ny, og vi har vel aldri hatt en bil så lenge før, bortsett fra mannens hobbybiler.

Spesielt etter at vi kom dit at vi begynte å kjøpe nye, eller nesten nye biler, så har vi vært obs på dette med å bytte relativt ofte. Da for å unngå de store tapene. Vi er ikke der at en bil er nærmest 100% tap hva penger angår. Bil er plassering av penger. Ikke hele summen så klart, men store deler av den. Om man bare selger i tide.

Jeg vet om mange som kjøper bil og tenker at de pengene er borte. Brukt opp. De kjører da denne bilen til den er moden for skraphaugen, og underveis så fyker det ut titusener av kroner på div verkstedopphold.

Vi er kjempeglade for å ha biler med garanti. Da koster de oss ikke mer enn det normale tapet, pluss normale driftkostnader. Har vært på verksted noen runder med den vi har nå, og det har vært et par reparasjoner som har vært svinedyre, men heldigvis ikke for oss, takket være garanti.

Så hvor lenge har dere, eller planlegger dere å ha en bil?

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 02:14   #2
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Vi har to biler. En 97 modell volvo, som vi kjøpte ca 1 år gammel. Hovedbilen er en 08 modell. Vi kjøpte den i 2010 fordi mannen ble påkjørt bakfra, og bilen vi hadfe da ble kondemnert. Det var en 04 modell som vi kjøpte da den var 2, 5 år gammel. Hadde drt ikke vært for at den ble kondemnert så hadde vi nok hatt den enda.

Nå er vi på jakt etter ny bil igjen. Ikke fordi vi tenker at det er på tide å bytte ut den vi har, men fordi vi får en liten en til, og dermed trenger en fullgod 7seter. Vi satser på å kjøpe en forholdsvis ny bil, og regner med å ha den en god stund.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 02:24   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Bytter ca hvert 3. år/60k km, roughly. Siden 2001 bare kjøpt og kjørt spjut nye biler, foruten "bil nr 2", men også de av nyere årgang.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 06:34   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Vi kjøper relativt gamle og rimelige biler, betaler kontant og har ikke lån. Har bilen lenge. Bilen er 100% tap, men tapene er ikke så store årlig. Vi har aldri hatt enorme summer i verkstedregninger.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 21-04-13 kl 10:31.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 06:58   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Så sjelden som mulig. Jeg har en 2005-modell, som jeg kjøpte i 2007, og den er jeg fortsatt strålende fornøyd med og tenker på som ganske ny.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 07:20   #6
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Ca. hvert fjerde år. Eller, nå byttet vi ut 08-modellen med en 13-modell, så da har det gått nesten fem år. Har en 2011-modell også, som vi tenker å ha et par år til.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:10   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.534
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Så sjelden som mulig. Vi kjøper brukt og har dem til de dør.
Har en 2000 opel zafira nå og den skal gå noen år til. Fire minst, til minste er ferdig i barnehagen. Den har forøverig gått 250.000 km men tikker like bra.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:15   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Jeg har en relativt ny bil, fra 2004, som jeg håper å ha i en del år til.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:28   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Vi hadde en 2004 modell som passerte 200 000 siste tiden vi hadde den. Den kostet oss så mye i uforutsette kostnader at vi like gjerne kunne hatt en helt ny bil. Når den ble kondemnert i fjor så kjøpte vi en helt ny bil. Hadde tenkt egentlig å lease den, men den størrelse på bil vi trengte kostet litt mye i måneden. Så vi kjøpte den ut og selger den etter 4 1/2 år før garantien går ut til samme prisen på disse årene som det ville kostet å lease den i tre år. Bil nr. 2 er en 1990-modell som akkurat har passert 100000km og glir rett gjennom eu-kontroll hver gang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:33   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Vi har en 2003 modell som har gått 200, og det var eneste bilen vår i mange år, til vi kjøpte 2010-modell, gått 28 i vår. Gammen skal vi kjøre til den dør. Så sant vi slipper, ønsker ikke vi å bytte ut bilene hele tiden, men kjøre de til det ikke lønner seg mer, med tanke på verkstedsregninger. Gammen har vi hatt ca 10000 i utgifter på til nå, utenom driftsutgifter.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:34   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har en relativt ny bil, fra 2004, som jeg håper å ha i en del år til.

