Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 12:14   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Vi har flydd midt på natta og grytidlig med to og tre mer eller mindre spinnville barn. Jeg er som Toffe - bestiller de billige nattbillettene og tenker på hva jeg kan bruke de sparte pengene på, angrer, overlever og glemmer alt til neste gang. Det kan være lurt å tenke på at reisevei til flyplassen kommer i tillegg til innsjekk og avreisetidspunkt.

Dersom du skal mellomlande - så sørg for å mellomlande i utlandet på vei hjem, så slipper dere å ta ut og sjekke inn bagasje på nytt på Gardermoen. Også kan det være lurt å ha det som trengs for en overnatting i håndbagasje, eller konsentrert i en koffert dere merker av bagasjelappen på. Men det er ikke sikkert at dere opplever 2 kansellerte fly, med dertil hørende hotellovernatiinger og sleping av tre kofferter og ei vogn.

Vi må jo mellomlande, ser det ut som, og da vil jeg heller mellomlande i Amsterdam enn på Gardemoen, av de grunnen du nevner. Ny innsjekking på Gardemoen med hordene vil jeg helst unngå.

Ungene våre er tross alt såpass store at de kan bære egen håndbagasje med tannbørste og skift og sånt, og vogn er vi heldigvis ferdig med.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:15   #22
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hva med en liten annonse i avisen som leses mest i Barcelona - som nabovarsel liksom:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:15   #23
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.394
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Vi har flydd midt på natta og grytidlig med to og tre mer eller mindre spinnville barn. Jeg er som Toffe - bestiller de billige nattbillettene og tenker på hva jeg kan bruke de sparte pengene på, angrer, overlever og glemmer alt til neste gang. Det kan være lurt å tenke på at reisevei til flyplassen kommer i tillegg til innsjekk og avreisetidspunkt.

Dersom du skal mellomlande - så sørg for å mellomlande i utlandet på vei hjem, så slipper dere å ta ut og sjekke inn bagasje på nytt på Gardermoen. Også kan det være lurt å ha det som trengs for en overnatting i håndbagasje, eller konsentrert i en koffert dere merker av bagasjelappen på. Men det er ikke sikkert at dere opplever 2 kansellerte fly, med dertil hørende hotellovernatiinger og sleping av tre kofferter og ei vogn.

Jeg hadde helt sikkert kjørt tinks metode. Bra tips i tilfelle mellomlanding og hvis bagasjen blir borte.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:22   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg heller til å fly med KLM og mellomlande i Amsterdam. Jeg synes mellomlandinger på Gardemoen er mest pes av alt.

Det er bedre med internasjonal mellomlanding ja for da slipper du å hente ut og sjekke inn bagasje når du mellomlander. Unntaket er dog Amsterdam. Jeg har ennå til gode å mellomlande i Amsterdam på økonomibillett og få med meg bagasjen. På businessbillett går det fint, men på økonomibillett går det visst ikke. Tre av tre forsøk (tre rundturer) har medført tapt baggasje hver gang, den ene gangen både til og fra til alt overmål. DA er det bedre å ta bagasjen selv på Gardermoen altså.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:24   #25
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Og ja - dere er kule og crazy-banana! Men jeg er faktisk mer imponert over at dere skal til en storby enn at dere skal ut og fly. Men det er nok fordi jeg (og mine er mer flyvant enn storbyvant). De lot seg forøvrig imponere av nakne store groteske romerske gudestatuer i Firenze i sommer.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:25   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Det kommer til å gå helt utmerket uansett, I'm sure!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:26   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg ville også unngått Amsterdam. Svær flyplass.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:28   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg synes mellomlanding er helt ok, men anbefaler god tidsmargin (vi mistet bagasjen begge veier ved mellomlanding på Frankfurt i sommer, i tillegg til å strande en natt i Frankfurt uten noe som helst support fra noen). 0640 avbefaler jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:29   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg synes Schiphol er helt grei, jeg, og har aldri hatt problemer der. Unngå heller Charles de Gaulle.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:29   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Det fine med 0640 er at da er dere ikke våkne uansett, sånn egentlig, og man blir ikke sliten av ting man gjør i søvne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:30   #31
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Hva med København da? Den er jo grei.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:30   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij

Jeg synes Schiphol er helt grei, jeg, og har aldri hatt problemer der. Unngå heller Charles de Gaulle.

(Sa hun som for øvrig selv nylig har bestilt seg en flight til Bilbao via Charles de Gaulle med avgang fra Gardermoen kl. (trommevirvel!) 06.30. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:32   #33
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg liker Schipol. Jeg hater Frankfurt i den grad at jeg neste begynte kjefte da sjefen min booket billetter til Toronto via Frankfurt for oss.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:08   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg er enig med Toffen. Schipol er helt fint, jeg har aldri mistet bagasje der. Heathrow, derimot, tror jeg ikke jeg har hatt transit i uten at noen i følget har mistet bagasjen og/eller flyet.

Og CDG er helt grusom. Nevnte jeg at jeg skal gjennom der 8 ganger før julen ringes inn?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:09   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Heathrow er også fæl, ja.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:16   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg vet bare at fly 06.40 hadde vært uaktuelt her, med bare ett barn. Jeg betaler glatt litt mer for å slippe å dra ungen min opp til ukristelige tider.

Samme her, men bytt ut "ungen min" med meg selv.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:21   #37
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg har bare tre barn, men vi tar gjerne tidlige fly. Og vi liker Schipol. Jeg synes det er en enkel flyplass å finne frem på, med grei shopping, god plass til å løpe for barna og helt ok/bra mat. Vi, som familie, har ikke mistet bagasje der, men mannen har, sånn hvis han vil løpe for å nå siste fly hjem. Da kan det hende at bagasjen blir igjen.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:27   #38
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Med fly fra Trondheim så er ikke mellomlanding på Heatrow, Frankfurt og Charles de Gaulle noen problemstilling egentlig. Mulig at det finnes direktefly mellom Trondheim og Frankfurt, men i all hovedsak så står det mellom mellomlanding på Gardermoen, København og Amsterdam. Ettersom mellomlanding ikke er til å unngå, så anser jeg Gardermoen på utreise og København på hjemreise som den optimale kombinasjonen. Pris blir ofte den avgjørende faktoren

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:28   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Schip-hol. (Skipshavn.) :spikker: Jeg skal ikke tvinge dere til å uttale det, det klarer dere ikke likevel. (Men h-en skal være med i uttalen.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 13:32   #40
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Schiphol er en helt fin flyplass, men jeg tror faktisk aldri jeg vil mellomlande på Frankfurt mer om jeg kan unngå det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no