Det er ingen problemer med den, ingen verkstedsopphold annet enn vanlig service. Ja, og så må jeg skifte fra sommer- til vinterdekk og omvendt. Lurer på når det kommer biler som gjør det selv.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:39   #12
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

11 år, for det sier NAV at vi må.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:41   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.610
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Det gjenstår å se, bilen vi har er den første vi har kjøpt (2004-modell, kjøpt brukt i 2007). Den har ikke gått 200 000 ennå, så den føles fortsatt ny. Den forrige bilen var egentlig svigers sin, en '92 Honda Accord som hadde gått 330k da den ble vraket og knapt hadde sett innsiden av et verksted.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:42   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Jeg har en bil fra 2000. Vi kjøpte den i 2005 og har vært strålende fornøyd. Den glir gjennom EU kontroller med små ting som må fikses. Jeg har den på service en gang i året. Jeg kan ingenting om bil og stoler på at verkstedet holder den i orden for meg. Jeg tror at den største regningen jeg har opplevd er litt over 6000 kr. Det var i fjor høst da jeg fikk startproblemer.

For meg virker det dermed veldig sannsynlig at en bil som blir kjøpt ny i 2013 skal bruke til øvelseskjøring i 2018.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:45   #15
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Nja, vet ikke helt. Vi må nok bytte ut bilen vi har hatt i to års tid nå, da den er lite forenlig med den ventede familieforøkelsen. Vi trenger mer bagasjeplass, rett og slett.

Den kjøpte vi ny (demokjørt), men to år vil jo ikke være intervallen for bilbytte likevel. Jeg vet ikke, er vel mitt korrekte svar.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:48   #16
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Jeg har hatt lappen siden i 2002, og på den tiden har vi hatt 3 biler, I think. En ny kia, en eldre passat, og nå en passat som vi kjøpte 2 år gammel i 2009.

Jeg kommer tll å kjøre passaten frem til pappa sier at jeg må skifte bil, og da regner jeg med at det blir en passat igjen, ev en golf.

*lite bilinteressert*

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:52   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.423
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Limer inn det jeg skrev i Polyannas tråd:

Sitat:

Jeg hørte av en kollega som kjenner en bilskolelærer at det ikke var noen ulempe å ha automat. Da får barna lære seg å fokusere på alt annet ved å kjøre bil og så kan de med tiden lære seg å gire, enten på bilskolen eller om man låner en bil.

Jeg tror ikke at vi kommer å gå over til manuell bil igjen. Vi har snart to elbiler (den ene er 1,5 år nå og den andre kjøper vi ny) og begge er automatiske. Vi har også en eldre bil som ikke brukes så mye, den er også automat. Den er nå 9 år gammel.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:00   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Den forrige bilen min hadde jeg i 9 år, men ellers bytter mannen ut bilen sin hvert tredje år eller noe sånt. Men det er firmabiler. Jeg kjører nå en bil fra 2012, og tipper at den byttes ut om 3-4 år. Det er mest fordi det er en liten Ford Fiesta, og blir nok litt liten når gutta blir tenåringer.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:04   #19
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Vi kjøpte vår første bil sammen i 2004 og hadde den frem til 2007, da vi måtte ha større pga baby. I 2010 kjøpte vi ny og stor familiebil som vi har enda, men som vi regner med å bytte ut til en syvseter nå som vi snart får tre barn.

Vi har også "konebil" til mannen, den har vi vel til den ikke virker lenger.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:10   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge har dere en bil?

Vi har hatt bilen vår, en -96 Accord, siden 2003, og kommer til å ha den til den avgår ved en naturlig død. Enn så lenge lever den godt med alderdommen sin, og er mannens tredje barn. Vi kommer til å kjøpe en bil til etterhvert, slik at vi har hver vår, men det blir ikke en helt ny bil og ikke den dyreste bilen i byen. Den vil jeg nok også ha så lenge det ikke er noe problemer med den. Jeg ser ikke poenget i å bytte ut bilen om det ikke er noe i veien med den, eller den ikke lenger fungerer rent praktisk, f.eks har nok plasser til barna osv.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no